Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Концепція захисту населення від надзвичайних ситуацій

Надзвичайних ситуацій

Лекція 3. Захист населення і території від

Питання для самоперевірки

Теми рефератів

1. Характеристика природних джерел іонізуючого випромінювання (ІВ) і космічного випромінювання.

2. Штучні джерела радіоактивного забруднення.

1. Види іонізуючого випромінювання (ІВ).

2. Основні властивості І.В.

3. Що таке «активність»джерела випромінювання? Одиниці виміру активності.

4. Що таке «експозиційна та еквівалентна» дози? Одиниці їх виміру.

5. Які особливості біологічної дії ІВ на організм людини?

6. Дайте характеристику гострої і хронічної променевих хвороб.

Література:[1, с.18-24, с. 27-30, 95-105; 2, с. ; 3, с. 44-55, 206-217; 4, с. 5-12, с. 24-40; 5, с. 47-50; 6, с. 6-1; 7, с. 9-16, 21-25 ]

План

1. Концепція захисту населення від надзвичайних ситуацій.

2. Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях.

3. Засоби індивідуального захисту.

Питання для СРС

4. Основні норми поведінки і дії людей при техногенних надзвичайних ситуацій.

5. Само- і взаємодопомога при травмах і ураженнях.

Рівень національної безпеки не може бути достатнім, якщо в загальнодержавному масштабі не буде вирішено завдання захисту населення, об’єктів національного надбання від надзвичайних ситуацій (НС) техногенного та природного характеру.

Захист населення– система організаційних, технічних, медико-біологіч-них, фінансово-економічних та інших заходів для запобігання та реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру і ліквідації їх наслідків.

Концепція захисту населення України визначена у Конституції та законах України: «Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру», «Про цивільну оборону України», «Про правовий режим надзвичайного стану».

Ці закони визначають організаційні та правові основи захисту громадян України, громадян інших держав, які перебувають та території України, захисту об’єктів виробничого та соціального призначення, довкілля від НС.

Основні положення концепції можна сформулювати таким чином:

- гарантування громадянам держави права на захист життя, здоров’я і майна;

- добровільності при залученні людей до здійснення заходів у сфері цивільного захисту, пов’язаних з ризиком для життя і здоров’я;

- комплексного підходу до рішення завдань цивільного захисту;

- створення системи раціонального пріоритету безпеки над економічною доцільністю, зменшення ймовірності виникнення надзвичайних ситуацій і мінімізації їх наслідків.

- територіальності та функціональної цілісності системи цивільного захисту;

- мінімізації спричинення шкоди навколишньому середовищу;

- гласності і вільного доступу населення до інформації у сфері цивільного захисту.

Згідно з положеннями концепції населення України у питаннях захисту має право на:

- отримання інформації про НС та про заходи необхідної безпеки;

- забезпечення та використання засобів колективного та індивідуального захисту;

- відшкодування збитків, заподіяних їхньому здоров’ю та майну внаслідок НС;

- компенсацію за роботу в зонах НС;

- медичну допомогу.

Для реалізації положень концепції закон України «Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру» визначає основні завдання в сфері захисту населення:

- здійснення комплексу заходів для запобігання надзвичайним ситуаціям техногенного та природного характеру та реагування на них;

- забезпечення готовності та контролю за станом готовності до дій органів управління в цій сфері, сил і засобів, призначених для запобігання надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру і реагування на них;

- розроблення і реалізації нормативно-правових актів, додержання державних технічних норм та стандартів з питань забезпечення захисту населення.


Читайте також:

  1. IV етап. Ситуаційний підхід
  2. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  3. Абстрактна небезпека і концепція допустимого ризику.
  4. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  5. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  6. Адміністративний поділ, площа і населення українських земель у складі Речі Посполитої в першій воловині ХVІІ ст.
  7. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав
  8. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав
  9. Акустичні засоби|кошти| захисту
  10. Аналіз диференціації населення за доходами
  11. Аналітична психологія. Концепція Карла Юнга
  12. Англійська педагогіка XVII ст. Педагогічна концепція Дж.Локка




Переглядів: 817

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основи прогнозування хімічної обстановки | Основні способи захисту населення в надзвичайних ситуаціях

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.