Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Об’єм предмету і види навчальної роботи

Пояснювальна записка.

Рецензія

Lesson 7 Ukrainian folk picture

Contents

Lesson 1 My last visit to the museum

TRANSLATOR’S FALSE FRIENDS ………………………………………………………………………

Lesson 2 Painting in England

WORD-BUILDING………………………………………………………………………………………….

Lesson 3The trends in painting in the 19th century

The Passive Voice Present simple

Past simple Future simple…………………………………………………………………………………….

Lesson 4Late 19th -20th century art

The Passive Voice Present Continuous

Past Continuous………………………………………………………………………………………

Lesson 5 Ukrainian Pictorial Art

The Passive Voice Present Perfect Past Perfect Future Perfect…………………………………………………………

Lesson 6 Architecture

Secuence of Tenses…………………………………………………………………………………………….

How to Write a Summary………………………………………………………………………………………

Lesson 8 Outstanding artists of Ukraine

Compound and Complex Sentences…………………………………………………………………………..

Lesson 9 The prominent artista of the USA………..…………………………………………..

 

На методичні вказівки до практичних та самостійних занять з предмета «Англійська мова за професійним спрямуванням» для студентів 3-го курсу денного відділення спеціальності 5.02020801 "Образотворче та декоративно-прикладне мистецтво" Спеціалізація “Художня кераміка”

 

Методичні вказівки з дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням» розроблені викладачем Шкрябун О.М. у відповідності до діючої програми затвердженої директором коледжу у 2011 році.

Вони містять в собі ряд тем, які дають можливість студентам 3-го курсу оволодіти основною інформацією щодо напрямку з їхньої спеціальності та ознайомитись з сучасними напрямками в образотворчому та декоративно-прикладному мистецтві.

Кожна тема містить ряд термінів, які полегшують роботу студентів при читанні та перекладі текстів, лексичні та граматичні вправи допомагають удосконалювати знання. Важливим є те, що посібник має автентичні тексти для розвитку навичок різних видів читання.

Методичні вказівки з дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням» рекомендуються до використання у навчальному процесі.

 

Рецензент: Т.М.Єрмоленко, викладач англійської мови Київського державного транспортно-економічного коледжу

 

1. Ціль і задачі дисципліни

Метою курсу є формування основних навичок мовного спілкування на

Англійській мові в професійних сферах.

Задачами курсу є:

· формування вмінь вести бесіду, брати участь у дискусіях;

· удосконалювати навички читання і розуміння спеціальних

текстів;

· тренування навички розуміння на слух діалогічного і монологічного мовлення

 

 

Ця програма охоплює основні розділи предмету. Вона реалізується у формі практичних занять і самостійної роботи студентів, яка включає підготовку до практичних занять і виконання домашнього завдання

Види навчальної роботи Всього годин
Загальна кількість годин
Аудиторні заняття
Самостійна робота
Комплексна контрольна робота

Зміст предмета включає такі теми:

1 Відвідування музею.

2 Розвиток живопису у Епропі в період 15-17 століть

3 Напрямки в живописі у 19 столітті

4. Мистецтво кінця 19 початку 20 століття

5. Українське образотворче мистецтво

6. Українська архітектура

7. Живопис

8 Видатні художники України

9 Мистецтво Сполучених Штатів Америки

А також граматичні теми: пасивний стан, словотворення, особливості перекладу, синтаксис.

Багато уваги приділяється реферуванню автентичних текстів.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  9. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами
  10. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  11. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  12. Алгоритм роботи прозорого моста




Переглядів: 481

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
WHAT YOU WILL DO | My last visit to the museum

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.