Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вступне заняття

Зміст

Перелік рекомендованої літератури

Контрольні запитання

  1. Що називається ЛОДР зі сталими коефіцієнтами?
  2. Що таке характеристичний многочлен?
  3. Яка загальна структура ЛОДР зі сталими коефіцієнтами?
  4. якщо корені характеристичного многочлена дійсні? Комплексні?
  5. Як розв’язуються ЛНДР зі сталими коефіцієнтами?
  6. У чому полягає метод невизначених коефіцієнтів? Поясніть на прикладі.

 

1. Овчинников П.П., Михайленко В.М. Вища математика: Підручник. У 2 ч. Ч.1; За заг. ред. П.П. Овчинникова; Пер.з рос. – 3-тє вид., випр. – К.: Техніка, 2004.– 679 с.: іл..

2. Овчинников П.П., Михайленко В.М. Вища математика: Підручник. У 2 ч. Ч.2; За заг. ред. П.П. Овчинникова; Пер.з рос. – 3-тє вид., випр. – К.: Техніка, 2004.– 792 с.: іл..

3. Вища математика: Зб задач. У 2 ч. Ч.1; За заг. ред. П.П. Овчинникова; – 2-ге вид., стереотип. – К.: Техніка, 2004.– 279 с.: іл..

4. Вища математика: Зб задач. У 2 ч. Ч.2; За заг. ред. П.П. Овчинникова; – 2-ге вид., стереотип. – К.: Техніка, 2004.– 376 с.: іл..

5. Данко П.Е., Попов А.Г. Высшая математика в упражнениях и задачах. чч.1,2. - М., “Высшая школа”, 1993 г.

6. Давидов М.О. Курс матеатичного аналізу. чч.1,2. - К. “Вища школа”, 1990 р.

7. Пискунов Н.С. Дифференциальное и интегральное числение. - М., “Наука”, 1985 г.


Розділ 1. Матриці і вектори............................................................... 4с.

Тема 1. Матриці та визначники. Мінори. Обернена матриця............ 4с.

Тема 2. Невироджені системи лінійних рівнянь.................................. 10с.

Тема 3. Довільні системи лінійних рівнянь.......................................... 13с.

Тема 4. Елементи векторної алгебри................................................... 15с.

Розділ 2. Основи аналітичної геометрії............................................ 18с.

Тема 5. Пряма лінія на площині........................................................... 18с.

Тема 6. Криві другого порядку........................................................... 23с.

Тема 7. Площина та її рівняння ........................................................... 27с.

Тема 8. Пряма в просторі..................................................................... 30с.

Розділ 3. Вступ до математичного аналізу...................................... 32с.

Тема 9. Функція та її границя.Основні теореми про границю............ 32с.

Тема 10. Неперервність функції в точці............................................... 38с.

Розділ 4. Диференціальне числення функції однієї змінної........... 42с.

Тема 11. Диференційовність функції однієї змінної............................ 42с.

Тема 12. Диференціал функції. Похідні вищих порядків.................... 46с.

Тема 13. Дослідження функцій за допомогою похідної...................... 51с.

Розділ 5. Функції багатьох змінних.................................................. 54с.

Тема 14 Границя функції багатьох змінних........................................ 54с.

Тема 15. Частинні похідні та диференціали вищих порядків. Застосування частинних похідних................................................................................................ 59с.

Розділ 6. Інтегрування функції однієї змінної................................. 63с.

Тема 16. Первісна функція та неозначений інтеграл........................... 63с.

Тема 17. Визначений інтеграл та його обчислення............................. 67с.

Тема 18. Застосування визначеного інтеграла до розв’язування задач 70с.

Розділ 7. Звичайні диференціальні рівняння................................... 77с.

Тема 19. Поняття про диференціальні рівняння, рівняння з відокремлюваними змінними................................................................................................ 77с.

Тема 20. Диференціальні рівняння 1-го порядку................................ 85с.

Тема 21. Лінійні диференціальні рівняння n-го порядку з постійними коефіцієнтами............................................................................................................... 88с.

Перелік рекомендованої літератури................................................. 93с.

1.1.Види і причини травматизму електричним струмом

1.2.Надання першої допомоги при враженні електричним струмом.

1.3. Правила використання інструменту та обладнання.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне слово вчителя
  10. Вступне слово вчителя .
  11. Вступне слово вчителя.




Переглядів: 1005

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості телевізійного мовлення луганських телеканалів | Реле захисту двигуна CDR8

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.