МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||
Об’єм предмету і види навчальної роботиПояснювальна записка. Рецензія Lesson 7 Ukrainian folk picture Contents Lesson 1 My last visit to the museum TRANSLATOR’S FALSE FRIENDS ……………………………………………………………………… Lesson 2 Painting in England WORD-BUILDING…………………………………………………………………………………………. Lesson 3The trends in painting in the 19th century The Passive Voice Present simple Past simple Future simple……………………………………………………………………………………. Lesson 4Late 19th -20th century art The Passive Voice Present Continuous Past Continuous……………………………………………………………………………………… Lesson 5 Ukrainian Pictorial Art The Passive Voice Present Perfect Past Perfect Future Perfect………………………………………………………… Lesson 6 Architecture Secuence of Tenses……………………………………………………………………………………………. How to Write a Summary……………………………………………………………………………………… Lesson 8 Outstanding artists of Ukraine Compound and Complex Sentences………………………………………………………………………….. Lesson 9 The prominent artista of the USA………..…………………………………………..
На методичні вказівки до практичних та самостійних занять з предмета «Англійська мова за професійним спрямуванням» для студентів 3-го курсу денного відділення спеціальності 5.02020801 "Образотворче та декоративно-прикладне мистецтво" Спеціалізація “Художня кераміка”
Методичні вказівки з дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням» розроблені викладачем Шкрябун О.М. у відповідності до діючої програми затвердженої директором коледжу у 2011 році. Вони містять в собі ряд тем, які дають можливість студентам 3-го курсу оволодіти основною інформацією щодо напрямку з їхньої спеціальності та ознайомитись з сучасними напрямками в образотворчому та декоративно-прикладному мистецтві. Кожна тема містить ряд термінів, які полегшують роботу студентів при читанні та перекладі текстів, лексичні та граматичні вправи допомагають удосконалювати знання. Важливим є те, що посібник має автентичні тексти для розвитку навичок різних видів читання. Методичні вказівки з дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням» рекомендуються до використання у навчальному процесі.
Рецензент: Т.М.Єрмоленко, викладач англійської мови Київського державного транспортно-економічного коледжу
1. Ціль і задачі дисципліни Метою курсу є формування основних навичок мовного спілкування на Англійській мові в професійних сферах. Задачами курсу є: · формування вмінь вести бесіду, брати участь у дискусіях; · удосконалювати навички читання і розуміння спеціальних текстів; · тренування навички розуміння на слух діалогічного і монологічного мовлення
Ця програма охоплює основні розділи предмету. Вона реалізується у формі практичних занять і самостійної роботи студентів, яка включає підготовку до практичних занять і виконання домашнього завдання
Зміст предмета включає такі теми: 1 Відвідування музею. 2 Розвиток живопису у Епропі в період 15-17 століть 3 Напрямки в живописі у 19 столітті 4. Мистецтво кінця 19 початку 20 століття 5. Українське образотворче мистецтво 6. Українська архітектура 7. Живопис 8 Видатні художники України 9 Мистецтво Сполучених Штатів Америки А також граматичні теми: пасивний стан, словотворення, особливості перекладу, синтаксис. Багато уваги приділяється реферуванню автентичних текстів. Читайте також:
|
||||||||||||||||||
|