Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Види друкарської продукції

Основні визначення й одиниці виміру поліграфічної продукції

Поліграфічна продукція використовується практично у всіх областях життя і людської діяльності. Асортимент продукції великий і різноманітний. У зв'язку з цим не існує загальноприйнятої, обґрунтованої її класифікації і тому її підрозділяють на групи залежно від призначення.

До основних видів (груп) друкарської продукції відносять наступні:

1. Газетна продукція. Являє собою періодичні видання у виді одного (рідко) чи декількох не зшитих аркушів.

2. Журнали. Періодичні видання визначеної тематики (спрямованості). Складаються з однієї чи декількох зброшурованих зошитів. Журнали підрозділяються, у свою чергу, на тонкі, що складаються з одних-чотирьох зошитів, вкладених в обкладинку і скріплених скобами (дротом) і внакидку товсті — що мають більше чотирьох зошитів, вкладених в обкладинку і скріплених, зшитих через усю товщину дротом чи безшвейним клейовим способом.

3. Книги і брошури. Неперіодичні видання. Брошура являє собою книжкове видання обсягом понад чотири (нижче — листова), але не більш 48 стор., а книга — таке ж видання, але обсягом понад 48 стор. (ДСТ 16447-78). Цим підкреслюється, що брошура і книга відрізняються лише обсягом, але не конструкцією видання. І книга, і брошура можуть бути й в обкладинці, і в палітурці.

4. Листова продукція. Являє собою один чи кілька аркушів будь-якого формату без скріплення. До листової продукції належать афіші, плакати, репродукції живопису, а також буклети, що представляють собою листове видання, зфальцьоване в 2 і більше згини.

5. Картографічна продукція. Являє собою карти різноманітної тематики - картографічні, економічні, політичні і т.д. Сюди ж відносять і атласи, що представляють собою по конструкції книги чи брошури.

6. Пакувальна й етикеткова продукція.

7. Акцидентно-бланкова продукція. Різноманітні бланки, квитки, програми і т.д.

8. Білові товари. Альбоми, блокноти, записні книжки, зошити для письма і т.д. По конструкції є брошури і книги. З погляду поліграфічного виробництва акцент робиться на брошувально-палітурні процеси. Частка друкованих процесів мінімальна: лінування, розстановка колонцифр (порядковий номер сторінки), колонтитулів (міститься зверху рядок-місяць, рік і т.п.), сигнатури (порядковий номер зошита на першій сторінці чергового зошита) і т.п.

Від виду друкованої продукції залежить і технічна складність її видання, що, у свою чергу, визначається характером відтворюваних оригіналів.

 

 

Оригінали для поліграфічного репродукціювання


Читайте також:

  1. Аналіз асортименту й структури випуску продукції.
  2. АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ
  3. Аналіз витрат на 1 грн. вартості продукції
  4. Аналіз витрат на гривню товарної продукції
  5. Аналіз загальної суми витрат на виробництво продукції.
  6. Аналіз обсягу виробництва продукції в натуральному й вартісному вираженні.
  7. Аналіз показників валового прибутку і собівартості реалізованої продукції
  8. Аналіз рентабельності продукції
  9. Аналіз рентабельності продукції.
  10. Аналіз рівня, динаміки і структури обсягу виробленої та реалізованої продукції
  11. Аналіз собівартості окремих видів продукції.
  12. Аналіз собівартості продукції за статтями витрат.




Переглядів: 1419

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Технологічні та конструктивні особливості сучасного друкарського обладнання. | Класифікація оригіналів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.