МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||
Класифікація прибутку за видами формування та розподілу
Основними варіантами дивідендної політики можуть бути: Ø виплата постійного рівня дивідендів протягом кількох років; Ø виплата дивідендів із щорічним повним зростанням; Ø спрямування на дивіденди встановленої (нормативної) частини чистого прибутку; Ø виплати дивідендів із залишку прибутку після фінансування інвестиційних потреб; Ø виплати дивідендів не грошима, а додатковим випуском акцій. Кожен з цих варіантів має свої переваги й недоліки і застосовується на основі специфіки виробничої діяльності й перспективи розвитку виробництва. На зростання прибутковості підприємства впливають такі основні чинники: Ø економія матеріально-сировинних ресурсів; Ø ефективне використання енергоресурсів; Ø механізація та автоматизація виробничих процесів, унаслідок чого зростає продуктивність праці і знижується рівень фонду заробітної плати; Ø економія витрат на утримання та експлуатацію машин і устаткування; Ø кон'юнктура ринкової цінової політики на ті чи інші види товарної продукції. Поряд з цим, на зростання прибутковості підприємства впливає і ряд інших внутрішніх та зовнішніх чинників. Наприклад, організація цехової структури виробництва, організація технологічних процесів, спеціалізація і кооперація виробництва, підвищення змінності роботи устаткування, найбільш повне завантаження виробничих потужностей, орендні (лізингові) операції; реалізація (купівля-продаж) цінних паперів; дивіденди на акції; відсотки за коштами, розміщеними на депозитних рахунках банків; купівля-продаж іноземної валюти та ін. Таким чином, основними шляхами збільшення величини прибутку підприємства в умовах ринкової конкуренції є зростання доходу за рахунок збільшення обороту продукції, зниження її собівартості, зменшення інших витрат. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|