МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Обов'язкиЗагальні положення Посадова інструкція раздатчику палива і мастильних матеріалів в автогосподарстве Відповідальність Комірник несе відповідальність за: 1) стан і зберігання матеріалів, запасних частин, інструментів і іншого майна ввірених йому комор і складів; 2) дотримання встановлених правил зберігання майна; 3) правильне оформлення прийому і видачі; 4) порядок і чистоту в приміщеннях складу і на території, безпосередньо прилеглій до складу; 5) допуск в комору сторонніх осіб, що не мають спеціального дозволу на вхід в склад; 6) дотримання правил і інструкцій по складському обліку і звітності; 7) дотримання правил і інструкцій по пожежній безпеці; 8) своєчасне повідомлення керівництву автогосподарства про виявлені недоліки і розкрадання майна і інші випадки в коморах; 9) правильне і акуратне ведення обліку і своєчасне представлення звітів. 1. Раздатчик палива і мастильних матеріалів проводить їх прийом, зберігання, видачу і облік. 2. Раздатчик підкоряється начальнику постачання автогосподарства. 3. Раздатчик призначається начальником автогосподарства по представленню начальника відділу постачання. 4. На посаду раздатчика призначається обличчя, знайоме з пристроєм паливосховища, паливораздаточной і мастилораздаточной колонок і досить грамотне для ведення записів в документах і книгах. У обов'язку раздатчика палива і мастильних матеріалів входить: 1) прийом і відпустка по існуючих документах палива і мастильних матеріалів; мастильних матеріалів; 3) нагляд за справністю механізму паливораздаточной і мастилораздаточной колонок і за справним станом паливосховища; 4) виявлення причин розходження між залишками за даними обліку і фактичною наявністю палива і мастильних матеріалів і вживання заходів до їх усунення; 5) уявлення техніку по обліку відомостей про відпустку палива і мастильних матеріалів водійам; 6) дотримання встановлених правил і інструкцій по пожежній безпеці, техніці безпеки і виробничій санітарії; 7) складання і своєчасне уявлення періодичної звітності про роботу складу палива і мастильних матеріалів начальнику постачання. Раздатчик палива і мастильних матеріалів має право: 1) вимагати представників для участі в комісії з прийому що поступають на склад палива і мастильних матеріалів і оформлення прийомосдаточних документів на паливо і мастильні матеріали при прийомі і видачі; 2) домагатися постачання паливосховища всім необхідним інвентарем і обладнанням для виробництва прийому, відпустки, зберігання і обліку палива і мастильних матеріалів, а також протипожежним обладнанням; 3) вимагати своєчасного ремонту бензоколонки і її рахункового механізму.
Раздатчик палива і мастильних матеріалів несе відповідальність за: 1) правильне зберігання і збереження палива і мастильних матеріалів; 2) своєчасне повідомлення начальнику постачання про несправності паливосховища, паливораздаточної колонки і мірного посуду; 3) своєчасний прийом і видачу палива і мастильних матеріалів; 4) правильне ведення і оформлення операцій по прийому і видачі палива і мастильних матеріалів; 5) дотримання встановлених правил пожежної безпеки, охорони купа і виробничої санітарії. ТЕМА 8. ОРГАНІЗАЦІЯ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО КЕРІВНИЦТВА АВТОМОБІЛЬНИМИ ПЕРЕВЕЗЕННЯМИ
Централізоване керівництво автомобільними перевезеннями вантажів організується в містах і промислових центрах, в яких знаходиться декілька вантажних автогосподарств, що входять в систему автомобільного транспорту загального користування. Централізоване керівництво автомобільними перевезеннями вантажів передбачає зосередження в єдиному центрі функцій по організації і оперативному плануванню перевезень, диспетчерському управлінню роботою рухомого складу, а також по розрахунках за перевезення, з вилученням цих функцій з ведення вантажних автогосподарств, що знаходяться в даному пункті. При цьому автогосподарства, експлуатаційна діяльність яких об'єднується централізованим керівництвом, залишаються на господарському розрахунку, зберігають самостійний баланс і інші принципи господарського розрахунку, вони несуть відповідальність за виконання встановленої ним виробничої програми (тонни і тонну-кілометри, коефіцієнти використання парку, пробігу і т. д). При наявності в місті декількох вантажних автогосподарств автотрести (автоуправління), в систему яких входять ці автогосподарства, насамперед розглядають можливість і проводять укрупнення вказаних автогосподарств; при цьому одне з них виділяється головним, а інші реорганізуються в автоколони (філіали). У цьому випадку керівництво експлуатацією парку всіх об'єднаних автогосподарств здійснюється відділом експлуатації єдиного автогосподарства. Така форма централізації керівництва вантажними перевезеннями застосовна при наявності в місті 2 3 автогосподарств. У склад укрупненого міського автогосподарства можуть бути також включені автогосподарства, розташовані в сусідніх сільських пунктах, з перетворенням їх в автоколони (філіали). У тих містах, де не представляється можливим створити одне укрупнене автогосподарство, централізоване керівництво експлуатацією вантажного автомобільного парку здійснюється відділом крайового, обласного або територіального автотреста (автоуправління), розташованого в даному місті. У великих містах, де крайові, обласні або територіальні автотрести (автоуправління) керують особливо розвиненою мережею міських і позаміських автогосподарств, в складі цих автотрестов (автоуправліннй) можуть бути організовані: самостійна централізована служба експлуатації на господарському розрахунку, підлегла автотресту (автоуправлінню) і що об'єднує експлуатаційну діяльність міських вантажних автогосподарств; міський автотрест з підкоренням йому вантажних автогосподарств, розташованих в даному місті, і покладанням на нього функцій централізованого керівництва перевезеннями вантажів. Централізоване керівництво перевезеннями вантажів здійснюється відповідно до справжнього Положення, а також правил, інструкцій, наказів і інших керівних матеріалів, що видається вищестоящими організаціями.
|
||||||||
|