МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Види друкарської продукціїОсновні визначення й одиниці виміру поліграфічної продукції Поліграфічна продукція використовується практично у всіх областях життя і людської діяльності. Асортимент продукції великий і різноманітний. У зв'язку з цим не існує загальноприйнятої, обґрунтованої її класифікації і тому її підрозділяють на групи залежно від призначення. До основних видів (груп) друкарської продукції відносять наступні: 1. Газетна продукція. Являє собою періодичні видання у виді одного (рідко) чи декількох не зшитих аркушів. 2. Журнали. Періодичні видання визначеної тематики (спрямованості). Складаються з однієї чи декількох зброшурованих зошитів. Журнали підрозділяються, у свою чергу, на тонкі, що складаються з одних-чотирьох зошитів, вкладених в обкладинку і скріплених скобами (дротом) і внакидку товсті — що мають більше чотирьох зошитів, вкладених в обкладинку і скріплених, зшитих через усю товщину дротом чи безшвейним клейовим способом. 3. Книги і брошури. Неперіодичні видання. Брошура являє собою книжкове видання обсягом понад чотири (нижче — листова), але не більш 48 стор., а книга — таке ж видання, але обсягом понад 48 стор. (ДСТ 16447-78). Цим підкреслюється, що брошура і книга відрізняються лише обсягом, але не конструкцією видання. І книга, і брошура можуть бути й в обкладинці, і в палітурці. 4. Листова продукція. Являє собою один чи кілька аркушів будь-якого формату без скріплення. До листової продукції належать афіші, плакати, репродукції живопису, а також буклети, що представляють собою листове видання, зфальцьоване в 2 і більше згини. 5. Картографічна продукція. Являє собою карти різноманітної тематики - картографічні, економічні, політичні і т.д. Сюди ж відносять і атласи, що представляють собою по конструкції книги чи брошури. 6. Пакувальна й етикеткова продукція. 7. Акцидентно-бланкова продукція. Різноманітні бланки, квитки, програми і т.д. 8. Білові товари. Альбоми, блокноти, записні книжки, зошити для письма і т.д. По конструкції є брошури і книги. З погляду поліграфічного виробництва акцент робиться на брошувально-палітурні процеси. Частка друкованих процесів мінімальна: лінування, розстановка колонцифр (порядковий номер сторінки), колонтитулів (міститься зверху рядок-місяць, рік і т.п.), сигнатури (порядковий номер зошита на першій сторінці чергового зошита) і т.п. Від виду друкованої продукції залежить і технічна складність її видання, що, у свою чергу, визначається характером відтворюваних оригіналів.
Оригінали для поліграфічного репродукціювання Читайте також:
|
||||||||
|