МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ОформленняГрамотність викладу та достовірність інформації Зміст • Зміст визначається цілями, на досягнення яких спрямована робота над публікацією. У цьому випадку форми оцінювання включають тематичні критерії, наприклад: • У публікації немає орфографічних та граматичних помилок. • Робота містить точні, корисні та актуальні дані, що повністю розкривають тему. • Естетичний аспект.При розробці публікації потрібно дотримувався певної логічної схеми, завдяки чому зробив її цікавою і привабливою. Оформлення узгоджується зі змістом, акцентує увагу на найважливіших моментах. • Діаграми та малюнки.Графічні дані подані на професійному рівні, правильно розташовані, стосуються теми публікації та допомагають розкрити її зміст. • Текст, кольорове оформлення, фон.Текст легко читається. Фон неяскравий і добре пасує до кольору тексту та графіки. • Списки і таблиці.Списки, а також таблиці розроблені з урахуванням існуючих норм, вдало розташовані. 3.Одним із способів організації роботи учнів на комп’ютерах є веб-сайти. У світі накопичено велику кількість інформації, частина якої знаходиться у глобальний системі розповсюдження гіпертекстової інформації, яка використовує Інтернет як канал передачі World Wide Web. Саме WWW інформація подається у вигляді гіпертекстових документів – веб-сторінок. Гіпертекст – це текстовий документ, який містить у собі виділені іншим кольором слова, фрази, графічні об’єкти – гіперпосилання, клацання на яких посилає перейти на інший фрагмент цього документу або на новий документ. Веб-сторінки пов’язані між собою та можуть розміщуватися як на одному, так і на різних. Комп’ютери, на яких розміщені веб-сторінки, називаються веб-серверами. Веб-сторінки, що об’єднані однією тематикою, називаються веб-вузлом або веб-сайтом. Веб-сайти можна з успіхом використовувати: як інформаційні ресурси для учнів; для встановлення зв’язку між учнями з різних країн; як засіб пошуку партнерів для здійснення завдань певного проекту; для демонстрації процесу навчання, який включає вивчення матеріалів з мультимедійної енциклопедії, довідкової бібліотеки, Інтернету та інших джерел; для опублікування результатів оглядів і анкетних опитувань; для подання учнівських творів, наприклад, віршів, оповідань і наукових робіт; для висвітлення результатів проекту; для відображення різних подій, що відбуваються у школі чи класі, наприклад, для розміщення матеріалів краєзнавчих експедицій, фотографій з останньої екскурсії класу тощо; для створення інтерактивної газети чи журналу, що відображає події життя школи. Вдало розробленому веб-сайту притаманні розмаїття ресурсів та динамізм Інтернету. Він може стати місцем зустрічі для спілкування, обговорення різноманітних тем, збирання даних, надання ін формації тощо. Створюючи веб-сайт потрібно пам’ятати: - враховувати вік учнів, з якими ви працюєте, та аудиторію, для якої призначається вміст веб-сайта; - яке з’єднання з Інтернетом буде мати більша частина відвідувачів майбутнього веб-сайта: швидке чи повільне. Від відповіді буде залежати кількість і розміри зображень на веб-сайті; - які версії браузерів будуть використовувати відвідувачі веб-сайта: сучасні або старі (що не дають можливості розглядати сторінки з таблицями, фреймами та анімацією. Не забувайте, що ваш веб-сайт будуть відвідувати люди, які працюють з різними браузерами та різним за потужністю комунікаційним обладнанням; - зверніть увагу на узгодженість елементів дизайну веб-сайта. Виберіть ненав’язливий фон, забезпечуйте зручну навігацію, визначте стилі заголовків і загальний порядок розміщення сторінок; - на кожній сторінці веб-сайта доцільно розмістити: o кнопки або гіперпосилання (виділені іншим кольором слова, фрази, графічні об’єкти, клацання на яких дозволяє перейти на інший фрагмент документа або новий документ) для переходу на головну сторінку; o адресу електронної пошти; o дату останньої модифікації веб-сайта; o URL-адресу веб-сайта. Для того, щоб досягти поставлених цілей щодо веб-сайта потрібно врахувати складові майбутнього сайта: - загальна мета веб-сайта; - назва веб-сайта; - вміст веб-сайту; - теми та матеріали, які будуть подані на сторінках веб-сайту; - елементи вмісту (гіперпосилання на пов’язані з тематикою веб-сайти, форми для відповідей або опитування, діаграми, графіки, скановані учнівські малюнки або комп’ютерна графіка, список інформаційних джерел). Для створення простого веб-сайта, який буде швидко завантажуватися, найкраще використовувати Microsoft Publisher. Проте ця програма не дуже підходить для розробки складного сайта або такого, що потребує постійного оновлення. Файли у форматі HTML не можна відкривати і редагувати в Microsoft* Publisher. Проте ці операції можна виконувати в текстовому редакторі, а також у редакторі HTML, зокрема у Microsoft FrontPage - програмі, яка призначена для створення веб-сайтів та для управління ними. Веб-сайт, створений у програмі Microsoft Publisher, можна імпортувати в Microsoft FrontPage. При створенні веб-сайту засобами програми Microsoft Publisher слід пам’ятати: - Доки веб-сайт не завершено, його потрібно зберігати як файл Microsoft Publisher. У вигляді веб-сторінок зберігають лише готовий веб-сайт. Крім того, не видаляйте з диска файли веб-сайта у форматі Microsoft Publisher, щоб мати змогу з часом вносити в нього зміни. - Дуже важливо, щоб жодні два елемента на сторінці не накладалися і щоб між текстом та графікою була відстань. Якщо елементи перекриваються, об'єднаний елемент перетворюється на зображення. Це збільшує час завантаження веб-сторінок через Інтернет, а також впливає на відображення ефектів анімації. - Не використовуйте забагато звукових ефектів та графічних об’єктів , тому що увага користувача відволікається, а сайт повільно завантажується. 4.Найважливішу роль у сучасних інформаційних процесах відіграє група інформаційних технологій (табличних процесорів) обробки й подання даних табличного виду. Функції сучасних програмних середовищ табличних процесорів дозволяють виконувати численні операції над даними, представленими в табличній формі. Поєднуючи ці операції за спільними ознаками, можна виділити такі, що найчастіше використовуються в навчальному процесі: - введення даних як з клавіатури, так і з баз даних; - обробка даних (сортування, автоматичне формування підсумків, копіювання й перенесення даних, різні групи операцій з обчислень); - виведення інформації в друкованому виді, у вигляді імпортованих файлів в інші системи, безпосередньо в базу даних; - якісне оформлення табличних форм подання даних; - багатопланове і якісне оформлення даних у вигляді діаграм і графіків; - проведення інженерних, фінансових, статистичних розрахунків; - проведення математичного моделювання й ряд інших допоміжних операцій. Приклад табличного процесора - Microsoft Office Excelз пакета програм Microsoft Office. Електронні таблиці належать до класу прикладних програм, які призначені для опрацювання інформації, поданої в табличній формі. Вони дають змогу виконувати бухгалтерські, статистичні, математичні та інші розрахунки, розв'язувати задачі з планування, прогнозування, оптимізації показників виробничих процесів. За допомогою електронних таблиць можна виконувати фінансові розрахунки заробітної плати, податків, різних відрахувань, вести облік матеріалів і готової продукції на складах, готувати дані для фінансової звітності підприємства і т. ін. Найбільш поширеною програмою цього класу є табличний процесор Excel, що входить до складу пакета Microsoft Office. Табличний процесор Excel- це пакет прикладних програм, орієнований на оброблення даних, поданих у табличній формі. Саме тому його часто називають табличним процесором, або електронною таблицею. Крім оброблення та аналізу табличних даних, табличний процесор Excel може: - надавати користувачеві контекстно залежну допомогу; - подавати дані в наочній графічній формі у вигляді графіків, гістограм і діаграм; - працювати зі списками (базами даних) — створювати, форматувати та сортувати списки, шукати і вибирати їх елементи за заданими критеріями; - оперативно аналізувати економічну діяльність будь-яких об'єктів (організацій, підприємств, бірж, банків тощо), сприяти прийняттю правильних рішень; - сортувати табличні дані за алфавітом, за зростанням (спаданням), за датами, місяцями і т. ін.; - обмінюватися даними з іншими програмами; - формувати зведені таблиці, звіти і навіть карти з географічним прив'язуванням даних; - створювати макроси, тобто макрокоманди, які використовуються для автоматизації процедур розв'язання задач, що часто повторюються. В цілому пакет прикладних програм Excel дає змогу розв'язувати багато видів складних фінансово-економічних задач і здатний задовольнити потреби соціальних працівників, фахівців з економіки, банківської справи, менеджменту, маркетингу та інших галузей знань. 5.Робота в електронних таблицях має на увазі різні форми, у тому числі і пропоновану в даній програмі методику створення тестів і кросвордів. Створення тестів припускає не тільки володіння загальними навиками роботи з комп'ютером, але і за рахунок організації міжпредметних зв'язків з'являється можливість закріплювати і заглиблювати знання, одержані по іншим предметам, які послужать розвитку учнів, допоможуть сформувати їх системний світогляд і дозволять їм оволодіти сучасними інформаційними технологіями. Використання можливостей програми Microsoft Excel: Читайте також:
|
||||||||
|