Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗМІСТ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

№ п/п   Зміст самостійної роботи
Самостійне опрацювання наступних тем з розділу ІІ “Історія міжнародного спортивного та олімпійського рухів”: - Легенди та міфи про зародження давньогрецьких Олімпійських ігор. - Життя та діяльність П’єра де Кубертена. - Олімпійська символіка та атрибутика. “Ода спорту” та її гуманістична цінність. Історія фізичної культури і спорту в Україні”: - Фізична підготовка запорізького козацтва. - Виступи спортсменів УРСР в Олімпійських іграх. - Діяльність Української Спортової Централі Америки і Канади.


КОНТРОЛЬНа тека до другого модулю(письмово)

1. Особливості фізичної культури у Стародавній Греції.

2. Агоністика стародавніх греків. Істмійські, Піфійські, Немейські та інші атлетичні ігри Стародавньої Греції.

3. Спортивні споруди Стародавньої Греції.

4. Легенди та міфи про зародження давньогрецьких Олімпійських ігор.

5. Місце проведення, програма та учасники Олімпійських ігор Стародавньої Греції.

6. Причини занепаду давньогрецьких Олімпійських ігор.

7. Спроби відновлення Олімпійських ігор у ХVІІ-ХІХ століттях. Археологічні розкопки Олімпії та їх значення для відродження Олімпійських ігор.

8. Передумови відродження Олімпійських ігор сучасності.

9. Діяльність та роль П’єра де Кубертена у відродженні сучасних Олімпійських ігор.

10. Міжнародний Атлетичний конгрес 1894 року та його значення.

11. Діяльність та роль О.Бутовського у відродженні сучасного олімпійського руху.

12. Ігри першої Олімпіади 1896 року в Афінах та їх значення.

13. Характерні риси Ігор Олімпіад до першої світової війни (Ігри І-V Олімпіад, 1896-1912 рр.).

14. Особливості проведення Ігор VII-ХIV Олімпіад (1920-1948 рр.).

15. Особливості проведення Ігор ХV-ХХІV Олімпіад (1952-1988 рр.).

16. Особливості проведення Ігор ХХV-ХХVІІ Олімпіад (1992-2000 рр.).

17. Виникнення та проведення зимових Олімпійських ігор.

18. Значення та основні підсумки останніх зимових Олімпійських ігор.

19. Олімпійська символіка і атрибутика.

20. Діяльність президентів МОК.

21. МОК та особливості його діяльності.

22. Основні проблеми та тенденції у проведенні Олімпійських ігор сучасності.

23. Особливості формування структури сучасного міжнародного спортивного руху.

24. Особливості розвитку міжнародного скаутського руху.

25. Особливості розвитку міжнародного студентського спортивного руху. Виникнення та проведення Універсіад.

26. Особливості міжнародного робітничого спортивного руху кінця ХІХ - першої половини ХХ ст.

27. Континентальні спортивні ігри.

28. Регіональні, релігійні, професійні та інші спортивні ігри.

29. Зародження та розвиток параолімпійського руху. Особливості проведення Параолімпіад.

30. Особливості розвитку не олімпійських видів спорту.

31. Зародження фізичної культури на українських землях у період первіснообщинного ладу.

32. Особливості фізичної культури на українських землях у скіфо-сарматську добу.

33. Особливості фізичного виховання в античних державах Північного Причорномор'я.

34. Проведення атлетичних змагань в північнопричорноморських полісах.

35. Особливості фізичної культури стародавніх слов’ян.

36. Особливості фізичної культури Київської Русі.

37. Особливості військово-фізичної підготовки княжого війська в часи Київської Русі.

38. Особливості військово-фізичної підготовки запорізького козацтва.

39. Особливості розвитку фізичної культури і спорту в Східній Україні до першої світової війни.

40. Особливості розвитку фізичної культури і спорту в УРСР до другої світової війни.

41. Особливості розвитку спортивно-гімнастичного руху в Західній Україні в кінці ХІХ - на початку ХХ століття.

42. Зародження та розвиток сокільського руху в Західній в кінці ХІХ - на початку ХХ століття.

43. Зародження та розвиток січового руху в Західній Україні на початку ХХ століття.

44. Зародження та розвиток “Пласту” в Західній Україні на початку ХХ століття.

45. Виступи українських спортсменів у Олімпійських іграх.

46. Виступи спортсменів Херсонщини в Олімпійських іграх.

47. Виступи провідних спортсменів незалежної України в міжнародному спорті.

48. З історії діяльності Херсонського державного університету.

49. Проблеми та перспективи розвитку спортивного руху в сучасній Україні.

50. Роль олімпізму в розвитку сучасного спортивного руху в Україні.

51. Особливості утворення НОК України та розвиток спортивного руху в період розбудови української державності.

52. Особливості виступів спортсменів України в останніх літніх та зимових Олімпійських іграх.

53. Херсонці у Книзі рекордів Гінеса.

54. Спортивний рух на Херсонщині після ІІ Світової війни.

55. Херсонці на Олімпійських іграх.

56. Створення перших фізкультурних гуртків у м.Херсоні.

57. Розвиток студентського спортивного руху в Україні.

58. Спеціалізовані школи підвищення спортивної майстерності Херсонщини.

59. Історія заснування факультету фізичного виховання та спорту.

60. Спортивний клуб ХДУ.

 

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  8. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  9. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  10. Алгоритм роботи прозорого моста
  11. Аналіз відносних показників прибутковості (рентабельності) роботи банку
  12. Аналіз предметної сфери соціальної роботи




Переглядів: 641

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗМІСТ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ | ВСТУП. ЗНАЧЕННЯ, ЗМІСТ ТА ЗАВДАННЯ ПРЕДМЕТУ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.