Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Під оцінкою успішності учнів розуміють систему певних показників, що відбивають об’єктивні знання та вміння учнів.

Завдання і сутність контролю у навчально-виховній діяльності сучасної школи

 

Контрольза навчально-пізнавальною діяльністю учнів є складовою частиною навчального процесу. Він означає виявлення, встановлення й оцінювання знань учнів, тобто визначення обсягу, рівня та якості засвоєння навчального матеріалу, виявлення успіхів чи прогалин у знаннях в окремих учнів та всього класу з метою удосконалення змісту, методів, засобів і форм організації процесу навчання.

Складовою частиною контролю виступає перевірка, завдання якої — виявити знання, уміння і навички учнів і порівняти їх з вимогами, визначеними навчальними програмами. В цьому разі контроль (перевірка) здійснюється виключно з метою оцінювання (оцінки) знань, навичок і вмінь.

Облік успішності — явище багатогранне. Він має чотири головні функції: контрольну, навчальну, розвивальну та організуючу. З цих функцій випливають завдання контролю у навчальному процесі.

1) Контроль за ходом і результатом навчання. Такий контроль забезпечує вчителеві зворотний зв’язок, виявляє результати навчання, інформує його про наявні позитивні сторони і недоліки.

2) Вплив на навчання учнів.Навчальний вплив обліку успішності на учнів має подвійний характер: виховний і освітній. У першому разі виховуються позитивні моральні якості, стимулюється ставлення школярів до навчання, у другому — розвиваються пізнавальні інтереси учнів, розширюються і вдосконалюються їхні знання, навички й уміння.

3) Позитивний вплив на розвиток учня, його увагу, пам’ять, мислення, мовлення тощо. Завдання організуючої функції — сприяння організації поведінки учнів, їх ставлення до навчання і один до одного. Правильно поставлений облік успішності учнів дає учителеві змогу підібрати „ключ” до кожного учня, правильно реалізувати процес індивідуалізації у викладанні.

Залежно від суб’єкта, що контролює, він поділяється на зовнішній (здійснює вчитель) і внутрішній (виконують учні).

При визначенні критеріїв педагогічної оцінки враховується система параметрів знань (міцність, повнота, гнучкість, оперативність, конкретність, узагальненість, систематичність і системність знань).

У першому класі, як правило, дається словесна характеристика знань учнів. У наступних вона обов’язково доповнюється оцінками в балах: 5 (відмінно), 4 (добре), 3 (посередньо), 2 (незадовільно); оцінка в балах за рішенням ради школи може виставлятися за тему, чверть чи півріччя (семестр); допускається й інша система оцінювання знань, що зумовлюється статутом загальноосвітнього виховного закладу.

 


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  3. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  4. Агностик, суб’єкт пізнання, субстанція
  5. Аксіологія права у структурі філософсько-правового знання. Соціальна цінність права.
  6. Актив і пасив балансу складаються також з певних розділів.
  7. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.
  8. Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми.
  9. Антропологія права в структурі філософсько-правового знання.
  10. Артефакти культури. Знання, цінності і регулятиви як три основних види смислів культури.
  11. АУДІЮВАННЯ ЯК ВИД МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ВМІННЯ.
  12. Безпека— це збалансований, за експертною оцінкою, стан людини, соціуму, держави, природних, антропогенних систем тощо.




Переглядів: 768

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
З історії обліку успішності учнів в українській школі | Головними видами контролю успішності учнів у сучасній школі є: випереджувальний, поточний, періодичний, підсумковий.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.