МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ОБЛІК І АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ТРАНСПОРТНОЇ РОБОТИФункції по централізованому обліку і аналізу результатів транспортної роботи виконуються в автотресте (автоуправлінні) групою обліку і аналізу перевезень, на яку покладається: відправка в автогосподарства шляхових листів разом із змінно-добовим планом; прийом від автогосподарств заповнених шляхових листів з додатком товарно-транспортних документів (накладних, актів виміру або зважування); звірення шляхових документів і перевірка правильності їх оформлення; обробка шляхових листів і тарифікація товарно-транспортних документів. Примітка. При наявності машинорахуноковой станції шляхові листи обробляються на станції, група обліку і аналізу здійснює контроль за правильністю обробки; ведення обліку виконання автогосподарствами плану перевезень вантажів по об'ємних і якісних показниках, а також по підприємствах і організаціях вантажовідправникам і родам вантажів; ведення аналізу експлуатаційних показників роботи по автогосподарствам, а також аналізу виконання договорів на перевезення; складання щоденного і періодичного зведення і оглядів за результатами аналізу показників роботи; складання щомісячної і квартальної звітності за встановленими формами. Після повернення з лінії водії здають черговому диспетчеру автогосподарства заповнені шляхові листи з додатком товарно-транспортних накладних і актів виміру (зважування). Черговий диспетчер автогосподарства: при прийомі від водійів шляхових листів ретельно перевіряє правильність заповнення і оформлення шляхових листів і товарно-транспортних документів, звіряє тотожність записів в них; перевіряє виконання водійом змінного завдання, дотримання маршрутів рушення, правильність вказаних відстаней перевезення, записів витрати палива і у разі невиконання завдання, порушень маршруту, неправильного оформлення документів, передчасного повернення в автогосподарство і т. д. з'ясовує причини для подальшої доповіді старшому диспетчеру, при необхідної повертає водійу шляхові листи і товарно-транспортні документи для уточнення або дооформлення; направляє прийняті і перевірені шляхові листи і товарно-транспортні документи (накладні, акти) за день роботи в групу обліку і аналізу автотреста (автоуправління) при реєстрі (в 2 примірниках). У реєстрі вказуються номери шляхових листів і дата їх передачі; другий примірник реєстру з розпискою групи обліку і аналізу зберігається в автогосподарстве для контролю подальшого повернення шляхових листів. Група обліку і аналізу автотреста (автоуправління) проводить обробку результатів роботи по шляхових листах зі звіркою по товарно-транспортних документах; при обробці визначаються: час у вбранні, рушенні і простої; число їздців з вантажем, пробіги загальний і з вантажем, виконаний об'єм перевезень в тоннах і тонні-кілометрах; витрата палива (по нормі і фактично). Одночасно перевіряється правильність оформлення шляхової документації, дотримання встановлених маршрутів, режиму роботи на лінії, норм витрати палива і За даними обробки шляхових листів, група обліку і аналізу заповнює: картки обліку виконаної транспортної роботи по замовниках; зведені картки обліку виконаної роботи по автогосподарствам. Картки обліку але замовникам відкриваються щомісяця по кожному [замовнику, окремо на кожне автогосподарство, що брало участь в перевезеннях. У картку щодня заносяться дані про об'єм перевезень кожного вигляду вантажу, отримані підсумовуванням результатів роботи по шляхових листах за добу. Дрібні випадкові вантажі об'єднуються в одну графу «різні». У зведені картки обліку по автогосподарствам щодня вносяться одним рядком підсумки роботи за добу (сума записів в картках по замовниках). На основі обліку, що проводиться і планових даних, що є група обліку і аналізу складає: щоденні відомості про виконання плану перевезень вантажів, а також щомісячне оперативне зведення за аналогічній формою з доданням граф «коефіцієнт використання парку за планом і фактично» і «вироблення на облікову тонну в тоннах і тонні-кілометрах за планом і фактично»; встановлену статистичну звітність (звіт про виконання плану перевезень вантажів для народного господарства за формою № 2 і інш.), а також декадні відомості про хід виконання плану перевезень вантажів по родах вантажів по міністерствах і відомствах і інш. Про результати аналізу матеріалів по роботі автогосподарств група обліку і аналізу докладає керівництву відділу і автотреста (автоуправління), а також ставить в популярність автогосподарства; складає періодичні огляди роботи автогосподарств, у взаємодії з іншими групами намічає і проводить заходи щодо усунення недоліків в роботі. Після обробки шляхових листів в частині, пов'язаній з товарно-транспортними накладними (актами), група обліку і аналізу відділяє накладні від шляхових листів і проводить розрахунок вартості перевезень (на оборотній стороні накладних). Розрахунок виготовляється у відповідності з діючими Єдиними тарифами на перевезення вантажів автомобільним транспортом і Правилами їх застосування, а також затвердженими спеціальними тарифами (на міжміські перевезення і інш.). Товарно-транспортні накладні (акти) з виробленими на них розрахунками передаються по реєстру в бухгалтерію автотреста (автоуправління). Оброблені шляхові листи група обліку і аналізу повертає в автогосподарства для нарахування заробітної плати водійам, заповнення карток обліку роботи автомобілів і на подальше зберігання. При поверненні шляхових листів проводиться звірка кількості листів по раніше складених реєстрах; отримання листів підтверджується розпискою автогосподарства на реєстрі групи обліку і аналізу. При обробці шляхових листів на машинорахуноковой станції група обліку і аналізу передає їй шляхові листи і накладні для виконання наступних операцій: підрахунку результатів транспортної роботи (пробігів, об'єму перевезень, часу роботи на лінії); визначення витрати палива; таксировки заробітної плати водійів. При наявності обладнання для перфораторного обліку машинорахуноковая станція складає за результатами обробки шляхових листів: таблиці щоденних і місячних підсумків роботи по автогосподарствам; картки обліку роботи автомобілів (за встановленою для автогосподарств формою); зведення про об'єм перевезень для підприємств міністерств, відомств і радгоспов (для складання звітності по групі обліку і аналізу).
ЗМІСТ І ЗАДАЧІ ГОСПОДАРСЬКОГО ОБЛІКУ Облік і контроль виробниче-фінансової діяльності є однією з найважливіших функцій управління як кожним підприємством (об'єднанням, галуззю), так і всім народним господарством країни. Спосіб виробництва визначає зміст, методи, цілі і задачі господарського обліку. Соціалістичний облік організується в інтересах всього суспільства, відображає і контролює процеси планового розширеного соціалістичного відтворювання, є знаряддям контролю за виконанням державного плану і сприяє подальшому успішному розвитку народного господарства. Найважливішими особливостями соціалістичного обліку є: єдине централізоване державне керівництво обліком і узагальнення його даних по всьому народному господарству, створення єдиної системи народногосподарського обліку; облік інструмент суспільного контролю і завдяки широкій гласності одне з коштів боротьби з безгосподарністю і марнотратством, за збереження всіх видів власності; побудова обліку на науковій основі, нерозривний зв'язок теорії обліку з практикою. Господарський облік є важливим засобом розвитку, зміцнення і інтенсифікацій виробництва, зниження собівартості продукції, підвищення фондовіддачи і рентабельності, дійовим засобом управління господарською діяльністю. Він повинен забезпечити наступні основні вимоги: єдність показників обліку і плану; правдиве відображення господарської діяльності, своєчасність, точність і об'єктивність звітних показників; простоту, ясність і загальну доступність показників обліку.
Читайте також:
|
||||||||
|