МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЗМІСТ МІЖНАРОДНИХ СТАНДАРТІВ ОЦІНКИ ТА ЇХ ЕВОЛЮЦІЯЛітература додаткова Література основна Нормативні та регулюючі документи 1.ЗУ « Про оцінку майна,майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» 12.07.2001 № 2658-ІІІ
1 Пазинич В.І. Оцінка об’єктів нерухомості: навч. пос. К.: Центр учбової літератури, 2009, ст..53-57
1.Оценка имущества и имущественных прав в Украине: Монография/ Лебедь Н.П., Мендрул А.Г., Ларцев В.С., Скрынько С.Л., Жиленко Н.В., Драпиковский А.И., Иванова И.Б. /Под ред. Н.П.Лебедь /Изд. второе, -К.: ООО « Информационно-издательская фирма « Принт-Экспресс» . 2003, с.27-31
ЗМІСТ ЛЕКЦІЇ
Оцінка власності своїми кореннями виходить з класичної і сучасної економіки. До 40-х років 20- століття в багатьох країнах були розроблені в основному похожі між собою принципи і методики оцінки, але лише в другій половині даного століття почав розвиватися підхід до поняття оцінки як до професії. До 80-х років цей процес розвивався в багатьох країнах, але не виходив на міжнародний рівень. Поняття про оцінювача складалося з таких загальних рис як: - відповідний рівень освіти - спеціальна професійна підготовка - практичний досвід - компетентність, чесність, об’єктивність, репутація. В різних країнах професійні організації оцінювачів надавали професійний статус тим, хто задовільняв необхідні вимоги до отриманої освіти і накопиченого досвіду. У1960-1970 роках активно розробляються національні стандарти оцінки і норми професійної етики оцінювачів. В деяких країнах крім цього були розроблені і опубліковані Стандарти професійної практичної діяльності для своїх членів, та Кодекси професійної етики. До кінця 1970-х років діяльність промислових підприємств і фінансових інститутів розширилася настільки, що виникла необхідність міжнародних правил оцінки. З іншого боку, цьому сприяла активна інтеграція національних ринків у міжнаціональні ринкові і правові поля. Оцінка вимагала урахування ринкових коливань та економічних розходжень між регіонами і їх економічними потенціалами. Ці передумови визначили створення в 1981 році Міжнародного комітету зі стандартів оцінки активі (МКСОА), основними завданнями якого стало розроблення міжнародних стандартів і практичних рекомендацій з оцінки з урахуванням позицій різних країн. Участь різних держав у МКСОА здійснювалася через національні спілки оцінювачів. У діяльності МКСОА особлива увага стала приділятися узгодженню правил оцінки з міжнародними стандартами бухгалтерськими обліку, документами, розробленими Міжнародним комітетом з аудиторської діяльності, Міжнародною організацією комісій з цінних паперів. МКСОА зазнав реорганізації і був перетворений на Міжнародний комітет зі стандартів оцінки (МКСО). МКСО існує вже більше 25 років. Її витоки знаходяться в необхідності визначити за допомогою ряду професійних організацій по всьому світу для однаковості у вартісній оцінці підходів, що використовуються на ринках нерухомості. За останні десять років він розвивався і розширювався, і зараз випускає стандарти на багато видів активів, у тому числі основних засобів, нематеріальних активів і бізнесу, а також для різних додатків, таких як фінансові звітності та банківського кредитування. Читайте також:
|
||||||||
|