МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Приклади стратегічних цілей.Класифікація цілей Існує досить багато класифікаційних груп, які визначають цілі управління. Вони поділені за такими ознаками: 1. за спрямованістю дій – зовнішні цілі, внутрішні цілі; 2. за напрямками діяльності на підприємстві – економічні цілі, техніко-технологічні цілі, соціальні цілі, екологічні цілі; 3. за можливістю їхнього повного здійснення – цілі «створення» (матеріального об’єкта чи системи), «цілі розвитку» (коли йдеться про процес); 4. за охопленням організаційних рівнів управління (або загально-корпоративного) – це цілі всього підприємства, окремих підрозділів і груп, або індивідуумів: 5. за часовими характеристиками – короткострокові цілі, середньострокові цілі, довгострокові цілі; 6. за відповідною спрямованістю на види діяльності – стратегічні цілі, тактичні цілі, оперативні цілі; 7. за впливом на окремі елементи підприємства: виробничі цілі, управлінські цілі – o адміністративні функції (планування, організація, мотивація, контроль); o функції підприємства (маркетингові, технологічні, збутові, фінансові, постачальні, кадрові); 8. за пріоритетами – основні цілі, побічні цілі, підприємницькі цілі; 9. за вимірюваністю – кількісні цілі, якісні цілі; 10. за ступенем оновлення – цілі підтримки наявного рівня, цілі поступового розвитку окремих елементів системи, цілі оновлення; 11. за характером діяльності – цілі функціонування, цілі розвитку.
За часом досягнення цілі поділяються на: короткострокові – визначають найближчі конкретні організаційні цілі та ринкову позицію, яку організація бажає зайняти, виходячи із довгострокових цілей організації. довгострокові – визначають бажані результати та ринкову позицію з урахуванням досягнутого рівня розвитку на поточний момент. стратегічні – вказують на специфічні результати діяльності, яких організація планує досягти, а також конкурентну позицію, котру вона прагне зайняти на ринках для своїх продуктів. Їх відносять до цілей розвитку. Затипом цілі поділяються на: фінансові – пов’язані з підтримкою фінансових ресурсів компанії, необхідних для зростання і процвітання, а саме: · обсяг прибутку; · віддача від інвестицій; · надходження готівки на підприємство; · розміри займів і дивідендів; стратегічні – спрямовані на зміцнення конкурентних позицій на ринку: · підвищення темпів зростання; · збільшення частки ринку; · покращення якості продукцій та послуг; · зниження рівня витрат; · покращення іміджу фірми; · проникнення на зарубіжні ринки; · використання передових технологій;
Національний банк (США) – метою є: створити компанію №1 з надання послуг. Exxon –забезпечити нашім акціонерам зберігання їх інвестицій та зростання доходів. General Electric – стати найбільш конкурентоспроможною фірмою в світі виходячи на перше місце чи друге місце в кожній із сфер нашої діяльності. Apple – запропонувати найкращі технології із персональних комп’ютерів і передавати їх якомога більшій кількості людей.
Читайте також:
|
||||||||
|