Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Риси жив.

1.полотна відрізняються простотою композиції, емоційним напруженням,яке виражається через контрасти світло тіней.

2.демократизм

3.майстер першим протиставив маньєризму – реалістичні сюжети народного побуту – Караваджизм

Твори: 1. Хворий Вакх (Рим, 1573-1610)

2.Мучеництво Св.Матвія (1603)

3.Сім страв милосердя 1607

4.Музика 1595

Закінчення епохи Ренесансу 40рр 16ст.

Катол.церква в Італії починає широко застосовувати репресії до прогресивних діячів науки і м-ва. У 1542 інвізиція була реорганізована в трибунал в Римі.
Почалися репресії на діячів науки та мист.

Більшість з них загинула на вогнищах 1559 р. папа Павло 4 вперше видає Список заборонених книг, до якого входили велика кількість творів гуманістичної літ. Відродження. Все це сприяло тому, що епоха В. до початку 40р 17 ст в Італії закінчилась.

Північне Відродження

Гуманістичний напрям в 15 ст вийшов за межі Італії і поширився на країни які знах північніше Італії – Німеччина, Нідерланди, Франція, Англія, .

Соц-економ. Чинники впливу на розвиток мист.

1.Реформація –основоположник Мартін Лютер (1483 -1546) проти домінування ідеології катол. Церкви.

2.На зміну феодал устрою – буржуазія (підтрим реформацію)

31.10.1517 М. Лютер 95 тезисів проти індульгенції,мали антицерковну спрямованість, підтримувані всіма прошарками населення.

3. кровопролитна селянська війна 1525 р. в Німеччині – селяни проти феодалів і катол. Церкви

4. 1555 укладено релігійний мир: поділилися на католицизм і лютеранство

5. Розповсюдження реформаторського руху в Швейцарії – Кальвінізм (протестантський рух який відстоював республіканські принципи облаштування суспільства і церкви

Лютеранство і кальвінізм забороняли у мист використовувати релігійні теми

3.1 Відродження в Нідерландах

В 15 ст Нід. Стають повідним центром європ. Куль. Цьому посприяв швидкий розвиток економ. Розвиток під впливом Італії.

Визначні представники культури.

Визначний філософ Роттердамський (1469 -1536) похвала невігластву 1509 - глибоко філософська сатирична праця яка сприяла вихованню вільнодумства і прагнення до знань. Найбільше традиція італ. Відродження проявилося в худ. Тв.. Нідерландів.

•Ян ван Ейк (бл 1390 винайшов нову техніку живопису – маслом.

•Пітер Брейгель (1525-1569)

•Франс Хайс ( 1581/85-1666

•Ієронім Босх (1450 – 1516) ФАНТАСГАРМОНІЯ.

•Основоположникинових напрямів мист – натюрморт, пейзаж

•Визначні нідерландськ художники сітового рівня.

•Пітер Пауел Рубенсс (1577-1640)

•Рембрандт (1606 -1640)

•Рубенс – характерні риси: патетика,експресивність, декоративний блиск колориту невід*ємний від життєвої краси образів. чіткість спостереження дійсностірелігійні і міжологічні сюжети.

Найвизначніші тв.. Рубенса

«Туалет Венери» 1608,«Три грації» 1635,« Союз Землі і Води» 1618«Камеристка» 1625

Рембрант . Хар. Риси.Глибокий психологізм

-виключна майстерність живопису,ефект світлотіні

- близько 60 автопортретів, 300 офортів, 1000 рис.

- визначний портретист

Найвизначн тв..«Флора» 1633- 1634«Даная» 1636«Нічна варта» 1642«Автопортрет з Саскією» 1636

«Пов. Блудного сина» 1606 – 1669

3.2 Відродження Нім

Ідеї гуманізму потрапляють до Нім в сер 15 ст.Ообливості гуман. Руху визначило опозиційні настрої буржуазії проти катол. Руху. Успіх реформації в Німеч. Сприяв швидкому зростанню гуманістичної культ.

Живописці світового рівню

Альбрехт Дюрер ( 1471 – 1528) творчість взначила вссю подальшу спрямованість німецьгоко мист.

Харктні риси.Експресивність форми,динамічність,фантастичність

Твори

Серія гравюр « Апокаліпсис» 1498

Серія автопортретів 1493-1498

«портрет матері 1504

Визначні живописці

Ганс Гальбен Молодший (1472 -1553)

3.3 Відродж Франції

Гуманістичний рух охоплює Фр дише на поч. 16 ст. Тому, що Фр абсолютно монархічна за устроєм – це відклало відбиток на ровиток її культури.+. Рання риса гуманістичного руху в Фр був його яскраво вираж стиений нац.. характер. Література (Франсуа Рабле «Гаргантюей і Пантграттюєль» 1532- 1564.

Живопис – винекн. шк Фонтебло ( маньєризм) Россо Фльорентіно, Франческо Прматіччо, Челліні

Франсуа Клуе ( 1515 – 1572)Праці

Портрет Генріха 2 1547,Портрет Карла 9 1560Єлизавета Французька. 1671

Портрет Катерини Медічі 1555

Амадуан Карон (1521 -1599) майстер станкового ив

Праці

«Різанина тріумвірату» 1562-основн. Тв..

-«Туалет Венери « 1568.

3.4 Ренесанс англії

Кін 16 поч 17 ст Центр розв. Гуманістичних ідей Оксворд

Філософ і мислитель Томас Мор 1478 -1535 «Утопія 1516

Література

Титан – Шекспір (1564 – 16-16

Завдяки творчості - європейське театральне мистецтво

3.5 Ренесанс Іспанії

На відміну від Англ де перемогла реформація, мистецтво Ісп розвивалося в межах католицької ідеології, яка спиралася на інквізицію. Завдяки завершення реконкісти в кінці 16 перш пол. 17 відбув піднесення культ.14 «Дон Кіхот – зразок гуманістичної літ, вагомий вплив

Мігель де Сервантес «Дон Кіхот»Лот де Вега (1562- 1631) основоположник нац. Драми.

Лицарські і комедійні романи, «Собака на сіні» «Вчитель танців)

Живопис:

Ель Греко (1541 -1615)

Дєго Веласкес ( 1599 -1660)працював на стику ренесансу і бароко

Ель Греко- іконописець, автор жанрових картин, скульп, арх.

Риси.

Живопис маньєрестичний

Колорит холодний

Постаті витонченість

Легка театральність.

Жанри:портрет, міфологія, пейзажі

Авторський стиль майстра- усі роботи мають перламутровий блиск

Твори

«Мадонна милосердя» 1603 - 1605

«Лаоокоон» 1606- 1610

Святий Мартін 1599-1603

Трійця 1579

«потрет Фернандо Ніньо де Гевара 1596 -16000)

Веласкес- автор жанрових портреті і картин

Риси

Сміливість романтичних спостережень

Вміння відчувати характер персонажів

Твори

«Вакх» 1629

«прядильниці» 1656

«Меніни» 1657

Венера з дзеркалом 1649 – 1651

«портрет дами з віялом 1640

Портрет короля Іспанії Філіпта 4 в обладунках 1628

 

 




Переглядів: 728

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Високий Ренесанс | Види сприймання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.