Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 3: Соціальна робота з жінками–безробітними

Тема 2: Організація соціального супроводу особам, що повернулися з місць позбавлення волі

Тема 1: Специфіка соціальної роботи з людьми суїцидальної поведінки

Тема: Соціальна робота з сім’ями, дітьми, молоддю які перебувають у складних життєвих ситуаціях та потребують екстреної соціальної допомоги

IІІ. Змістовий модуль

Тема 9. Соціальна робота з групами клієнтів, які зазнали насилля в сім’ї

1. Діти і жінки як особлива категорія клієнтів у соціальні роботі, проблеми насильства над жінками.

2. Етапи насилля.

3. Профілактика насилля та теорії подолання наслід­ків насилля.

4. Основні проблеми насильства.

5. Державна політика щодо покращення становища жінок і дітей в Україні.

 

Тема 10: Організація роботи з жертвами “торгівлі людьми”

1. Правові основи соціальної роботи у сфері попередження торгівлі людьми. Ціль, завдання і принципи соціальної роботи по упередженню торгівлі людьми і надання допомоги потерпілим.

2. Соціальна профілактика торгівлі людьми.

3. Соціальна реабілітація потерпілих від торгівлі людьми. Соціально–психологічний портрет потерпілих від торгівлі людьми.

4. Принципи допомоги жінкам, потерпілим від торгівлі людьми. Потреби жінок, потерпілих від торгівлі людьми. Кризові центри та “гарячі лінії”.

 

1. Загальне поняття суїциду. Соціально–психологічний портрет осіб, що схильні до суїцидальної поведінки.

2. Ознаки і характеристика суїцидальної поведінки. Причини, мотиви суїцидальних явищ. Сучасні концепції самогубства.

3. Соціальна профілактика суїцидальної поведінки.

4. Специфіка соціальної роботи з людьми суїцидальної поведінки.

 

1. Соціальний супровід звільнених з місць позбавлених волі. Мета і зміст соціальної роботи з особами, що повернулися з місць позбавлення волі.

2. Профілактична робота зі звільненими з місць позбавлення волі. Роль соціальних служб у ресоціалізації.

3. Характер діяльності соціального працівника щодо колишніх засуджених у відкритому середовищі.

4. Форми і методи соціальної роботи з колишніми засудженими. Індивідуальна робота з клієнтом. Психологічна і правова консультація. Психолого–педагогічна допомога у відновленні втрачених зв’язків з сім’єю.

5. Працевлаштування. Професійна орієнтація, психологічна підтримка соціальної роботи колишніх засуджених.

 

1. Жінка як об’єкт державної політики України та соціальної роботи.

2. Положення жінок в сучасному суспільстві: проблеми жіночої праці, охорона здоров’я, народжуваність, материнство.

3. Репродуктивна функція жінок.

4. Домашнє господарство – важливий фактор життєзабезпечення сім’ї: тендерний аспект розподілу домашніх обов’язків.

5. Особливості сімейних функцій жінок і чоловіків.

6. Проблема дискримінації жінок.

7. Націона­льний механізм забезпечення рівноправ’я жінок і чоловіків.

8. Етапи розвитку соціальної роботи з жінками щодо їх працевлаштування на Заході.

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота .
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 1581

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 8: Організація роботи з людьми без визначеного місця проживання | Тема 8: Соціальна робота з дітьми, що залишились без батьківського піклування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.