Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приклад 1.

Нехай у нас є дві зони НД до інформації: зовнішня і внутрішня. В зовнішній зоні існує два канали НД не завжди, а з ймовірністю =0,1 і . При цьому потрібна інформація з’являється по каналам відповідно з ймовірністю і . У внутрішній зоні існує лише один канал НД з ймовірністю і в ньому з’являється потрібна інформація з ймовірністю . Ці ймовірності залежать від системи захисту (наприклад, джерелом слугує сигнал, який проходить через відкрите вікно в зовнішню зону, а в внутрішній проходить звуковий сигнал, який можна вловити лише спеціальним приладом). Для НД в ІС засилаються два зловмисники з різною кваліфікацією з різним обладнанням.

Перший зловмисник може проникнути в зовнішню зону з ймовірністю і в відповідності з його обладнанням йому можуть виявитися доступними два канали з наступними ймовірностями і . В внутрішню зону він проникнути не може, тобто для неї . Для другого зловмисника по зовнішній зоні , і . Для внутрішньої зони . Необхідно розрахувати вразливість ІС від цих двох зловмисників.

Розрахуємо вразливість ІС від першого зловмисника. Спочатку для випадку використання першого каналу НД в зовнішній зоні.

.

Для другого каналу НД .

Згідно з сумою каналів для першого зловмисника

.

 

Для розрахунку уязвимості ІС другого зловмисника робимо аналогічно. Для першого каналу у зовнішній зоні відповідно: .

.

Для обох каналів .

Для внутрішньої зони .

Вразливість від другого зловмисника по обом зонам і всім каналам знайдемо за формулою: .

 

Сумарна вразливість ІС від обох зловмисників буде дорівнювати: .

 

Аналізуючи розрахунок вразливості можна розробити тактику роботи зловмисників, а також наперед посилити захист по більш інформативному або по менш захищеному каналі.

 

4. Д/з.

1. Опрацювати матеріал лекції.

2. Підготуватися до виконання лабораторної роботи.

 

5. Підсумок лекції.

Оголошення оцінок.

 


Читайте також:

  1. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  2. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  3. Базові та прикладні класифікації
  4. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  5. Визначення і приклади
  6. Врахування витраті втрат електроенергії. Приклад складання електробалансу.
  7. Головною метою наукової діяльності в системі вищої освіти повинен стати розвиток фундаментальних та приклад­них досліджень.
  8. Деякі приклади застосування ППП
  9. Дієслова з префіксом дис-виражають значення ліквідації дії, названої безпрефіксним дієсловом, наприклад: гармонізувати – дисгармонізувати, асоціювати – дисасоціювати.
  10. Для одиничного і дрібносерійного виробництва норма витрати визначається як укрупнена, наприклад, на 1000 станко-годин роботи даного виду роботи устаткування
  11. Додаток И - Приклад виконання ремонтного креслення деталі
  12. Етикет – (прикріплювати) установлений порядок поведінки в товаристві, певному оточенні, наприклад, придворний етикет, дипломатичний етикет.




Переглядів: 641

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура лекції | ВІЛЬНИЙ ПОШУК (у тому числі ВАЛІДАЦІЯ) ® ПРОГНОСТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ® АНАЛІЗ ВИКЛЮЧЕНЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.