Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Модуль №1

Завдання до модулів

1.Етапи створення економічної теорії як науки : меркантилізм, фізіократія, класична буржуазна політекономія, сучасні економічні вчення.

2.Що є предметом економічної теорії?

3.Що означає макрорівень? мікрорівень? глобальний рівень?

4.Поясніть поняття : виробництво, розподіл, обмін, споживання

5.Що таке виробничі відносини?

6.Що таке продуктивні сили суспільства?

7.Назвіть методи пізнання економічних явищ і процесів

8.Які функції виконує економічна теорія?

9.Що являють собою економічні категорії? Економічні закони?

10.Який зв"язок між економічною теорією і економічною політикою?
Обгрунтуйте єдність економічної теорії і господарської практики.

11.Що таке спосіб виробництва? Суспільно-економічна формація?

12.Що таке виробництво?

13.Назвіть основні фактори виробництва

14.Яка відмінність між матеріальним і нематеріальним виробництвом?

15.Що таке виробнича інфраструктура? Соціальна інфраструктура?

16.Які ви знаєте цілі виробництва?

17.В чому сутність економічних потреб суспільства?

18.Назвіть структуру потреб.

19.В чому полягає закон зростання потреб і який механізм його дії?

20.Яка загальна властивість економічних ресурсів?

21.Як класифікують економічні ресурси?

22.Що являє собою економічна система суспільства?

23.В чому суть господарської діяльності?

24.Що таке суспільний поділ праці?

25.Назвіть джерела і рушійні сили розвитку економіки суспільства

26.Що являють собою економічні інтереси?

27.В чому суть власності?

28.Назвіть основні показники ефективності суспільної економіки

29.Назвіть обєкти і суб"єкти власності

30.Які є типи власності? Форми?

31.Що таке роздержавлення? Приватизація?

32.Назвіть цілі приватизації державного майна

33.Які є шляхи приватизації державного майна?

34.Назвіть позитивні риси приватної власності на засоби виробництва.

35.Що таке натуральне господарство? Назвіть його характерні риси

36.Що таке товарне виробництво?

37.Назвіть причини виникнення товарного виробництва

38.Які є історичні типи товарного виробництва?

39.Назвіть характерні риси: простого товарного виробництва; капіталістичного; соціальної ринкової економіки.

40.Що таке товар? Назвіть властивості товару

41.Які є різновиди теорій вартості? Охарактеризуйте їх

42.Що таке гроші? Назвіть і охарактеризуйте функції грошей

43.Що таке грошова система? Назвіть її елементи

44.Що таке технологічний спосіб виробництва?

45.Поясніть поняття : інструментальний спосіб виробництва, індустріальний, постіндустріальний

46.В чому суть НТП?

47.Що таке економічний інтерес?

48.В чому суть глобальних проблем людства?

49.Як класифікують глобальні проблеми людства?

50.Яку роль відіграє роззброєння при розв’язанні глобальних проблем?

51.Назвіть шляхи розв’язання глобальних проблем людства

 

 


Читайте також:

  1. V міні – модуль
  2. Високочастотні перетворювачі модульної структури
  3. Друга модульна контрольна робота
  4. Друга модульна контрольна робота
  5. За конструктивними особливостями фритюр-ниці поділяють на секційно-модульні та ті, які входять до комплекту малогабаритного обладнання.
  6. За кредитно-модульною системою
  7. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
  8. ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 2
  9. Заліковий МОДУЛЬ 1 . Економічна і соціальна географія світу
  10. Заліковий модуль 2. ТЕХНОЛОГІЇ ВЕДУЧИХ ГАЛУЗЕЙ НАРОДНОГО ГОСПОДАРСТВА
  11. Заліковий модуль І. Інституціональна система національної економіки
  12. Заліковий модуль І. Інституціональна система національної економіки




Переглядів: 554

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Допоміжна | Назвіть етапи розвитку світового господарства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.