МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Сутність процесу навчання.План. Тема. Структура процесу навчання. Лекція №5 Література Контрольні питання
1. Конституція України //ВВР України. — 1996. — № ЗО. — Ст. 141. 2. Цивільний кодекс України. — К.: Школа, 2003. — 384 с. 3. Господарський кодекс України. — К.: Школа, 2003. — 192 с. 4. Господарський процесуальний кодекс України. — К.: Школа, 2002. — 96 с. 5. Вінник О. М. Право власності як основний правовий режим майна суб'єкта підприємницької діяльності /Економіко-правові проблеми трансформації відносин власності в Україні. — К., 1997. 6. 5.Хозяйственное право: Учебник /Под ред. В. К. Мамутова. — К.: Юринком Интер, 2005. — 912 с. 7. Щербина В. С. Господарське право України: Навч. посібник. — 3-є вид., перероб. і доп. — К.: Юрінком Інтер, 2005. — 384 с. 8. Правові основи підприємницької діяльності /За ред. проф. Жук Л. А. — К.: ЕУФІМ, 2002. 9. Луць В. В. Контракти у підприємницькій діяльності: Навчальний посібник. — К.: Атіка, 1999. — 194 с. Мета:ознайомити з сутністю, функціями та структурою навчального процесу; розкрити структуру діяльності вчителя; розказати про психолого-педагогічні основи навчально-пізнавальної діяльності учнів; ознайомити з основними видами навчання.
1.Сутність процесу навчання. 2.Функції процесу навчання. 3.Структура навчального процесу. 4.Структура діяльності вчителя. 5.Психолого-педагогічні основи навчально-пізнавальної діяльності учнів. 6.Основні види навчання.
Література: 1. Дидактика. Навчальний посібник / Малафіїк І. В. — К.: Кондор, 2009.- 406 c. 2. Загвязінскій В. І. Теорія навчання: Сучасна інтерпретація: Навчальний посібник для студентів пед. вузів. - 2-е вид., Испр. - М.: Видавничий центр «Академія», 2004. - 192 с. 3. Коджаспірова Г. М., Коджаспіров А. Ю. Педагогічний словник: Для студентів пед. вузів. - М.: Видавничий центр «Академія», 2000. - 176 с. 2. Лозова В. І., Троцко Г. В. Теоретичні основи виховання і навчання. - X., 2002. 3. Підласий І. П. Педагогіка. Новий курс: підручник для студентів пед. вузів: у 2 кн. - М.: Гуманітарний вид. центр ВЛАДОС, 2005. - Кн. 1. Загальні основи. Процес навчання. – 574 с. 4. Савченко О.Я. Дидактика початкової освіти: підручн. - К.:Грамота, 2012. - 504с. 5. Щербань П. М. Прикладна педагогіка, - К., 2002.
Процес– сукупність послідовних дій для досягнення будь-якого результату. Процес навчання– поняття, що відображає суттєві ознаки навчання і характеризує його модель (внутрішню будову). Навчальний процес– поняття, що відображає узагальнені відмінності (час, конкретні умови) у протіканні навчання в різних типах освітніх установ. Отже, навчання як просувальне явище має всі властивості діалектичного розвитку. Багато дослідників вважають, що основною одиницею процесу навчання є відношення між діяльностями викладання та учіння. Але це відношення “вчитель-учень” не може бути зведене до відношення “передавач-приймач”. Необхідна активність обох учасників процесу, їхня взаємодія. Вчитель створює необхідні умови: організовує дії учня, спрямовує їх, повідомляє нову інформацію, демонструє прийоми та способи дій, контролює, оцінює, використовує необхідні засоби. Але формування знань, умінь та навичок, понять і мислитель них операцій можливе тільки внаслідок власної активності учня. Відомо, що процес навчання має двобічний характер, тобто неможливий без діяльності вчителя й учнів, без їх дидактичної єдності (цілісність цього процесу забезпечується постановкою і досягненням спільних цілей викладання й учіння). Відповідно до уявлень сучасної психології розвиток психіки здійснюється і діяльності (С.Рубінштейн, О.Леонтьєв, Г.Костюк). Оскільки метою навчальної діяльності є зміна самого діючого суб’єкта – учня (розвиток його здібностей, оволодіння знаннями, способами діяльності), то основним у навчанні є не викладання матеріалу, а організація діяльності учня для його засвоєння. Отже, основна функція вчителя у навчанні полягає в організації пізнавальної діяльності учнів. Тому навчанняможна визначити також як управління пізнавальною і практичною діяльністю учнів, унаслідок якої в них формуються певні знання, уміння і навички, розвиваються здібності(М.Сметанський).
Читайте також:
|
||||||||
|