МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЛЬВІВ - 2006Введення в сучасні технології оздоровчої фізичної культури Лекція 1 Джерела права ЄС в рамках другої і третьої опори Вони відносяться до вторинних джерел. (подивитись Договір про ЄСп докладніше). В рамках другої опори: 1. Загальна стратегія – не є юридично обов’язковим, норми «м’якого права». 2. Спільна (загальна) позиція. 3. Загальна акція. 4. Рішення в рамках другої опори. В рамках третьої опори: 1. Рамкові рішення. 2. Рішення. 3. Загальні позиції. Рішення Суду ЄСп будуть мати прецедент ний характер, згідно із Лісабонським договором. Є прецедентами особливого характеру. [1] Опора – це широка автономна сфера предметної компетенції Союзу, що характеризується особливим правовим режимом співпраці держав членів та передбачає відповідний обсяг повноважень інститутів ЄС та порядок їх взаємодії а своєрідний порядок прийняття та виконання рішень. План: 1. СТв ОФК як навчальна дисципліна 2. Характеристика стану здоров’я населення України 3. Здоров’я людини та його взаємозв’язок зі способом життя. 4. Класифікація сучасних оздоровчих технологій
Література: 1. Овчинніков Н.А., Нестерова Т.В. Характеристика сучасних засобів занять оздоровчої спрямованості. – К.: Олімпійська література. – 1998. – 24 с. 2. Паффенбаргер Р., И-Мин Ли. Влияние двигательной активности на состояние здоровья и продолжительности жизни //Наука в олимпийском спорте.-Спец. Випуск 2000.-С.7-24. 3. Апанасенко Г. «Спорт для всех» и новая феноменологія здоров’я //Наука в олимпийском спорте.-Спец. Випуск 2000.-С.36-40. 4. Каган В.Е. Внутренняя картина здоровья – термин или концепция //Вопросы психологии.-1993.-№1.-С.86-88. 5. Физическая культура и здоровье: Учебник /Под ред.В.В.Пономаревой .-М.:ГОУ ВУНМЦ, 2001.-352с. 6. Основы валеологии: в 3-х книгах / Под общ. ред. Академика В.П.Петленко.-К.: Олимпийская литература, 1998, 1999, 1999.-434с, 351с, 447с.
1. СТв ОФК як навчальна дисципліна Навчальна дисципліна „Сучасні технології в оздоровчій фізичній культурі” включена до навчального плану підготовки фахівців за спеціальністю „Фізичне виховання”. Дисципліна має за мету підвищити фаховість майбутнього спеціаліста в області оздоровлення та відновлення людини за допомогою як сучасних засобів фізичного виховання, так і нетрадиційних систем оздоровлення. Для кращого розуміння суті дисципліни розглянемо її ключові слова: Технологія ( грецькою technology; "techne" - мистецтво, ремесло; "logos" - поняття, навчання): - сукупність знань про способи і засоби проведення виробничих (педагогічних) тобто фізкультурно-оздоровчих процесів;
Термін ОФК зявився у нас тоді, коли Україна розробла свою класифікацію професій (стандартів) згідно світових вимог. Отже, ОФК – це частина фізичної культури, яка застосовує спеціально спрямовані фізичні вправи як засоби оздоровлення, зміцнення здоровя, підвищення працездатності, а також лікування і профілактики захворювань. Термін оздоровча фізична культура в міжнародній практиці – відсутній. Розповсюдженим є терміни: fisical fitness або fisical recreatіon. СТвОФК як навчальна дисципліна взаємопов’язана і доповнює такі дисципліни як ОіМСОР, Гігієна ФВ, спеціалізаціями „РОД” та „Валеологія” та ін. Дисципліна передбачає вивчення 8 лекційних та 10 семінарських занять.
Читайте також:
|
||||||||
|