МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Завдання профорієнтації учнів 5-9-х класів.План Тема ІІ. 9. ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ УЧНІВ V-IX КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ
1. Завдання профорієнтації учнів 5-9-х класів. 2. Зміст профорієнтаційної роботи в основній школі. 3. Форми і методи профорієнтаційної роботи в процесі трудової підготовки учнів 5-9-х класів.
Література: 1, 3, 5, 6, 17, 19, 31, 33, 39-41, 76, 82-90, 93, 101, 102, 106, 108, 112, 114, 121, 126, 129, 131-133, 137-146, 151-158, 180-183, 185, 187, 188, 197, 199, 202, 204, 205, 208, 210, 212, 218, 223, 226, 227, 232, 234, 235, 236, 244.
Професійна орієнтація є невід’ємною складовою освітньої галузі “Технологія” та трудового навчання. Так, у Держаному стандарті освітньої галузі “Технологія” сформована основна мета, яка передбачає формування технічно, технологічно освіченої особистості, підготовленої до життя та активної трудової діяльності в умовах сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства, життєво необхідних знань, умінь і навичок ведення домашнього господарства і сімейної економіки, основних компонентів інформаційної культури учнів, забезпеченні умов для їх професійного самовизначення, виробленні в них навичок творчої діяльності, вихованні культури праці, здійсненні допрофесійної та професійної підготовки за їх бажанням і з урахуванням індивідуальних можливостей. Також Державним стандартом освітньої галузі “Технологія” та програмою трудового навчання для 5-9-х класів визначені завдання професійної орієнтації учнів основної школи, яка здійснюється в процесі трудової підготовки: - ознайомлення та залучення учнів до різних видів діяльності, формування необхідних для цього знань і вмінь, навчання учнів способів поводження з різноманітними засобами праці; - створення умов для професійного самовизначення і самореалізації, обґрунтованого вибору професії з урахуванням власних здібностей, уподобань та інтересів і потреб ринку праці; - виховання активної життєвої позиції, професійної адаптивності, готовності до безперервної професійної освіти, конкурентної боротьби на ринку праці, потреби ініціативно включатися в систему нових економічних відносин, в підприємницьку діяльність. Визначені завдання вказують на особливу роль трудового навчання в реалізації професійної орієнтації школярів і спрямовують роботу вчителя на підготовку учнів до свідомого вибору професії. Реалізація профорієнтаційної роботи в процесі трудового навчання здійснюється за двома напрямами: інформаційним, що передбачає ознайомлення учнів з різними професіями та формування в них знань про ці професії і виховним – орієнтація учнів на необхідні в ринковій економіці масові професії та спеціальності. Вказані завдання та напрями визначають відповідно зміст, форми і методи профорієнтаційної роботі з учнями, а також діяльність самих учнів, які будуть розглянуті нами далі. Читайте також:
|
||||||||
|