МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||
Загальну характеристику фірмиУ фірмах, що випускають один або декілька однотипних виробів, головною метою аналізу на основі матричних методів є не встановлення належних асортиментних пропорцій в межах фірми, а отримання відповіді на питання про те, чи повинна фірма входити в нові сфери діяльності. Діагностика "портфеля виробництва", а також оцінка становища фірми на ринку відбувається у наступній послідовності: 1 стадія. Стратегічне сегментування бізнесу фірми,яке полягає у виділенні стратегічних одиниць (стратегічних економічних елементів, стратегічних зон господарювання) підприємства. Такими стратегічними одиницями є підрозділи, де здійснюється діяльність з виробництва хоча б одного із головних виробів фірми. 2 стадія. Визначення стратегічного становищаздійснюється на основі матричного аналізу за допомогою одного з наступних методів: - методу Бостонської консалтингової групи (ВСG); - методу Мак-Кінсі або Шелл; - методу консалтингової фірми "Артур Д. Літтл" (АDL). 3 стадія. Формулювання висновків для побудови стратегії, на основі застосування комплексних методів стратегічного аналізу: - SWОТ (матриця слабких і сильних сторін, можливостей і загроз);
Рис. 15.1. Матриця конкурентної переваги М. Портера - ССF (французький комерційний кредит); - SРАСЕ (метод оцінки стратегічного становища і дій). Перший (SWОТ) і другий (ССF) методи розроблені для діагностування великих і середніх підприємств (фірм). Третій метод (SРАСЕ) призначений для діагностики ситуації та вибору варіанта стратегії для середніх та малих підприємств (фірм). При формулюванні і для оцінки альтернативних варіантів стратегії фірми доцільно також використовуватиметоди перспективного фінансового аналізу який охоплює: 2. Економічний аналіз фірми(за 2-3 роки) 3. Бізнес-плани(окремо для кожної стратегічної альтернативи). Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||
|