МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Розміщення рекламних матеріалів у місцях продажу.Стимулювання продажу як основний інструмент мерчандайзингу. Етапами розробки заходів щодо стимулювання продажу є наступні: 1. Визначення цілей заходів стимулювання збуту: · збільшення обсягів продажу магазину в цілому; · збільшення обсягів продажу конкретного товару; · оптимізація потоку покупців; · оптимізація запасу; · залучення додаткових покупців; · підвищення лояльності покупців до конкретного товару; · збільшення обсягів продажу магазину в цілому. Спільна мотивація для проведення загальних заходів щодо стимулювання продажу є оптимізація запасів. 2. Визначення строків проведення намічених заходів. 3. Визначення ресурсів та технології проведення заходів.
Розміщення рекламних матеріалів можна умовно поділити на 5 зон: Ø Зовнішнє оформлення Ø Вхідна група Ø Зона торгової зали Ø Місце викладки Ø Прикасова зона Основні функції рекламних матеріалів: · Інформування про наявність товару · Локалізація – привертання уваги покупців до торговельного підприємства, де можна придбати цей товар · Комунікативна – інформування про товар на рівні тексту та образу · Орієнтування – допомога покупцеві при пошуку товару серед інших · Експонування товару – привертання уваги до товару за допомогою додаткового місця викладки · Мотивація · Брендинг - нагадування про наявність товарів, закріплення асоціацій, формування іміджу Рекламні матеріали: · Шелф-токер – оформляє асортиментний ряд певної торговельної марки на полиці торгової зали. Прикріплюється до прилавків, полиць, під продукцією певної торговельної марки. · Воблер – рекламний матеріал, який фіксує увагу покупця на конкретному продукті, конкретної торгової марки за рахунок того, що конструкція рухається та мимоволі привертає увагу. · Айс-стоппер – привертає увагу покупців у торговому залі та служить границею асортиментного ряду на полиці в торговому залі. · Стрічка-стікер · Мобайл - приваблює споживача та інформує потенційного покупця про певний товар у торговій залі при цьому не завантажує торговельну залу, оскільки кріпиться до стелі. · Прапор – один із різновидів рекламних матеріалів, призначений для розміщення як ззовні, так і зсередини торгового залу. · Гірлянда – досить декоративний різновид рекламних матеріалів, який привертає увагу своєї неординарність. · Табличка „відчинено – зачинено” · Джумбі - · Цінники · Плакати · Полиці металеві · Мобільні стенди · Панель-кронштейн – конструкції, що кріпляться до торця будівлі. Окрім стандартних, панель-кронштейни можуть бути ще світлові та динамічні конструкція обертається навколо своєї осі, рухається за допомогою повітря або моторчика). · Семплінг-столи – використовуються до ознайомлення покупців з новим продуктом безпосередньо в торговому залі, де його можна купити, спочатку скуштувавши. · Трей – використовується для структурованого представлення товару на полицях у торговому залі та дозволяє закріпити певну частину простору на полиці за певним товару. · Монетниця – нагадує про певний продукт у торговому залі. · Тендер – підлогова конструкція, яка встановлюється безпосередньо перед входом до магазину або вказує напрям руху до нього. Правила розміщення рекламних матеріалів: 1. вивіски, кронштейни, лайт-бокси слід розміщувати зовні магазину; 2. штендери розташовуються біля входу або біля магазину; 3. табличка „від себе/до себе” вішається над ручкою вхідних дверей; 4. стікери розміщують біля кас, біля товару; 5. мобайли розташовують за напрямком руху покупців, вище рівня очей; 6. Джумбі – на верхніх полицях, за напрямком руху покупців.
Читайте також:
|
||||||||
|