Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мультивібратор на логічних елементах АБО–НІ.

ІІ ч.

Лекція №12

Несиметричний мультивібратор на ОП

 

Замість R2 поставити

 

При цьому постійна часу

2´ = R2´C; та 2´´ = R2 C для позитивного та негативного імпульсу.

 

 

 

Мультивібратори на цифрових інтегральних схемах.

Використовуються в якості задаючих генераторів радіоелектронних пристроїв. Використовують елементи АБО–НІ, І–НІ. Їх з’єднують позитивним зворотним зв’язком через конденсатор. У схемі АБО– НІ всі входи об’єднують або заземлюють (крім одного ) для підключення часозадаючого конденсато можна об’єднати або підключити до джерела напруги (крім одного).

а) б)

 

Мал. 157. Схема мультивібратора на цифрових

інтегральних схемах (а) та

його часові діаграми (б).

 

При цьому С1заряджується через вихідний опір ДД1, та вхідний ДД2. Конденсат С2 заряджений раніше до рівня Е на виході закритого елементу ДД2, буде розряджатися через вихідний опір елементу ДД2 , джерело Е та резистор R2. Коли Uвх1 досягне Uгр., за якого ДД1 переходить в 0 (t = t1), відбувається перекодування мультивібратора. С2 заряджується, С1 розряджається - ці процеси періодично повторюються.


Читайте також:

  1. V. Етичні правила психологічних досліджень
  2. Антенатальна профілактика стоматологічних захворювань
  3. Варіанти неврологічних і мовних порушень залежно від характеру перинатального ураження головного мозку.
  4. Вибір і визначення магнітної індукції в елементах двигуна.
  5. Вивчення психологічних особливостей сенсомоторної та мисленнєвої діяльності школяра
  6. Види геологічних зйомок
  7. Види соціологічних досліджень.
  8. Визначення вартості лабораторних і технологічних досліджень
  9. Визначення необхідного технологічного обладнання та пристроїв для виконання технологічних операцій і розробка вимог, яким повинний відповідати кожен тип оснастки
  10. Визначення та контроль метереологічних параметрів
  11. ВИМОГИ ПРОФЕСІЇ ДО ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХІВЦЯ
  12. Вплив конструктивно-технологічних факторів на границю витривалості




Переглядів: 1326

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мультивібратори на операційних підсилювачах. | Мультивібратори на логічних елементах І – НІ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.