МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Принцип індивідуального підходу.Принцип соціальної справедливості. Він передбачає таке управління, упродовж якого педагоги знаходяться в рівних умовах та правах, керівник оцінює людину за результатами її праці, внесок у життя колективу. Відповідно висуваються вимоги до управлінської поведінки керівника: • прагнути рівномірно розподіляти навчальне навантаження та громадські доручення; • створювати однакові «стартові умови»; • об'єктивно оцінювати всіх і завжди; • дотримуватися гласності, систематично інформувати колектив про стан справ, досягнення та проблеми в роботі; • формувати суспільну думку, єдину систему цінностей. Передбачає врахування індивідуальних особливостей, рівня професіональної підготовки, досвіду, інтересів. Вимогами цього принципу можна вважати такі: • індивідуальний підхід можна реалізувати тільки на підставі постійного вивчення кожного члена колективу; • аналіз змісту, форм, періодичності спілкування з людьми; • допомога педагогам у створенні власних творчих лабораторій; • супільний аналіз діяльності педагога, його успіхів та невдач; • врахування тимчасових емоційних станів, невдач людей; • співучасть у плануванні цілей, кар'єри педагогів, підтримка успіхів. 6. Принцип збагачення роботи полягає у пробудженні інтересу педагога до роботи, творчого пошуку. Він реалізується через такі вимоги до управлінської поведінки: • розробляти спільні плани творчо-пошукової роботи; • організувати зустрічі, «круглі столи», диспути з педагогами-новаторами міста, області, республіки; • проводити симпозіуми з проблем викладання окремих дисциплін; • організовувати підвищення кваліфікації педагогів; • створювати умови для участі педагогів у науково-практичних конференціях з актуальних проблем психолого-педагогічної науки; • обговорювати новинки науково-методичної літератури, інноваційні технології викладання. 7. Принцип мотивування та стимулювання має моральний, психологічний та матеріальний характер. Вимоги до управління, які висуваються цим принципом, стосуються: • розробки та дієвості системи стимулювання; • створення атмосфери взаємного задоволення; • забезпечення належних умов праці; • створення моніторингу за діяльністю педагогів; • реалізація демократичних методів керівництва; • спрямування уваги на ключові напрямки діяльності закладу. 8. Принцип консенсусу створює умови для формування різних думок, поглядів, їх узгодження. Вимоги цього принципу: • об'єктивна оцінка точок зору всіх членів колективу; • аргументація власної позиції керівника; • розробка тактики поведінки із більшістю та меншістю; • логічний аналіз, викриття протиріч, формулювання точки зору; • уміння переконувати, навіювати, впливати; • грамотна психологічна поведінка; • уміння поступатися. 9. Принцип колегіальності — це один із інструментів демократичного управління. Він вимагає: • прийняття колективних рішень зі стратегічних та найбільш важливих проблем; • поваги думок більшості та меншості; • залучення педагогів до співуправління; • розвитку горизонтальних зв'язків та дружніх стосунків у колективі; • заохочення до співробітництва; • гармонізації цілей діяльності. 10. Принцип оновленнязабезпечує розвиток, зміни, засвоєння нових ідей та технологій. Основні вимоги цього принципу стосуються: • підвищеної уваги керівника до соціально-психологічного настрою в колективі; • ретельного вивчення нових ідей та технологій; • формування готовності колективу до оновлення діяльності; • долання опору змінам. Система запропонованих принципів може бути серйозним теоретичним та методичним підґрунтям для розуміння сутності та змісту управління розвитком навчального закладу.
Читайте також:
|
||||||||
|