МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мета та призначення оцінки
Мета оцінки є визначення вартості майна, тобто його грошового еквівалента залежно від призначення оцінки. При цьому обумовлюється конкретний вид вартості, що має бути визначеним, який відповідатиме вартості майна обміні або в користуванні. Визначення вартості майна здійснюється з певною метою, що і є призначенням оцінки.
Розбіжності поняття вартості в розумінні за стандартами оцінки та бухгалтерським обліком полягають в тому, що грошове значення вартості за стандартами оцінки майна є не історичним фактом, як за бухгалтерським обліком, а оцінкою корисності в конкретний момент часу відповідно до призначення оцінки та визначеного виду вартості і може відрізнятися від ціни, що зафіксована угодою купівлі-продажу і відображена в звітності за бухгалтерським обліком.
Контрольні питання:
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|