МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тести 1-1. Альтернативні тестові завданняТестові завдання закритої форми Тестові завдання Кафедра інвестиційного менеджменту Імені Михайла Туган-Барановського Статистика ринку Загальна теорія статистики Статистика Відділення з фаху 7.050.107 7.050.201 Програма з курсу статистика ЕКЗАМЕНАЦИЙНА для студентів ЕП, МН – 02 денного
№№ задач для підготовки до екзамену:
1. МВ та завдання для практичних занять з дисципліни “Статистика” –Д- 1999 р. або 2000 р. №№ 2, 4, 7, 8, 9, 10, 13, 15, 18, 20, 22, 25, 27, 29, 30, 32, 33, 35, 37. №№ 46, 48, 52, 53, 56, (п. 1, 2, 3), 57, 59, 58 (п. 1, 2, 3, 4), 61, 63, 64, 68, (п. 1, 2, 3, 5), 74, 75, 81. 2. МВ із завданнями для практичних занять з СЕС. – Д – 2000. №№ 2.1, 2.5, 2.4, 2.9, 2.14, 3.4, 3.7, 3.6, 3.10, 3.16, 4.3, 4.6, 5.6, 5.7, 5.15, 5.16, 7.1, 7.2, 7.4, 7.6, 6.1, 6.3, 6.5, 6.6. з курсу “Демографія”
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|