МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Обслуговування державного боргуДержавний борг Державний кредит План 3. Економічні та соціальні наслідки державного боргу 1) Державний кредит – це відносини між державою та іншими економічними суб’єктами з приводу мобілізації додаткових грошових коштів на умовах добровільності, платності, строковості, в яких держава виступає як позичальник або гарант. Мета залучення коштів – покриття бюджетного дефіциту, регулювання грошового обігу, акумуляція коштів для інвестиційних програм. Джерела державного кредиту: - тимчасово вільні кошти фізичних або юридичних осіб, які не призначені для поточного споживання на інвестування; - за певних умов джерелом можуть бути кошти, які об’єктивно мали б задовольняти необхідні виробничі та соціальні витрати підприємств, але через переваги, що склалися в системі інтересів суспільства. Суб’єктами державно-кредитних відносин з боку держави виступають : - КМУ; - Органи влади АРК; - Органи місцевого самоврядування; - Мінфін України; - НБУ. Функції державного кредитку: 1) фіскальна, яка сприяє акумуляції додаткових коштів до централізованих та децентралізованих фондів держави; 2) регулююча – регулює грошовий обіг за допомогою операцій на відкритому ринку. Державний кредит може виступати у слідуючи формах: - державні позики4 - ощадна справа. За правовим оформленням державні позики поділяються: 1) державні позики, що забезпечені випуском цінних паперів; 2) ті, які надаються на підставі угод. Державні позики здійснюються на основі двох видів цінних паперів – облігації, казначейські зобов’язання. Державні позики, які оформлюються у виді угод, це , як правило, кредити від урядів інших країн, міжнародних організацій, фінансових інститутів. За суб’єктами позичкових відносин державні позики поділяються на ті, що розміщуються центральними органами управління, та місцевими органами управління . За місцем розміщення державні позики поділяються на внутрішні і зовнішні. За строком залучення коштів: - короткострокові ( до 1 року) - середньострокові ( 1-5 років) - довгострокові ( понад 5 років) За ознакою забезпеченості боргових зобов’язань: - закладні - без закладні За формою виплати доходів: - процентні - виграшні - безпроцентні За методом визначення доходу: - зобов’язання з твердим доходом - зобов’язання з плаваючим доходом. 2) Державний борг – це сума заборгованостей держави перед кредиторами. Причини створення і збільшення державного боргу: - хронічний дефіцит державного бюджету; - перевищення темпів зростання державних видатків над темпами зростання державних доходів - дискримінаційна фіскальна політика, направлена на зміну податкового навантаження без відповідного скорочення державних витрат; - розширення економічних функцій держави; - дія автоматичних стабілізаторів; - залучення коштів нерезидентів з метою підтримки стабільності національної валюти. - вплив політичних циклів. Державний борг складається з внутрішнього державного боргу і зовнішнього. Загальний обсяг внутрішньої заборгованості держави може бути поділений на дві частини: 1. монетизовани, який складається з боргів опосередкованийх кредитними стосунками держави з банками. 2. немонетизований борг, який складається з невиконаних державою зобов’язань і заборгованості по господарським стосункам з реальним сектором економіки. Декілька показників оцінки державного боргу: - борг на душу населення - співвідношення між боргом та індивідуальними доходами - відношення боргу до ВВП - відношення суми обслуговування боргу до ВВП та загального обсягу експорту товарів та послуг. Важливою характеристикою економічного стану країни може виступати боргоспроможність, яка визначається слідуючи ми чинниками: - наявність ресурсів - динаміка видатків - бажання кредиторів купувати боргові зобов’язання
Читайте також:
|
||||||||
|