Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Поняття, види та значення менеджменту.

Криза управління економіки України та шляхи виходу з неї.

Для виходу з економічної кризи необхідно терміново подолати кризу системи управління, тому основними напрямами стратегії стабілізації України є:

Етап I:

1.Вихід з гострої валютно-фінансової та загальноекономічної кризи шляхом зміцнення управління макроекономічними та мікроекономічними процесами.

2.Припинення спаду виробництва.

3.Введення ефективних ринкових механізмів.

4.Досягнення економічного пожвавлення та початку структурних та якісних змін.

Етап II:

1.Перехід від економічного пожвавлення до зростання, коли ринкові механізми мотивації праці і підприємницької діяльності діятимуть на повну силую а процес нагромадження інвестиційного та інноваційного прискорення.

Етап III: стабільний еволюційний розвиток з метою забезпечення:

1.Рівноваги платоспроможного попиту і пропозиції в умовах розвинутого внутрішнього ринку.

2.Конкурентоспроможність національного виробництво на зовнішніх ринках.

 

Менеджмент – це вміння добиватися поставлених цілей використовуючи працю, інтелект, мотиви поведінки інших людей.

Менеджмент – це вид діяльності по керівництву людей в різних організаціях.

Менеджмент (від слова «менеджер») – це певна категорія людей, яка здійснює роботу по управлінню.

Значення менеджменту:

1.Менеджмент інтернаціональний – дозволяє ефективно використовувати національно-культурні особливості, у зв’язку з цим розрізняють:

1)Американський менеджмент розглядає менеджера, як професіонала, який має спеціальну освіту, часто маючи додаткову інженерну, юридичну, економічну освіти. У зв’язку з цим в США створено могутню управлінську інфраструктуру у вигляді сотень шкіл бізнесу, десятків тисяч консультативних фірм, а також центрів підвищення кваліфікації.

2)Японський менеджмент передбачає підготовку менеджерів шляхом набуття досвіду цілеспрямовано проводячи їх через зміну посад в різних підрозділах фірм. При цьому навчають не лише справі, але й мистецтву людських відносин, поступово накопичуючи якості необхідні керівникові.

3)Європейський менеджмент займає проміжну ланку між американським і японським менеджментом. З одного боку мають школи і центри підвищення кваліфікації з управління. З іншого – освітня підготовка менеджерів пов’язується з детальним розглядом практики управління через опрацювання багатьох управлінських ситуацій та ділових ігор.

2.Менеджмент універсальний.

3.Менеджмент прагматичний.

4.Менеджмент дозволяє використовувати великі масиви знань, накопичені соціальними науками.

5.Менеджмент деідеологізований.

Види менеджменту:

1.Маркетинговий.

2.Фінансовий.

3.Виробничий.

4.Кадровий.

5.Транспортний.

6.Адміністративний.

Отже, термін менеджмент вужчий ніж поняття управління і застосовується лише стосовно фірм, підприємств, організації, не залежно від форм власності та видів діяльності.

Відмінності між менеджерами і підприємцями

ОЗНАКИ ОСОБЛИВОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ ОСОБЛИВОСТІ ПІДПРИЄМЦІВ
1.Формальний статус. Наймана робоча сила, залучена на певних умовах для здійснення управлінської діяльності. Започатковує певну справу, відкриває підприємство, виступає в ролі власника, інвестора чи засновника.
2.Виробничо-господарська орієнтація. Орієнтований на виконання плану. Орієнтований на пошук нових можливостей.
3.Здійснення задуманого. Приймати рішення. Ризикувати, замінювати ідеї, які виявили нежиттєздатність.
4.Залучення ресурсів. З метою забезпечення робочих підрозділів. Для досягнення поставленої мети.
5.Фінансовий статус. Одержує зарплату. Виступає власником та розпорядником ресурсів і майна організації.

 

 


Читайте також:

  1. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Iсторичне значення революції.
  6. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  7. Ocнoвнi визначення здоров'я
  8. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  9. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  10. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  11. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  12. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії




Переглядів: 586

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 1: ВСТУП. | Школа психології та людських стосунків.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.