Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Характеристика 4-х етапів розвитку зовнішнього середовища, внутрішнього середовища підприємства і лідерської групи

Матриця можливих станів підприємства, лідерських груп і бізнес-середовища в залежності від стадій життєвого циклу

Стадія життєвого циклу Предмет розвитку
Лідерські групи (топ-менеджмент, керівники вищої ланки) Підприємство (головним чином - організаційна культура підприємства) Бізнес-середовище (конкурентне поле, стан галузі)
Народження Романтики Молоде Таке, що формується
Розвиток Місіонери Таке, що розвивається Таке, що розвивається
Стабілізація Функціонери Стабільне Сформоване
Деградація Фундаменталісти Деградуюче Депресивне

 

Якби лідерська група, підприємство і зовнішнє середовище в один і той же момент часу знаходилися на однаковій стадії життєвого циклу, можна було б виділити чотири основних стани підприємства — стан народження, стан розвитку, стан стабілізації і стан деградації.

Але в практиці діяльності підприємств таких ситуацій, як правило, мало. Підприємство, його лідерська група і зовнішнє середовище одночасно можуть знаходитися на різних стадіях розвитку. Наприклад, стан підприємства може відповідати етапу народження, стан лідерської групи — етапу розвитку, а зовнішнє по відношенню до підприємства середовище — етапу стабілізації.

Таких комбінацій може бути 64 і, отже, можна розглядати 64 можливих стани конкретного підприємства.

У основі вибору стратегії розвитку підприємства лежить аналіз цих 64 можливих станів – стратегем.

Узагальнену характеристику 4-х етапів розвитку зовнішнього середовища, внутрішнього середовища і лідерської групи наведено у табл. 5.8.

Таблиця 5.8

1. Народження   Етап еволюції, під час якого керівники починають усвідомлювати свою відповідальність за результат рішень і шукають цілі і ресурси, необхідні їм для реалізації стратегії. На етапі народження не всі рішення лідерів є усвідомленими, раціональними і оформленими у вигляді цілей.
2. Розвиток   Під час цього етапу керівники ухвалюють рішення і беруть відповідальність за досягнення нових стратегічних цілей, які було встановлено в результаті попереднього етапу.
3. Стабілізація   На цьому етапі підтримується регулярне і ефективне відтворення об'єктів і засобів управління, які були досягнуті і реалізовані на попередньому етапі.
4. Деградація Це етап розвитку підприємства, зовнішнього середовища і лідерів на якому відтворення цілей, досягнуте на попередньому етапі втрачає свою ефективність.

 

Принцип позначення стратегеми конкретного підприємства подано у табл. 5.14.

 

Таблиця 5.14


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. III.Цілі розвитку особистості
  6. III.Цілі розвитку особистості
  7. IV група- показники надійності підприємства
  8. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  9. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  10. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  11. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  12. WEB - сайт підприємства в Інтернет




Переглядів: 765

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Використання концепції В. Тарасенка „64 стратегеми” в управлінні стратегічними змінами | Кількісні значення потенціалу стратегем

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.