МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Способи оцінки виграшів і втратМенеджери деяких компаній розпочинають аналіз злиття або поглинання з прогнозу майбутніх потоків грошових засобів компанії, яку збираються приєднати. В такий прогноз включають будь-яке збільшення доходів від продажу або скорочення витрат, яке обумовлене поглинанням, а потім дисконтують ці суми і порівнюють з ціною купівлі. Очікуваний чистий = Дисконтований потік - Платежі наявними виграш грошових засобів Такий підхід достатньо небезпечний. Навіть найбільш талановитий і добре підготовлений аналітик може припуститися великої помилки в оцінці вартості компанії. Очікуваний чистий виграш може виявитися позитивним, але зовсім не тому, що дане злиття дійсно ефективне, а лише з-за того, що аналітик занадто оптимістично оцінить майбутні потоки грошових засобів компанії, яку збирається приєднати. З іншого боку злиття, яке по суті доцільне, може і не бути впроваджене, якщо аналітик недооцінить потенціал зацікавленої ним незалежної компанії. Підхід до аналізу розпочинається з інформації про ринкову вартість компанії (РVв) і потім зосереджується на змінах в потоці грошових засобів, які будуть обумовлені злиттям. Необхідно зрозуміти чому обидві компанії після злиття будуть коштувати дорожче, аніж величина суми їх вартості до об'єднання. Аналогічна порада придатна і по відношенню до аналізу операцій з продажу частки бізнесу. Не бажано запевняти себе таким аргументом: „Цей бізнес не є прибутковим і тому його необхідно продати". Якщо покупець не вважає можливим управляти цим бізнесом більш ефективно, чим це вдалось зробити продавцю, то запропонована ним ціна буде низькою. В практиці фінансового управління інколи можна зіткнутися з думкою менеджерів про те, що існують прості правила для визначення ефективності і привабливості злиття. Наприклад, вони можуть висунути аргументи про те, що достатньо придбати компанію із зростаючої галузі або купити компанію за ціною, нижчою її балансової вартості. Однак і при купівлі компанії повинні бути використані критерії правильно обґрунтованого інвестиційного рішення. В результаті вашого інвестиційного рішення вартість компанії зросте тільки у тому випадку, якщо виникнуть економічні виграші, такі конкурентні переваги, яких не зможуть досягти інші фірми і в тому числі менеджери компанії -об'єкта потенційного злиття. Нарешті, необхідно мати на увазі, що в процесі купівлі компанії фірми-покупці часто конкурують між собою. Виникає ситуація подібна на аукціон. В таких випадках необхідно визначити, чи дійсно компанія, яку ви шукаєте, для вас як для покупця цінніша, ніж для інших фірм, що приймають участь в цьому процесі. Якщо відповідь негативна, потрібно бути дуже обережним в питанні участі в такому „аукціоні". Перемога в ньому може обійтись дорожче, ніж поразка. Якщо ви програєте, значить ви просто втратили час; якщо ви перемогли, то цілком можливо, що ви заплатили за цю компанію занадто багато. Контрольні питання
1.Які мотиви злиття компаній існують? 2.Чим відрізняється злиття і поглинання компаній? 3.Які існують способи оцінки втрат і виграшів від поглинання компаній?
Читайте також:
|
||||||||
|