Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Складові творення привабливого іміджу ділової людини

Теорії лідерства

1. ТЕОРІЯ ЛІДЕРСЬКИХ РОЛЕЙ (Р.Бейліс) розглядає ролі "професіонала"
лідера, орієнтованого на вирішення ділових проблем, і "соціально-
емоційного фахівця", який вирішує проблеми людських стосунків.

2. Згідно з ТЕОРІЄЮ РИС, лідером може бути людина, яка володіє певним
набором якостей особистості. Однак складання їх повного переліку
виявилося практично нерозв'язним.

3. За ХАРИЗМАТИЧНОЮ КОНЦЕПЦІЄЮ, лідерство послане окремим
видатним особистостям як деяка благодать ( "харизма").

4. Прибічники ІНТЕРАКТИВНОЇ ТЕОРІЇ вважають, що лідером може
стати будь-яка людина, яка займає відповідне місце в системі між
особистісних стосунків. Питання про те, хто конкретно візьме на себе
лідерство, має вирішуватись з урахуванням індивідуальних особливостей
кандидата в лідери, особистісних характеристик інших членів групи,
наявної ситуації і виконуваного завдання.

5. СИТУАЦІЙНА ТЕОРІЯ, або груподинамічний підхід (Ф. Фідлер),
визначає лідерство як продукт ситуації: людина, ставши лідером в
одному випадку, набуває авторитету, який починає на неї "працювати"
внаслідок дії стереотипів. Тому вона може розглядатися групою як "лідер
взагалі". До того ж окремим людям властиво "шукати посади", тому вони
і поводять себе відповідним чином.

6. СИНТЕТИЧНА (АБО КОМПЛЕКСНА) ТЕОРІЯ розглядає лідерство як
процес організації міжособистісних стосунків у групі, а лідера - як
суб'єкт управління цим процесом, причому сам феномен лідерства
розглядається в контексті спільної групової діяльності.

 

Імідж ділової людини– це зовнiшнiй вигляд, вмiння триматись на людях в дiловій i неформальній обстановці, оформлення кабiнету, службових паперiв, дiловий стиль роботи, рівень органiзованостi, вiд чого значною мiрою залежить успiх в бiзнесi.

Імідж- англійське слово, котре означає „образ”, „ореол”. Це емоційно забарвлений образ кого-небудь, чого-небудь, що склався у масовій свідомості у формі стереотипу. Турбота про свій імідж - це відбиток його в свідомості людей, найкраща само презентація.

Поняття іміджу близьке до поняття персоніфікації, але включає не лише властивості особистості, а й спеціально запрограмовані.Окрім цього, воно говорить як про зовнішній вигляд, так і про внутрішній світ людини, про його психологічний тип.

Складові іміджу:

1. Професіоналізм и компетентність.

2. Моральна надійність.

3. Гуманітарна освіченість.

4. Здатність бути психотехнологом.

В ОСНОВІ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЗНАХОДЯТЬСЯ ПРИНЦИПИ: ПОВТОРЕННЯ, НЕПЕРЕРВНОГО ПОСИЛЕННЯ ВПЛИВУ, „ПОДВІЙНОГО ВИКЛИКУ”.

Принцип повторення опирається на властивості людської пам’яті: добре запам’ятовується та інформація, що повторюється.

Принцип непевного посилення впливу обгрунтовує нарощення аргументованого і емоційного звернення, наприклад:”Це тільки для вас”.

Принцип „подвійного виклику”означає ,що повідомлення сприймається не тільки і не стільки розумом.Вапжливу роль відіграють підсвідомі психічні процеси, емоційна сфера людини.


Читайте також:

  1. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  3. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  4. PR-реклама іміджу
  5. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  6. А. Створення власної папки.
  7. А. Це наявність в однієї людини кількох ліній клітин з різним набором хромосом.
  8. Автоматичне і ручне створення об’єктів.
  9. Автономні утворення у зарубіжних державах
  10. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  11. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  12. Адаптивні хвилькові перетворення : Хвилькові пакети.




Переглядів: 769

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лідерство як психологічний феномен. Теорії лідерства | Інтелект, моральність та творчість у професійній діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.