МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Характеристика 4-х етапів розвитку зовнішнього середовища, внутрішнього середовища підприємства і лідерської групиМатриця можливих станів підприємства, лідерських груп і бізнес-середовища в залежності від стадій життєвого циклу
Якби лідерська група, підприємство і зовнішнє середовище в один і той же момент часу знаходилися на однаковій стадії життєвого циклу, можна було б виділити чотири основних стани підприємства — стан народження, стан розвитку, стан стабілізації і стан деградації. Але в практиці діяльності підприємств таких ситуацій, як правило, мало. Підприємство, його лідерська група і зовнішнє середовище одночасно можуть знаходитися на різних стадіях розвитку. Наприклад, стан підприємства може відповідати етапу народження, стан лідерської групи — етапу розвитку, а зовнішнє по відношенню до підприємства середовище — етапу стабілізації. Таких комбінацій може бути 64 і, отже, можна розглядати 64 можливих стани конкретного підприємства. У основі вибору стратегії розвитку підприємства лежить аналіз цих 64 можливих станів – стратегем. Узагальнену характеристику 4-х етапів розвитку зовнішнього середовища, внутрішнього середовища і лідерської групи наведено у табл. 5.8. Таблиця 5.8
Принцип позначення стратегеми конкретного підприємства подано у табл. 5.14.
Таблиця 5.14 Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|