Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Доходи централізованих фондів соціального страхування

Зокрема, під законодавство про державні закупівлі.

Під фінансово-правове регулювання підпадають лише фінансові зобов’язання, які виникають з договору державної закупівлі, в яких стороною виступає або держава, АРК, територіальна громада, або бюджетна установа.

4. Поняття та склад публічних доходів.

Публічні доходи – це кошти, що одержуються при розподілі і перерозподілі національного доходу, що на підставі норм фінансового права скеровані до фондів коштів, які використовуються на задоволення публічного інтересу при реалізації завдань і функцій держави, муніципальних органів і органів, яким держава дозволяє представляти публічний фінансовий інтерес.

1) Доходи бюджетів - усі податкові, неподаткові та інші надходження на безповоротній основі, справляння яких передбачено законодавством України (включаючи трансферти, дарунки, гранти) (ст.. 2 БКУ)

Розмежування між державним та місцевим бюджетами доходів врегульовано Бюджетним кодексом України.

Стаття 29. Склад доходів Державного бюджету України

Стаття 64. Склад доходів, що закріплюються за бюджетами місцевого самоврядування та враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів

Стаття 65. Нормативи відрахувань податку з доходів фізичних осіб до бюджетів місцевого
самоврядування

Стаття 66. Склад доходів бюджету Автономної Республіки Крим, обласних та районних бюджетів, що враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів

Стаття 68. Склад доходів та видатків бюджетів районів у містах

Стаття 69. Доходи місцевих бюджетів, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів

Стаття 71. Бюджет розвитку місцевих бюджетів

Класифікація доходів бюджету (Ст. 9 БКУ).

Доходи бюджету класифікуються за такими розділами:

1) податкові надходження (передбачені податковими законами України загальнодержавні і місцеві податки, збори та інші обов'язкові платежі);

n доходи від власності та підприємницької діяльності;

n адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності;

n інші неподаткові надходження.

2) неподаткові надходження;

- доходи від власності та підприємницької діяльності;

- адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційного та побічного продажу;

- - надходження від штрафів та фінансових санкцій; - інші неподаткові надходження.

3) доходи від операцій з капіталом;

4) трансферти (кошти, одержані від інших органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, інших держав або міжнародних організацій на безоплатній та безповоротній основі).

Трансферти - кошти, одержані від інших органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, інших держав або міжнародних організацій на безоплатній та безповоротній основі.

Власні надходження бюджетних установ поділяються на такі групи (ч.4 ст. 13 БКУ)):

n перша група - надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством;

n підгрупа 1 - плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю;

n підгрупа 2 - надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності;

n підгрупа 3 - плата за оренду майна бюджетних установ;

n підгрупа 4 - надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна).

n друга група - інші джерела власних надходжень бюджетних установ.

n підгрупа 1 - благодійні внески, гранти та дарунки;

n підгрупа 2 - кошти, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів;

n підгрупа 3 - кошти, що отримують вищі та професійно-технічні навчальні заклади від розміщення на депозитах тимчасово вільних бюджетних коштів, отриманих за надання платних послуг, якщо таким закладам законом надано відповідне право.

n Види методів мобілізації платежів

n 1. Формуючи бюджетні доходи, держава в основному застосовує обов’язковий метод мобілізації платежів – оподаткування (податки і збори).

n У доходах державних бюджетів різних держав іноді податкові надходження складають майже 90 %.

n 2. Мобілізація неподаткових доходів. За бюджетною класифікацією (розділ 1 Класифікація доходів бюджетів) до не податкових надходжень віднесені:

n - доходи від власності та підприємницької діяльності;

n - адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційного та побічного продажу;

n - надходження від штрафів та фінансових санкцій;

n - інші неподаткові надходження (надходження сум різниці в ціні на природний газ відрахування від сум перевищення розрахункового розміру фонду оплати праці; пеня за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності та невиконання зобов’язань; доходи від операцій з кредитування та надання гарантій; власні надходження бюджетних установ плата за послуги, що надаються бюджетними установами, інші джерела власних надходжень бюджетних установ; додаткові збори за сплату пенсій).

3. мобілізація доходів від операцій з капіталом, які збираються шляхом:

А) надходжень від продажу основного капіталу – кошти від реалізації безхазяйного майна, скарбів тощо;

· Надходження коштів від Державного фонду дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння;

· Надходження від відчуження майна, що належить державі, АРК, знаходиться в комунальній власності;

Б) надходження від реалізації державних запасів товарів (матеріальних цінностей державного резерву та розброньованих матеріальних цінностей мобілізаційного резерву);

В) надходжень від продажу землі та нематеріальних активів;

Г) Податків на фінансові операції та операції з капіталом.

4. одержання трансфертів, які в бюджетному кодексі визначаються як кошти, одержані від органів державної влади, органів влади АРК; органів місцевого самоврядування, інших держав або міжнародних організацій. Від Секретаріату ООН за участь українського контингенту в миротворчих операціях, гранти, дари тощо).

5. Інститут державних та муніципальних запозичень – це врегульовані правовими норами відносини, що виникають при запозиченні коштів від резидентів – юридичних та фізичних осіб; а також від інших держав та фінансових організацій на умовах добровільності, повернення, строковості, від платності. (договірний метод)


Читайте також:

  1. Cплата єдиного соціального внеску - 2013
  2. II. Поняття соціального процесу.
  3. Амортизація основних фондів
  4. Амортизація основних фондів
  5. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації
  6. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації.
  7. Амортизація основних фондів, методи її нарахування.
  8. Аналіз показників складу, структури й технічного стану основних фондів.
  9. Аналіз факторів і причин відхилень від плану введення виробничих потужностей і основних фондів
  10. Аудит розрахунків з оплати праці й за соціальним страхуванням.
  11. Бібліографія. Інформаційно-пошукові мови бібліографічних фондів. Види каталогів: систематичні, предметні, абеткові.
  12. Біржове страхування (хеджування) учасників біржової торгівлі від несприятливих для них коливань цін




Переглядів: 451

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фінансово-правовий статус публічних підприємств та бюджетних установ і режим їх фондів коштів. | Лекція №1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.