МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||
Місія – генеральна мета підприємства.Приклади формулювання мети на різних підприємствах.
Генеральна мета підприємства торкається його довгострокової спрямованості та орієнтації на конкретний вид діяльності. Генеральна мета підприємства у ринковій економіці трактується як місія. Місія – це мета, задля якої існує підприємство. Місія тісно пов’язана з такими категоріями як „бачення розвитку фірми”, „філософія існування фірми” тому і майже завжди є особистим поглядом керівників найвищого рівня на перспективи розвитку підприємства. Управлінська цінність формулювання місії полягає у визначенні довгострокової орієнтації підприємства та основних рішень стосовно узгоджених дій з реалізації бачення розвитку. Структура відповідей на питання, що має бути відображенням у місії: 1. Покупці – вказується хто є споживачем підприємства 2. Продукція чи послуги. Опис основних їх видів. 3. Ринки - формулюється сфера конкуренції фірми 4. Технологія 5. Формулювання широких економічних задач фірми 6. Філософія. Підтвердження основних цінностей і пріоритетів підприємства 7. Самооцінка. Формулювання недоліків підприємства, його конкурентних переваг 8. Турбота про імідж Бачення – це погляд вищого керівництва підприємства на те, якою має бути організація за найсприятливішого збігу обставин. Місія складається з довгострокового бачення, того, що організація прагне робити і того, якою вона намагається стати. Місія є найбільш конкретною, тому її роль наступна: 1. визначає причину та сферу існування; 2. об’єднує зусилля працівників; 3. дає змогу сполучати різні цілі; 4. визначає розумні передумови розподілу коштів (за пріоритетами); 5. окреслює загальний діапазон обов’язків. Усі цілі встановлюються на основі місії, переваг вищого керівництва, позицій, які організація має в зовнішньому середовищі.
Зміст місії (стратегічної установки) Будь-якого визначеного і універсального набору правил формування місії, яка б підходила для конкретної організації не існує. В різних організаціях її зміст, обсяг, форма і рівень деталізації буде відрізнятися, але для вирішення цього завдання існують деякі рекомендації. Ф.Девід пропонує структуру відповідей на питання, що і має бути відображено в місії (стратегічній установці): 1. Покупці. Вказується, хто є споживачем підприємства. 2. Продукція чи послуги. Опис основних видів продукції чи послуг. 3. Ринки. Формулюється сфера конкуренції фірми. 4. Технологія. Повідомляється про те, чи є технологія предметом уваги підприємства. 5. Формулювання широких економічних задач фірми. 6. Філософія. Підтвердження основних етнічних цінностей і філософських пріоритетів підприємства. 7. Самооцінка. Формулювання недоліків підприємства і його конкурентних переваг. 8. Турбота про імідж. Формулювання того, як підприємство хотіло б виглядати в очах громадськості. Приклади місії: · Фірма „McCormickz&Compani” .Місія: “розширення наших позицій світового лідера у виробництві спецій та приправ”. · Компанія „General Motors”. Місія: „Постачати на ринок автомобілі, які є світовим лідером у якості, витратах і мірі задоволення клієнтів”. · Фірма „Kodak”. Місія: „Стати світовим лідером у хімічному і електронному зображенні”. · Фірма „Compag Computer”. Місія: „Стати провідним постачальником персональних комп’ютерів на всіх сегментах ринку” . Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|