МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Асинхронний двофазний моторБудемо вважати, що даний мотор керується зміною керуючої напруги . Схема включення зображена на рис. 4.5. Позначення: ОК, ОЗ – відповідно обмотки керування і збудження; , – маґнетні потоки, що створюються обмотками керування і збудження; – фазозсуваючий конденсатор в колі ОЗ; – швидкість обертання ротора мотора (рад/с). Напруга прикладена до кола збудження, не змінюється в процесі роботи. Механічні характеристики мотора , де – момент мотору, отримані при різних фіксованих значеннях напруги керування (рис. 4.6). Лінеаризована форма механічних характеристик мотора зображена на рис. 4.7. В усталеному режимі роботи, для якого справедливі механічні характеристики, момент мотору урівноважується рівним за величиною моментом опору . Згідно механічних характеристик, пусковий момент пропорційний керуючій напрузі , (4.73) де – коефіцієнт, що визначається згідно механічних характеристик. Для лінеаризованої механічної характеристики справедливе співвідношення . (4.74) Коефіцієнт визначається нахилом механічної характеристики , де – зміна моменту мотора при зміні швидкості на . При розгляді динамічних процесів в моторі внаслідок малої інерційності процесів в обмотці керування можна на враховувати останніх, вважаючи, що рівняння (4.73) справедливе і в динаміці. В структурній схемі (рис. 4.7) перша ланка відображає без інерційне перетворення напруги керування в пусковий момент мотора у відповідності з рівнянням (4.73) записаним у абсолютних приростах. Перетворення рушійного моменту сумісно зі створюваним навантаженням моментом опору в швидкість обертання ротора описується рівнянням Даламбера . (4.75) З врахуванням (4.73), (4.74), рівняння (4.75) запишемо у вигляді . (4.76) Вважаючи момент інерції системи мотор-навантаження постійним, можна розглядати рівняння (4.76) лінійним, що дає можливість безпосередньо записати рівняння динаміки мотора в абсолютних приростах . (4.78) В структурній схемі четверта ланка є безінерційною, Вона перетворює зміну швидкості обертання ротора мотора в зміну рушійного моменту . Друга ланка виконує віднімання швидкісної зміни моменту і пускового моменту . Третя ланка структурної схеми відображає перетворення різниці рушійного моменту і моменту опору в зміну швидкості обертання ротора. Введемо позначення відносних величин ; ; Запишемо рівняння динаміки мотора відносно швидкості обертання у відносних приростах , (4.79) де – електромеханічна стала часу мотора. ; Якщо вихідною величиною є кут повороту ротора і вважаючи, що , повне рівняння (4.76) можна записати у формі . (4.80) Відповідно рівняння динаміки мотора в абсолютних і відносних приростах будуть мати вигляд , (4.81) , (4.82) де ; ; . Визначимо передатну функцію асинхронного двофазного мотора за напругою керування . Зображення за Лапласом рівняння (4.79) має вигляд , (4.83) Передатна функція згідно (4.83) буде . (4.84) Підставивши отримаємо вираз для АФХ об’єкту . (4.85) Це означає, що ДЧХ, УЧХ, АЧХ та ФЧХ будуть визначатися співвідношеннями , (4.86) де .
Читайте також:
|
||||||||
|