МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
І. Матеріальне забезпеченняМетодичні розробки КАФЕДРА ПЕДАГОГІКИ ТА ПСИХОЛОГІЇ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ "ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ" проведення лекційного заняття №7 ( __ год.)
з навчальної дисципліни «Болонський процес»
Тема. Кредитно-модульна технологія організації навчального процесу
Обговорено на засіданні кафедри педагогіки та психології Протокол №___ "___" _________20__ р.
Харків – 201_
1. Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За редакцією В.Г.Кременя. Авторський колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубінко, І.І. Бабин.-К.:Освіта, 2004 2. Журавський В.С., Згуровський М.З. Болонський процес: головні принципи входження в європейський простір вищої освіти. – К.: Політехніка НТУУ «КПІ», 2003.-195с. 3. Грищенко О.А. Інноваційні педагогічні технології у підготовці майбутнього вчителя // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. – Київ – Вінниця: ДОВ Вінниця, 2000. – С. 330. 4. Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу (документи і матеріали 2003-2004рр.) / За ред. В.Г. Кременя. Авторський колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубінко, І.І. Бабин. – Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім. В. Гнатюка, 2004. – 147с. 5. Лозинський О.Ю. Концептуальні засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу та особливості формування навчальної програми підготовки фахівців // Аудиторія. – 2003. – Ч.37. –С. 7-9. 6. Ніколаєнко С. Сучасна законодавча основа в системі майбутніх освітнього та наукових процесів в Україні і світі // Вища школа, 2003. - №4-5. – С.3-19. 7. Рудавський Ю.К., Костробій П.П., Лозинський О.Ю., Загородній А.Г. // Матеріали Міжнародного семінару «Моделі гармонізації національних і міжнародних стандартів освіти у контексті Болонського процесу». – Львів, 27-28 травня 2004р. 8. Спірін О.М. Понятійний апарат кредитно-модульної системи навчання // Вісник Житомирського педагогічного університету. – 2004. - №15. – С. 83-86. 9. Болонський процес у фактах і документах (Сорбонна – Болонья – Саламанка – Прага – Берлін) / Упор. М.Ф.Степко та ін. Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім. В. Гнатюка, 2003. – 52с. 10. Степко М.Ф., Клименко Б.В., Товажнянський Л.Л. Болонський процес і навчання впродовж життя: Монографія. – Харків: НТУ «ХПІ», 2004. – 112с. 11. Болонський процес: Модель структури додатка до диплома /Укл. 12. З.І. Тимошенко, О.І. Козаченко, А.М. Грехов, Ю.А. Гапон, Ю.І. Палеха. – К.: Вид-во Європ. Ун-ту, 2004. – 73с. 13. Алексюк А.М. Експериментальне впровадження технології модульної організації навчання у вищій школі // Проблеми вищої школи. – 1994. – Вип. 79. – С.3-9. 14. Мороз І.В. Педагогічні умови запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу: Монографія: - К.: ТОВ «Освіта України», Коо, 2005. 15. Вища освіта України. - 2005.-№1.-с.29-30. 16. Наказ Міністерства освіти і науки України «Про тимчасове положення про організацію навчального процесу в кредитно-модульній системі підготовки фахівців» №48 від 23.01.2004 р. 17. Наказ МОН №812 від 20.10.2004 р. «Про особливості впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу». 18. Вища школа. – 2004. - №1. – с.66-68.
Читайте також:
|
||||||||
|