Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Соціальної політики.

Принцип єдності об'єктивного і суб'єктивного в реалізації

Принципи реалізації соціальної політики.

Конструктивізм

Модерн

Український модерн

Ефективний процес реалізації соціальної політики здійснюється на основі науково обґрунтованих принципів, які визначають найсуттєвіші та найважливіші моменти здійснення такої політики. Розглянемо основні принципи реалізації соціальної політики.

Зазначений принцип передбачає врахування в соціальній політиці всієї різноманітності об'єктивних і суб'єктивних чинників, які обумовлюють розвиток соціального буття, соціальної сфери життя суспільства.

Ефективне здійснення соціальної політики можливе як результат органічної єдності об'єктивного і суб'єктивного. Співвідношення між ними демонструє ступінь урегульованості процесів соціального буття, ефективність здійснення соціальної політики. Застосування у практиці соціальної політики даного принципу означає насамперед пізнання і врахування об'єктивних законів суспільного розвитку в цілому і соціальної сфери зокрема, свідоме використання їх у процесі реалізації такої політики. Цей принцип передбачає необхідність аналізу суб'єктами соціальної політики при здійсненні своїх функцій якнайповніше усіх суспільних явищ, соціальної сфери, вимагає конкретності та вирішення їх суперечливості. Реалізація його дає змогу своєчасно виявити і розв'язати суперечності процесу соціального розвитку, формування і збагачення цінностей соціального буття.

Застосування на практиці даного принципу передбачає недопущення розриву об'єктивного і суб'єктивного, забігання наперед в оцінці тих чи інших процесів, тенденцій соціального розвитку, зокрема пов'язаних із соціальною безпекою. Цей принцип передбачає недопущення абсолютизації впливу тих чи інших процесів життєдіяльності суспільства на соціальну безпеку людини, спрощеного, занадто прямолінійного трактування закономірностей, тенденцій соціального розвитку, необгрунтованої переоцінки досягнутого, спроб видати бажане у сфері утвердження соціальних цінностей за вже досягнуте, реально функціонуюче. Цей принцип передбачає врахування різноманітності, багатоваріантності розвитку соціального буття, складного, суперечливого переплетення соціального з економічним, політичним, духовним, позитивних і негативних тенденцій, що впливають на соціальний розвиток особистості, її соціальну безпеку.

Ефективна реалізація цього принципу передбачає переосмислення співвідношення об'єктивного і суб'єктивного в соціальному розвитку, на основі відмови від абсолютизації об'єктивних (знеособлених, дезіндивідуалізованих) законів розвитку соціального буття, під впливом яких перебуває людина, індивідуальність, соціальні спільності в цілому, що мало місце в минулому і спонукало розглядати їх як пасивні об'єкти соціальної політики, що втрачають самостійність, можливість вільного самоствердження, соціального індивідуального самовираження. Сучасне бачення співвідношення об'єктивного і суб'єктивного в соціальному розвитку має полягати в тому, щоб розглядати такі важливі складові суб'єктивного начала як соціальну активність людини, здатність її до цілеспрямованої соціальної мобільності, соціальну культуру особистості, зрілість її суспільної свідомості не як похідний фактор, що відображає об'єктивну реальність, соціальне буття, а як важливе джерело їх розвитку та збагачення.

Діяльність суб'єкта соціальної політики, який не враховує об'єктивні тенденції розвитку соціального буття, соціальної сфери, умови суспільного розвитку чи ігнорує їх, призводить до суб'єктивізму в регулюванні, гальмує процес збагачення соціального потенціалу особистості. Чим глибше у процесі життєдіяльності суспільства відображатимуться об'єктивні фактори соціального розвитку, тим повніше вони пізнаватимуться суб'єктом соціальної політики, тим ефективніше й досконаліше функціонуватиме уся соціальна система, в тому числі система соціальних відносин, система соціальної безпеки та інші складові соціальної сфери життя суспільства, які безпосередньо впливають на реалізацію людиною свого соціального потенціалу.


Читайте також:

  1. Активний характер соціальної політики.
  2. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  3. Американська модель соціальної відповідальності
  4. Аналіз і оцінка рівня соціальної відповідальності бізнесу
  5. Аналіз предметної сфери соціальної роботи
  6. Аналіз результатів практичної діяльності Київського освітньо-методичного центру соціальної роботи
  7. Аналізу соціальної взаємодії присвячено чимало наукових теорій.
  8. Бюджетний процес: поняття, роль, та значення у проведенні бюджетної політики.
  9. Вдосконалення соціальної структури і професійно-кваліфікаційного складу працівників
  10. Взаємозв'язки соціальної роботи із психологією
  11. Вибір підходу до процесу соціальної роботи зале­жить від теоретичної моделі, якої дотримуються соці­альні працівники, обраної стратегії втручання і методу соціальної роботи.
  12. Види соціальної допомоги сім'ям з дітьми.




Переглядів: 579

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класицизм | Принцип взаємозв'язку об'єктивної соціальної саморегуляції і цілеспрямованої діяльності у здійсненні соціальної політики.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.