МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
WEB - сайт підприємства в ІнтернетОсновною формою активності організацій в Інтернет, способом рек-лами і засобом ведення електронного бізнесу є створення Web-сайта1 ор-ганізації. При визначенні шляхів і методів використання Інтернет у бізнесі необхідно визначити: − потенційних замовників продуктів і послуг підприємства; − види діяльності, які можна покращити за допомогою мережі; − наскільки ефективно використовується Інтернет конкурентами чи прийнятна для організації вартість застосування Інтернет. Успіх Web-сайта залежить u1074 від стратегії його застосування і від того, наскільки обрана стратегія відповідає завданням, які мають виконуватись за допомогою сайта. Корпоративний сайт – це технологія управління внутрішніми і зо-внішніми інформаційними потоками, яка має комплекс напрямі функціо-нального застосування: інформаційна система, маркетинговий інструмент, інструмент реклами, візитна картка організації. Корпоративний сайт складається з двох частин, які пропорційно співвідносяться залежно від завдань конкретної організації. Це дві системи управління – внутрішніми і зовнішніми інформаційними потоками. У кожному конкретному випадку визначається ступінь взаємної інтеграції цих систем. Можливості корпоративного сайта як інструмента маркетингу і рек-лами: − можливість одночасного доступу до інформації великої кількості людей у будь-який зручний час; − висока швидкість розповсюдження інформації; − широта географічного охоплення; − можливість забезпечення актуальності інформації; − можливість багаторівневої деталізації інформації; − можливість реалізації пошуку, вибірки і сортування інформації; − можливість диференціації інформації для різних цільових груп; − різноманітність форм подання інформації; − можливість інтеграції з офісними системами і системами управління підприємством; − можливість організації діалогу (в тому числі інтерактивного) з цільо-вою аудиторією, аналіз поведінки аудиторії (ступеню інтересу до конкретних інформаційних блоків, повідомлень, пропозицій); − можливість формування постійної аудиторії сайта та інформування її (наприклад, за допомогою списків розсилки); − можливість збирання статистики прямими і непрямими способами з метою подальшого її аналізу; − можливість інформаційної підтримки клієнтів, публікації відповідей на питання. Зміст сайта – його тематика, рівень і стиль викладу, достовірність інформації та ін.) визначають його аудиторію. Періодичність, актуальність і новизна інформації визначають стабільність аудиторії, процент повтор-них звертань і ступінь довіри до сайта. Залежно від складності завдання і поставленої мети можливі такі підходи до реалізації рішення про створення сайта: 1. Створення сайта співробітником організації шляхом використан-ня можливостей, які надаються відповідними компаніями у мере-жі Інтернет (прості шаблони, бібліотеки графічних малюнків, ін-струкції із самостійної розробки, розміщення на серверах цих компаній). 2. Розробка і обслуговування сайта співробітниками організації. В цьому випадку необхідні такі групи фахівців: фахівці, які безпо-середньо розробляють і оновлюють сайт, його структуру і графі-чне оформлення; інформаційна група, яка відповідно до завдань, поставлених керівництвом, здійснює інформаційне наповнення сайта; група “просування” сайта, яка розповсюджує інформацію про нього у спеціалізованих виданнях, проспектах, буклетах, каталогах, а також шляхом реєстрації у всіх пошукових структурах і Інтернет-каталогах. 3. Звертання до дизайн-студії, яка обирається на основі аналізу вар-тості послуг, рівня сервісу, досвіду робота або на основі прове-дення тендеру між студіями. Основні етапи створення сайта: 1. Необхідно визначити, з якою метою створюється сайт, які результати очікуються. 2. Структура та інформаційне наповнення сайта. 3. У Web-адресі сайта бажано використати назву організації (якщо вона не перевищує 5-7 символів), або скорочення, яке добре за-пам’ятовується. 4. Логотип і заголовок основної сторінки повинні добре за-пам’ятовуватись, але не занадто довго завантажуватись. 5. Визначити колір фону, необхідні зображення, фотографії, графіку. 6. Вивчення користувачів. Провести попередній аналіз цільової аудиторії, сту-пеню її представлення у Інтернет. 7. Вивчити інтереси цільової аудиторії 8. Завантаження і перевірка Web-сторінок. У загальному випадку, сайт повинен містити: − інформацію про організацію (історія створення, основні досягнення, цілі діяльності, відгуки клієнтів, партнерів); − продукцію і послуги (каталог продукції, прайс-лист, умови поста-чання і сервісного обслуговування, опис переваг); − додаткову інформацію (огляди, аналіз основних подій); − форму для замовлення продукції; − лічильник кількості відвідувань сайта. Помилки при створенні Web-сайта: 1. Незавершеність. 2. Нестача корисної інформації. 3. Недостатня реклама сайта. 4. Невідповідність товарів і послуг можливості продажу їх через Інтер-нет. 5. Надлишок графіки і анімації. 6. Невдалий вибір поєднання кольору тексту і фону. 7. Використання довгих Web-сторінок. 8. Застаріла інформація. 9. Незрозуміла навігація. Ефективним можна вважати сайт, який надає повне уявлення щодо пропонованих товарів і послуг, надає змогу швидко знайти конкретну ін-формацію про характеристики пропонованого товару, надає зрозумілу ін-формацію про способи замовлення і оплати товару. Аналіз трафіку надає можливість одержати інформацію про кількість відвідувачів сайта за пото-чний період. За допомогою спеціального програмного забезпечення можна дізнатись, які із сторінок сайта найбільш популярні, за допомогою яких пошукових машин і каталогів відвідувачі відвідують сайт, які рекламні по-силання (банери) забезпечують найбільшу кількість відвідувачів. Читайте також:
|
||||||||
|