Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Обов'язки

Загальні положення

Посадова інструкція раздатчику палива і мастильних матеріалів в автогосподарстве

Відповідальність

Комірник несе відповідальність за:

1) стан і зберігання матеріалів, запасних частин, інструментів і іншого майна ввірених йому комор і складів;

2) дотримання встановлених правил зберігання майна;

3) правильне оформлення прийому і видачі;

4) порядок і чистоту в приміщеннях складу і на території, безпосередньо прилеглій до складу;

5) допуск в комору сторонніх осіб, що не мають спеціального дозволу на вхід в склад;

6) дотримання правил і інструкцій по складському обліку і звітності;

7) дотримання правил і інструкцій по пожежній безпеці;

8) своєчасне повідомлення керівництву автогосподарства про виявлені недоліки і розкрадання майна і інші випадки в коморах;

9) правильне і акуратне ведення обліку і своєчасне представлення звітів.

1. Раздатчик палива і мастильних матеріалів проводить їх прийом, зберігання, видачу і облік.

2. Раздатчик підкоряється начальнику постачання автогосподарства.

3. Раздатчик призначається начальником автогосподарства по представленню начальника відділу постачання.

4. На посаду раздатчика призначається обличчя, знайоме з пристроєм паливосховища, паливораздаточной і мастилораздаточной колонок і досить грамотне для ведення записів в документах і книгах.

У обов'язку раздатчика палива і мастильних матеріалів входить:

1) прийом і відпустка по існуючих документах палива і мастильних матеріалів; мастильних матеріалів;

3) нагляд за справністю механізму паливораздаточной і мастилораздаточной колонок і за справним станом паливосховища;

4) виявлення причин розходження між залишками за даними обліку і фактичною наявністю палива і мастильних матеріалів і вживання заходів до їх усунення;

5) уявлення техніку по обліку відомостей про відпустку палива і мастильних матеріалів водійам;

6) дотримання встановлених правил і інструкцій по пожежній безпеці, техніці безпеки і виробничій санітарії;

7) складання і своєчасне уявлення періодичної звітності про роботу складу палива і мастильних матеріалів начальнику постачання.

Раздатчик палива і мастильних матеріалів має право:

1) вимагати представників для участі в комісії з прийому що поступають на склад палива і мастильних матеріалів і оформлення прийомосдаточних документів на паливо і мастильні матеріали при прийомі і видачі;

2) домагатися постачання паливосховища всім необхідним інвентарем і обладнанням для виробництва прийому, відпустки, зберігання і обліку палива і мастильних матеріалів, а також протипожежним обладнанням;

3) вимагати своєчасного ремонту бензоколонки і її рахункового механізму.

 

Раздатчик палива і мастильних матеріалів несе відповідальність за:

1) правильне зберігання і збереження палива і мастильних матеріалів;

2) своєчасне повідомлення начальнику постачання про несправності паливосховища, паливораздаточної колонки і мірного посуду;

3) своєчасний прийом і видачу палива і мастильних матеріалів;

4) правильне ведення і оформлення операцій по прийому і видачі палива і мастильних матеріалів;

5) дотримання встановлених правил пожежної безпеки, охорони купа і виробничої санітарії.


ТЕМА 8.

ОРГАНІЗАЦІЯ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО КЕРІВНИЦТВА АВТОМОБІЛЬНИМИ ПЕРЕВЕЗЕННЯМИ

 

Централізоване керівництво автомобільними перевезеннями вантажів організується в містах і промислових центрах, в яких знаходиться декілька вантажних автогосподарств, що входять в систему автомобільного транспорту загального користування.

Централізоване керівництво автомобільними перевезеннями вантажів передбачає зосередження в єдиному центрі функцій по організації і оперативному плануванню перевезень, диспетчерському управлінню роботою рухомого складу, а також по розрахунках за перевезення, з вилученням цих функцій з ведення вантажних автогосподарств, що знаходяться в даному пункті.

При цьому автогосподарства, експлуатаційна діяльність яких об'єднується централізованим керівництвом, залишаються на господарському розрахунку, зберігають самостійний баланс і інші принципи господарського розрахунку, вони несуть відповідальність за виконання встановленої ним виробничої програми (тонни і тонну-кілометри, коефіцієнти використання парку, пробігу і т. д).

При наявності в місті декількох вантажних автогосподарств автотрести (автоуправління), в систему яких входять ці автогосподарства, насамперед розглядають можливість і проводять укрупнення вказаних автогосподарств; при цьому одне з них виділяється головним, а інші реорганізуються в автоколони (філіали).

У цьому випадку керівництво експлуатацією парку всіх об'єднаних автогосподарств здійснюється відділом експлуатації єдиного автогосподарства.

Така форма централізації керівництва вантажними перевезеннями застосовна при наявності в місті 2 3 автогосподарств.

У склад укрупненого міського автогосподарства можуть бути також включені автогосподарства, розташовані в сусідніх сільських пунктах, з перетворенням їх в автоколони (філіали).

У тих містах, де не представляється можливим створити одне укрупнене автогосподарство, централізоване керівництво експлуатацією вантажного автомобільного парку здійснюється відділом крайового, обласного або територіального автотреста (автоуправління), розташованого в даному місті.

У великих містах, де крайові, обласні або територіальні автотрести (автоуправління) керують особливо розвиненою мережею міських і позаміських автогосподарств, в складі цих автотрестов (автоуправліннй) можуть бути організовані:

самостійна централізована служба експлуатації на господарському розрахунку, підлегла автотресту (автоуправлінню) і що об'єднує експлуатаційну діяльність міських вантажних автогосподарств;

міський автотрест з підкоренням йому вантажних автогосподарств, розташованих в даному місті, і покладанням на нього функцій централізованого керівництва перевезеннями вантажів.

Централізоване керівництво перевезеннями вантажів здійснюється відповідно до справжнього Положення, а також правил, інструкцій, наказів і інших керівних матеріалів, що видається вищестоящими організаціями.




Переглядів: 512

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обов'язки | ОБЛІК І АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ТРАНСПОРТНОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.