МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||
Типові та індивідуальні поперечні профілі
Ґрунти, конструкція земляного полотна і методи спорудження повинні забезпечити зберігання геометричної форми дорожнього одягу незалежно від погодних умов та пори року, а також його необхідну міцність та стійкість. При проектуванні земляного полотна приймають типові або індивідуальні вирішення, в тому числі типові з індивідуальним прив’язуванням. Індивідуальні поперечні профілі влаштовують: - для насипів з укосами заввишки більше, ніж 12 м; - для насипів на ділянках тимчасового підтоплення; - для спорудження на болотах завглибшки більш, ніж 4 м; - на слабих ґрунтах; - на просадкових ґрунтах; - для виїмок з укосами заввишки більше, ніж 12 м в нескельних ґрунтах і більше, ніж 16 м у скельних; - для виїмок у шаруватих товщах; - для виїмок, які розкривають водоносні горизонти; - на косогорі з поперечним уклоном більш як 1:3. У відповідності з рекомендаціями ДБН В.2.3-5-2001, приклади поперечних профілів магістральних доріг, магістральних вулиць загальноміського та районного значення представлені рис. 5.3 – 5.5, а приклади поперечних профілів сільських вулиць – на рис. 5.6, 5.7. У випадку прокладання автомобільної дороги в складних умовах (гірські, болотисті місцевості і т. ін.) розробляють і використовують індивідуальні поперечні профілі.
Рисунок 5.3 – Магістральні дороги: І, ІІ – безперервного руху; Ш, ІУ – регульованого руху; 1 – основна проїзна частина; 2 – місцеві (бічні) проїзди; 3 – запобіжні та крайові смуги; 4 – тротуари; 5 – розділювальні смуги та смуги озеленення; 6 – бар’єрне огородження; 7 – перильне огородження
Рисунок 5.4 – Магістральні вулиці загальноміського значення: І – безперервного руху; ІІ, Ш – регульованого руху; 1 – основна проїзна частина; 2 – місцеві (бічні) проїзди; 3 – запобіжні та крайові смуги; 4 – тротуари; 5 – розділювальні смуги та смуги озеленення; 6 – бар’єрне огородження
Рисунок 5.5 – Магістральні вулиці районного значення: І – без трамвая; ІІ – з трамваєм; 1 – основна проїзна частина; 2 – місцеві (бічні) проїзди; 4 – тротуари; 5 – розділювальні смуги та смуги озеленення;
Рисунок 5.6 – Поперечний профіль сільської головної вулиці та конструкція дорожнього одягу (розміри у м): * – при важких та слабкодренуючих ґрунтах (Кф < 1 м/добу) влаштовують дренажні труби; В* – водопровід (на правій половині профілю); Гн – газопровід низького тиску (на правій половині профілю); К – каналізація; Зк – зливова каналізація; Кз – кабель зв’язку; Т – тепломережа; Тр – тротуар; Вд – велосипедна доріжка; Ке – кабель зовнішнього електроосвітлення; 1 – ущільнений грунт; 2 – пісок (30 см); 3 – щебінь (20 см); 4 – відсортований щебінь, оброблений в’язким бітумом на заводі (8 см); 5 – гарячий щебеневий крупнозернистий асфальтобетон (7 см); 6 – гарячий щебеневий щільний дрібнозернистий асфальтобетон типу А мар- ки 1 (5 см); 7 – родючий шар ґрунту; 8 – бортовий бетонний камінь П-1; 9 – бетон класу В15; 10 – пісок з Кф ≥ 3 м/добу
Рисунок 5.7 – Поперечні профілі сільських вулиць: а – з бортовим каменем; б – з кюветом; в – проїзд до групи будинків; В* – водопровід (на правій половині профілю); Гн – газопровід низького тиску; К – каналізація; Зк – зливова каналізація; Ке – кабель зовнішнього електроосвітлення
6 ПРОЕКТУВАННЯ ЗЕМЛЯНОГО ПОЛОТНА АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ Читайте також:
|
|||||||||
|