МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Система регулювання оціночної діяльності. сутність і напрями державного регулювання оціночної діяльностіЗМІСТ ЛЕКЦІЇ Література додаткова Література основна Нормативні та регулюючі документи ТЕМА 2.РЕГУЛЮВАННЯ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Лекція 2.Тема: 2.1. Державне та громадське регулювання оціночної діяльності План: 1.Система регулювання оціночної діяльності. Сутність і напрями державного регулювання оціночної діяльності 2. Державний реєстр суб”єктів оціночної діяльності 3.Громадське регулювання оціночної діяльності.
Ключові терміни та поняття: - Державне регулювання оціночної діяльності - Фонд державного майна України; - Саморегулівні організації оцінювачів - Державний реєстр оцінювачів 1.ЗУ « Про оцінку майна,майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» 12.07.2001 № 2658-ІІІ
1 Пазинич В.І. Оцінка об’єктів нерухомості: навч. пос. К.: Центр учбової літератури, 2009, ст..53-57
1.Оценка имущества и имущественных прав в Украине: Монография/ Лебедь Н.П., Мендрул А.Г., Ларцев В.С., Скрынько С.Л., Жиленко Н.В., Драпиковский А.И., Иванова И.Б. /Под ред. Н.П.Лебедь /Изд. второе, -К.: ООО « Информационно-издательская фирма « Принт-Экспресс» . 2003, с.27-31
Регулювання оцінки майна і професійної оціночної діяльності являє собою систему механізмів забезпечення (гарантування) достовірності і об’єктивності оцінки майна, а також формування і розвитку відповідної інфраструктури. В процесі регулювання в той чи іншій мірі досягається присутня конкретному етапу суспільного розвитку « гармонія « суспільно значимих і корпоративних цілей. Основними механізмами регулювання оцінки майна і професійної оціночної діяльності являються : 1.Нормативно-методичне регулювання; 2.Організаційно-правові механізми сегментування і контролю ринку оціночних послуг; 3.організаційно-правові механізми « внутрішньо корпоративної ієрархії» 4.Організаційно-правові механізми регулювання доступу на ринок оціночних послуг.
До механізмів нормативно- методичного регулювання відносяться : Стандартизована оцінка майна, яка полягає в розробці загальних стандартів оцінки майна і комплекса нормативних вимог їх виконання; Методичне регулювання окремих специфічних проблем практичної оціночної діяльності на різних сегментах ринку оціночних послуг. До організаційно-правових механізмів сегментування і контролю ринку оціночних послуг відносять: Нормативно-правове « виокремлення» випадків обов’язковості проведення оцінки, Закріплення різних сегментів ринку об’єктів власності за визначеним типом суб’єктів оціночної діяльності; Система контролінгу якості проведеної оцінки ( рецензування) Основними організаційно-правовими механізмами « внутрішньо корпоративної ієрархії» являються механізми формування саморегулюючих організацій оцінювачів, їх організаційної структури, а також механізми внутрішньо корпоративної ієрархії членства в них. Організаційно-правові механізми регулювання доступу на ринок оціночних послуг представлені системою ліцензування ( сертифікації) суб’єктів оціночної діяльності, встановленням саморегулюючими організаціями оцінювачів додаткових умов внутрішньої сертифікації для своїх членів і т.д. Реалізація вищевказаних механізмів можлива шляхом державних рішень і впливу, а також шляхом формування суспільних інститутів в цій професійній сфері. Таким чином, сукупність механізмів, які реалізуються державою, складають сутність державного регулювання, і, відповідно, сукупність механізмів, які реалізуються суспільними інститутами – сутність суспільного регулювання. Історично в оцінці майна і професійній оціночній діяльності в різних країнах склалися різні системи регулювання. На сьогоднішній день можна говорити про три типи систем регулювання оцінки майна і оціночної діяльності. 1-й тип характеризується більш значним впливом суспільного регулювання при використанні досить дієвих механізмів державного регулювання ( в першу чергу, доступу на ринок оціночних послуг і контролінгу оцінки). Формування такої системи регулювання проходило від механізмів повного суспільного регулювання до впровадження механізмів державного регулювання, що зміцнювало і робило більш прозорим механізм суспільного регулювання. 2-й тип виділяється за ознакою основної ролі державного регулювання при законодавчо закріплених механізмах суспільного регулювання. Історично такий тип склався внаслідок поступового роздержавлення механізмів регулювання оцінки майна і професійної оціночної діяльності. До такого типу можна віднести Україну, Росію та інші держави бувшого СРСР. 3-й тип характеризується слабким розвитком любих систем регулювання , а іноді і відсутністю таких. Розглянемо більш детально механізми державного і суспільного регулювання оцінки майна і професійної оціночної діяльності в Україні. Читайте також:
|
||||||||
|