Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичне заняття

План.

Заняття 6. Середньовічне право в країнах Західної Європи.

Практичне заняття

Практичне заняття

План.

Заняття 4. Держава і право раннього феодалізму

(семінарське – 2 год.)

 

1. Загальна характеристика періоду зародження феодалізму в Західній Європі.

2. Утворення феодальної держави у франків. Реформи Карла Мартелла.

3. Головні риси ранньофеодального права. " Салічна правда".

4. Характеристика земельних відносин за "Салічною правдою".

5. Характеристика шлюбно-сімейних відносин за "Салічною правдою".

6. Злочини і покарання за "Салічною правдою".

 

Питання для самоконтролю і самоперевірки:

 

1. Назвіть головні форми феодальної ренти.

2. Який зміст процесу виникнення феодалізму?

3. Охарактеризувати суспільний лад франкської держави.

4. Сутність реформи Карла Мартелла.

5. Охарактеризуйте сутність відносин сюзеренітету-васалітету.

 

Складіть схеми системи управління Франкською державою ранніх часів та імперією Карла Великого. Порівняйте їх. З чим пов’язані відмінності?

 

Теми рефератів:

 

- Злочини і покарання за "Салічною правдою".

- Шлюбно-сімейні відносини за "Салічною правдою".


Заняття 5. Сеньйоральна та станово-представницька монархія в країнах Західної Європи (ХI-ХIV ст.) (семінарське – 2 год.)

 

План.

1. Сеньйоріальна та станово-представницька монархія у Франції. Реформи Людовика IX. Генеральні штати.

2. Нормандське завоювання Англії. Особливості сеньйоральної монархії в країні. Реформи Генріха II. Велика хартія вольностей. Поява парламенту.

3. Правове становище різних груп населення Англії згідно з Великою хартією вольностей:

а) права і привілеї великих баронів;

б) відображення в Хартії інтересів лицарства та міського населення.

4. Значення Великої Хартії вольностей 1215 р. в історії феодальної держави і права Англії.

5. Суспільний та державний лад в Німеччині в Х-ХIV ст.

 

Питання для самоконтролю і самоперевірки:

 

1. Охарактеризуйте суспільний і державний лад Франції в період феодальної роздробленості.

2. В чому сутність вислову "васал мого васалу - не мій васал"?

3. На прикладі суду у Франції покажіть характерні риси середньовічній юстиції.

4. Розкрийте структуру Генеральних Штатів.

5. Співставте судові реформи Генріха II в Англії й реформи Людовика IХ у Франції.

6. Дати порівняльну характеристику Великій Хартії вольностей 1215 р. і Золотої Булли 1356 р.

Складіть таблицю "Форми феодальної монархії у країнах Західної Європи" ( по кожній країні окремо – Англія, Франція, Німеччина).

 

Форма монархії Століття Центральні органи влади Управління на місцях
Сеньйоріальна      
Станово-представницька      

 

Теми рефератів:

- Соціально-економічні передумови виникнення станово-представницької монархії.

- Характеристика пам'ятки феодального права "Великої хартії вольностей" 1215 р. - Порядок формування , структура і діяльність Генеральних Штатів у Франції.

 


Середньовічна держава в Азії. Особливості східного середньовічного права (семінарське – 2 год.)

 

1. Джерела права. Законодавство. Рецепція римського права.

2. Судоустрій та судочинство.

3. Майнові правовідносини.

4. Сімейне право.

5. Кримінальне право.

6. Загальна характеристика східного феодалізму.

7. Арабський халіфат та мусульманське право.

8. Середньовічна держава і право в Індії.

9. Середньовічні держава і право в Китаї та Японії.

 

Питання для самоконтролю та самоперевірки:

 

1. Як склалося англійське "загальне право"?

2. В чому відмінність судів загального права від суду справедливості в Англії?

3. Чому рецепція римського права відіграла велику роль в історії європейського права?

4. Охарактеризуйте стадії судового процесу за "Кароліною".

5. Складіть схему "Форми майнових прав на землю в середні віки", у якій позначте форми земельної власності та володіння.

6. Аналіз особливостей східного феодалізму.

7. Визначте головні ідеї ісламу та головні елементи мусульманської релігії.

 

 

Порівняйте абсолютну монархію в західній Європі та на Сході, при цьому заповніть таблицю ( на прикладі будь-яких країн Західної Європи та Сходу).

Спільні риси абсолютизму Особливості абсолютизму в Європі Особливості абсолютизму в Азії

 

Теми рефератів:

- Церква і канонічне право в феодальному суспільстві.

- Особливості кримінального права періоду середньовіччя.

- Особливості мусульманського права.

- Сутність системи сьогунату в середньовічній Японії.

 

 


Заняття 7. Утвердження конституційної монархії в Англії та її еволюція у XVIII–XIX ст. Еволюція державно-політичного ладу Франції у XVIII – XIX ст. (семінарське – 2 год.)

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Алергія та анафілаксія, їх практичне значення .
  5. Бактеріофаг, його природа і практичне застосування. Вплив бактеріофага на мінливість мікроорганізмів.
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вид заняття: лекція
  10. Вид заняття: лекція
  11. Відповідь на практичне завдання.
  12. Вступне заняття




Переглядів: 842

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичні заняття | П р а к т и ч н е з а в д а н н я

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.