МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Організація зовнішньоекономічної діяльності підприємстваОрганізація ЗЕД - дуже складна і клопітка робота. Вона вимагає уважного опрацювання таких питань як кон’юктура ринку, потенціальні покупці і продавці, встановлення ділових контактів з ними, проведених переговорів, підписання угод і т.д. На виробничих підприємствах, що приймають активну участь у зовнішньоекономічній діяльності, зовнішньоекономічний апарат в даний час існує в основному в двох формах: 1. Відділу зовнішньоекономічних зв'язків (ВЗЕЗ) у рамках діючого апарату управління. 2. Зовнішньоторгової фірми (ЗТФ). Відділ зовнішньоекономічних зв'язків (ВЗЕЗ) не є самостійним структурним підрозділом підприємства. Він складає частину апарату управління. Його головне завдання полягає в управлінні ЗЕД як елементом єдиної цілісної системи внутріфірмового управління. Цей відділ не займається безпосередньо транспортуванням вантажів, митними процедурами тощо. Він створюється, як правило, для планування, організації і координації ЗЕД (хоч на практиці зустрічаються й інші варіанти). Головними завданнями ВЗЕЗ підприємства можуть бути: 1. Участь в розробці стратегії ЗЕД підприємства. 2. Сприяння розвитку ЗЕД підприємства з метою прискорення його соціально-економічного розвитку. 3. Управління експортним потенціалом підприємства, постійне його зміцнення й розвиток. 4. Забезпечення виконання зобов'язань, що випливають з договорів та угод із зарубіжними партнерами. 5. Вивчення кон’юнктури іноземних ринків, збір і накопичення відповідної інформації. 6. Організація експортно-імпортних операцій, забезпечення їх ефективності. 7. Здійснення рекламної діяльності. 8. Організація протокольних заходів та ін. Відповідно до завдань визначаються функції ВЗЕЗ і формується оргструктура управління. ВЗЕЗ зазвичай очолює начальник відділу. Відділ складається із ланок (груп, секторів, бюро і спеціалістів). Кожен із секторів (груп) має свої конкретні завдання і виконує відповідні функції. Основними завданнями ЗТФ, як правило, являються: 1 .Планування, організація і регулювання зовнішньоторгових угод. 2.Збільшення об'єму експорту і вдосконалення його структури. 3.Підвищення ефективності імпортних закупок у відповідності до стратегії підприємства. 4. Підвищення конкурентноздатності продукції за кордоном, сприяння покращенню її якості. 5. Вивчення кон’юктури товарних світових ринків і виявлення критеріїв та вимог, які ставляться до конкурентноздатності товарів. 6. Вивчення діяльності конкурентів, їх сильних і слабких сторін. 7. Організація післяпродажного обслуговування за кордоном. 8. Вироблення рекламних заходів з метою розширення експорту. 9. Забезпечення правового захисту зовнішньоекономічних інтересів підприємства. 10. Участь разом з іншими підрозділами в організації транспортування і збереження продукції. 11 .Участь в купівлі-продажу патентів і ліцензій, "ноу-хау". 12. Участь у здійсненні протокольних заходів тощо. Вирішення цих та інших завдань, що стоять перед ЗТФ, визначає її функції і організаційну структуру управління. Читайте також:
|
||||||||
|