Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тренінгів різної тривалості

Особливості, переваги та обмеження

Таблиця 12

Особливості Переваги Обмеження
Півторагодинний тренінг
Ефективний за обмеженості матеріальних ресурсів. Повідомляються лише організаційні правила, оскільки часу недостатньо для широкого обговорення. Правило не обговорюється, лише повідомляється, коротко пояснюється необхідність дотримання. Можливо працювати з великою кількістю учасників. Стандартна структура тренінгу зберігається, проте найбільше увага приділяється інформаційній частині. Можлива гарна реклама тренінгу. Не потрібно готувати папки для учасників. Наближеність часових меж до звичних уроків/лекцій. Зручний для застосування в режимі роботи навчального закладу. Можливе лише Короткотривале введення в проблему. Неможливе тренування нових навичок.
Одноденний тренінг
Тривалість групового процесу дає можливість планування варіанти його розгортання. Тривалість процесу достатня для формування стосунків між учасниками, створення атмосфери зацікавленості, упередження втоми тренінговими засобами. Вражає новою цікавою формою навчання. Дає можливість достатньо повної інформації з теми, проведення ігор та вправи на закріплення основних питань Достатнє знайомство учасників з новою формою навчання. Можливість «становлення стійкого контакту з аудиторією. Можливість перевірити свої сили тренеру-початківцю. Неможливість приділити достатньо уваги тренуванню нових навичок Неможливість обговорити всі деталі проблеми.
Триденний тренінг
Найкращі можливості для реалізації мети та завдань тренінгу. Найкраща форма тренінгової роботи, яка надає можливість розкрити тему, і при цьому не перевтомити учасників. Вправи щоденно застосовуються, і тим самим потребують пошуку варіантів їх проведення; Розвивається групова динаміка, що може провокувати конфлікти через розбіжності точок зору різних учасників. Під час роботи утворюються міжособистісні стосунки учасників. Тренер приділяє багато уваги процесу групової динаміки. Можливе проведення ПОВНОЦІННОЇ тренінгової програми. Можливо достатньо приділити увагу всім частинам тренінгу (інформаційній, обговоренню проблеми, виробленню навичок тощо). Учасники можуть заглибитись у проблему, і висловити своє ставлення до неї. Можливо динамічно змінювати та наближувати програму до потреб учасників. Потребує роботи 2-х тренерів. Вимагає відриву учасників від їх основної діяльності. Потребує значних матеріальних ресурсів.  
         

Контрольні питання:

1. Ключові поняття тренінгу.

2. Баланс між напругою та згуртованістю учасників групи.

3. Динаміка групи.

4. Правила роботи в групі.

5. Особливості, переваги та обмеження тренінгів різної тривалості.

6. Що має пам`ятати тренер?

7. Характеристика напруги в групі.

8. Характеристика згуртованості групи.

 



Читайте також:

  1. Біохімічні основи розвитку витривалості
  2. Вибір тривалості бюджетного періоду. Типи бюджетів по ступеню тривалості. Поточне і стратегічне бюджетування в промисловості
  3. Визначення границі витривалості. Діаграма утоми
  4. Вплив конструктивно-технологічних факторів на границю витривалості
  5. Вплив конструктивно-технологічних факторів на границю витривалості
  6. Встановлення іншої тривалості відпусток в зв’язку з навчанням.
  7. Втискування інденторів різної форми
  8. Втома та відновлення при навантаженнях різної спрямованості.
  9. Гігієнічні норми впливу на людину в електричному полі різної напруженості.
  10. Графік зміни теплових потоків по тривалості опалювального періоду.
  11. Групове та індивідуальне спорядження для походів різної категорії складності
  12. Загальна характеристика витривалості




Переглядів: 1492

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Правила роботи в групі | Вимоги до тренера

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.