МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Під оцінкою успішності учнів розуміють систему певних показників, що відбивають об’єктивні знання та вміння учнів.Завдання і сутність контролю у навчально-виховній діяльності сучасної школи
Контрольза навчально-пізнавальною діяльністю учнів є складовою частиною навчального процесу. Він означає виявлення, встановлення й оцінювання знань учнів, тобто визначення обсягу, рівня та якості засвоєння навчального матеріалу, виявлення успіхів чи прогалин у знаннях в окремих учнів та всього класу з метою удосконалення змісту, методів, засобів і форм організації процесу навчання. Складовою частиною контролю виступає перевірка, завдання якої — виявити знання, уміння і навички учнів і порівняти їх з вимогами, визначеними навчальними програмами. В цьому разі контроль (перевірка) здійснюється виключно з метою оцінювання (оцінки) знань, навичок і вмінь. Облік успішності — явище багатогранне. Він має чотири головні функції: контрольну, навчальну, розвивальну та організуючу. З цих функцій випливають завдання контролю у навчальному процесі. 1) Контроль за ходом і результатом навчання. Такий контроль забезпечує вчителеві зворотний зв’язок, виявляє результати навчання, інформує його про наявні позитивні сторони і недоліки. 2) Вплив на навчання учнів.Навчальний вплив обліку успішності на учнів має подвійний характер: виховний і освітній. У першому разі виховуються позитивні моральні якості, стимулюється ставлення школярів до навчання, у другому — розвиваються пізнавальні інтереси учнів, розширюються і вдосконалюються їхні знання, навички й уміння. 3) Позитивний вплив на розвиток учня, його увагу, пам’ять, мислення, мовлення тощо. Завдання організуючої функції — сприяння організації поведінки учнів, їх ставлення до навчання і один до одного. Правильно поставлений облік успішності учнів дає учителеві змогу підібрати „ключ” до кожного учня, правильно реалізувати процес індивідуалізації у викладанні. Залежно від суб’єкта, що контролює, він поділяється на зовнішній (здійснює вчитель) і внутрішній (виконують учні). При визначенні критеріїв педагогічної оцінки враховується система параметрів знань (міцність, повнота, гнучкість, оперативність, конкретність, узагальненість, систематичність і системність знань). У першому класі, як правило, дається словесна характеристика знань учнів. У наступних вона обов’язково доповнюється оцінками в балах: 5 (відмінно), 4 (добре), 3 (посередньо), 2 (незадовільно); оцінка в балах за рішенням ради школи може виставлятися за тему, чверть чи півріччя (семестр); допускається й інша система оцінювання знань, що зумовлюється статутом загальноосвітнього виховного закладу.
Читайте також:
|
||||||||
|