МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ПродуктДержавний маркетинг. Компоненти виборчої кампанії Комунікативна програма. Дебати. Ідеологія. Гімн. Без державної символіки. Програма. Емблема, музика. Політична реклама. Листівка. Групи. Вибрати в групі лідера. Політична партія. Кіркхаймер. Семінар. Батлер. 1. Планування виборчої кампанії, виходячи із необхідних і реальних ресурсів 2. Організація ефективної роботи всіх підрозділів виборчої кампанії 3. Вивчення політичних очікування і особистісно-іміджевих переваг цільової аудиторії 4. Вивчення ринку конкурентних цільових пропозицій з ціллю визначення стратегії конкурентної боротьби 5. Розробка ідейно-політичної платформи кандидата, політичної партії і втілення її у політичних деклараціях, лозунгах і слоганах 6. Розробка іміджу у відповідності з очікуваннями та особистісно-іміджевими перевагами цільової аудиторії. Розробка стратегії, а не тактики. 7. Втілення стратегічного образу кандидата політичної партії у різноманітних видах політичної реклами: плакати, буклети, ТБ-реклама, ролики в інтернеті. 8. Розробка стратегії (відповідає перша особа), стратегеми (перша і друга особа в партії) і тактики 9. Здійснення психологічної підтримки 10. Бенчмаркінг. 11. Розробка конкретних політичних PR-акцій 12. Організація і управління медіа-рілейшинг і медіа-планування 13. Моніторинг ситуації під час голосування (включаючи технологію екзит-пулів)
Ціль сучасного виборчого маркетингу – надати виборцям вибір, а не змушувати їх приймати те чи інше рішення шляхом маніпуляції.
Задача електорального маркетингу – запропонувати партії або лідеру професійну допомогу. Вивчити виборчий ринок: категорії виборців, їх переконання, цінності і потреби, їх вимоги. Зорієнтуватися у виборі адресної групи, на голоси якої партія може розраховувати реально. Розробка іміджу партії або лідера.
Пошук найбільш ефективних засобів і шляхів комунікації між кандидатами і виборцями. Актуальна проблема – управління активністю виборців.
Виникли у нациській Німеччині. Спеціалізовані організації для проведення антифашистської пропаганди та мобілізації ресурсів для підтримки урядів. Після війни – інформаційні управління, які займаються маркетинговим просуванням важливих для держави рішень. Першим було управління по контролю (ЦІУ – центральне інформаційне управління), яке на державному рівні займалося питаннями реклами експортних товарів, соціальної реклами, інформаційними кампаніями щодо нових стандартів, норм.
Франція. Перша кампанія – впровадження ременів безпеки. Друга кампанія – економія електроенергії. Третя – просвітницька кампанія.
Найбільше такі технології застосовуються із 70х рр.. ХХ ст.. Криза дефіциту державних бюджетів.
Два підходи: 1. Ф.Котлер. Застосування маркетингу напряму у державних інститутах. Р. Вагнер. Сьогодні – школа молодих економістів. Держава нічим не відрізняється від проблем підприємства. 2. Американська школа. Політичний маркетинг – лише засіб у політичному менеджменті. Політичний маркетинг – технологія впливу на масову свідомість. Два методи – «переконуюча комунікація» і «пристосування політичного продукту до певної моделі поведінки». 3. Росія. Державний маркетинг є видом політичного маркетингу і пропонують використовувати не державний маркетинг, а суспільно-політичний або політико-адміністративний маркетинг. 4. Євген Рома. Україна. Політичний маркетинг є складовою соціального маркетингу.
Маркетинг
Фактори: - Розвиток ринкових тенденцій і їх вплив на модернізацію - Виникнення і розвиток концепції «сучасної держави» як постачальника послуг (М.Берзлі вперше розмежував традиційний (бюрократичний) і інноваційний (постбюрократичний) стилі управління). Він зазначав, що сьогодні отримали визнання ідеї постюрократичної реалізації – від культури влади до культури сервісу. Бюрократичні заклади оцінюють свою діяльність по об’єму створення та опанування ресурсів. Постбюрократичні заклади оцінюють свою діяльність за результатами. Бюрократи контролює вхід, Постбюрократ – вихід (цінність). - Суттю ринкового вектора адміністративних змін є перетворення філософії і культури держави у відповідність з лозунгом «зроби управління різновидом бізнесу». Саме державний маркетинг повинен визначати потреби, інтереси та надавати послуги громадянам. В державному маркетингу можуть застосовуватися технології зондажу і зомбування. Ці технології застосовуються і націлені на вивчення ринку і управління ним. Але державний маркетинг повинен застосовувати технології, які не впливають на поведінку громадян. Переконання і примус тісно пов’язані. Д.Ліндон приводить схему реалізації маркетингових технологій в державній сфері.
Концепція задоволення клієнта. Ефективність не може бути досягнута лише за рахунок скорочення чиновників. І цьому причина і провал чисельних антибюрократичних ініціатив.
Комітент. Виконавець. Між комітентом і політиком існують взаємовідносини. Комітент (довіритель) є справжнім власником послуг (платить податки).
Ліз Машмет - Політичний товар спочатку покупається, а потім продається - Поділ послуги на 2 рівні: якість, гнучкість. Якість послуги залежить не стільки від змісту агітаційного матеріалу, скільки від роботи команди. Якість політичного продукту як сервісної послуги пов’язана із людським фактором. - Недовговічність політичної послуги. Її не можна накопичити. - Ніхто нічого не гарантує – декларація намірів
Маркетинг-мікс – набор контролюючих інструментів, які об’єднуються в рамках маркетингової програми.
Тема: Елементи маркетинг-мікс 1. Особливості політичного продукту. Політичний товар 2. Маркетинг-мікс просування політичного товару 3. Ціна політичного товару як регулятор обміну в політиці
Продавати не товар, а засіб для вирішення проблем. Товар: послуга, ідея, програма, знання..
Влада як товар. Вебер
Політична діяльність як бізнес і вид комерційної діяльності, який розрахований не на безкорисне служіння суспільство, а на отримання прибутку.
Нефункціональний попит: - Імідж кандидатата - бренд
Політичний продукт Редуційований (електоральний підхід) Політичний продукт вивчається лише в контексті електоральної практики: політичні партії, кандидати, виборчі платформи, іміджі, бренди, комунікативні зв’язки і політичні послуги.
Холіський продукт включає лідерів, програми, соціальні цінності, послуги, політичні потреби, пріоритети, норми, правила і традиції.
Теоретико-методологічний, епістеміологічний. Політичний продукт для вивчення політичного процесу: аналіз, політична система, політична культура, політичні інститути, політичні організації.
Інструментально-технологічний (менеджеріальнй) Ціль – адаптація інструментарію загального маркетингу до особливостей політичного ринку.
Трансакційний. Продукт – певна цінність, яка пропонується у ході обміну. Виборці завжди купують товар в кредит в обмін на обіцянки, які можуть бути і не виконані. Абсентеїзм і «Проти всіх».
Підхід партнерських відносин. Товар – продукт взаємного співробітництва, взаємної вигоди, педставляє певну цінність і є засобом фомування довгострокових стратегічних відносин.
Адаптативний маркетинг – просування політичного продукту за допомогою технології переконання.
Маркетинг переконання – вивчення потреб та створення такого продукту, який би їх задовольнив. Характеризується створенням такого продукту, куди входить формування потреб громадян.
Пізнавальний: поінформованість, розуміння, знання Емоційний: оцінка, симпатія, перевага Вольовий: наміри, спроби, голосування
В маркетинговій теорії застосовують найрізноманітніші критерії типологізації. (За типом продуктів, За матеріальністю, за часом їх використання). В класичному маркетинг наступні види товарів: - Матеріальні товари - Послуги - Персональні товари (особлива людська діяльність) - Ідеї (ідеологія, реклама, лозунги, пропаганда, агітація) - Влада (за Вебером)
Політичні товари є короткострокового та довгострокового призначення. Короткострокові товари: попереднього вибору (перед голосуванням) особливого вибору (надзвичайні виступи перших осіб, реформи, укази, постанови, накази)
Рівні товари (О’Шонесі) - Основний товар (вигода) - Товар в реальному виконанні (маркетинг-мікс) - Очікуваний товар - Потенційний товар (виявляє латентні потреби)
Елементи просування: - Реклама - PR - Прямий маркетинг - Стимулювання Входять в комплекс політ-маркетингових комунікацій.
Читайте також:
|
||||||||
|