МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Загальні принципи фізичного виховання.Виховні завдання. Освітні завдання. Основні завдання фізичного виховання. У процесі фізичного виховання вирішується багато завдань, але всі вони можуть бути умовно об’єднанні у три групи: освітні, оздоровчі, виховні. Ця група завдань, що вирішується у процесі фізичного виховання, полягає в тому, щоб:
Вирішення освітніх завдань, їх реалізація спрямована на одержання максимального ефекту від занять фізичними вправами в напрямку їх впливу на фізичну і духовну сферу людини, її здоров’я та творче довголіття. В цьому контексті освітні завдання виступають як обслуговуючі щодо оздоровчих та виховних. Оздоровчі завдання спрямовані на:
Вирішення виховних завдань передбачає:
Під „принципами” в теорії фізичного виховання розуміють найбільш загальні теоретичні положення, що об’єктивно відображають суть і фундаментальні закономірності навчання, виховання та всебічного розвитку особистості. Загальні принципи формування фізичної культури людини – це вихідні ідеї, теоретичні положення, які регламентують всі основні сторони педагогічного процесу в сфері фізичної культури. В своїй основі вони мають об’єктивні закономірності фізичної культури, неодноразово перевірені практикою та науково обґрунтовані. До найбільш загальних принципів відносять: - принцип гармонійного розвитку особистості; - принцип зв’язку із життєдіяльністю; - принцип оздоровчої спрямованості. Крім загальних виділяють, ще й методичні принципи, які регламентують порядок педагогічних впливів у процесі формування фізичної культури особистості. За спрямованістю педагогічних впливів виділяють: - принцип навчання руховим діям; - принцип розвитку фізичних якостей; - принцип виховання якостей особистості. У різних літературних джерелах з педагогіки та фізичного виховання принципи називаються по-різному. Але аналіз цих джерел показує, що під різними назвами розуміють одні і ті ж поняття, які зводяться до наступного: 1. Будувати процес фізичного виховання необхідно при активній участі в ньому учнів, з усвідомленням ними цінності занять фізичними вправами для їх всебічного розвитку. 2. При вивченні вправ необхідно використовувати різні форми наочності для формування уявлення та кращого їх сприйняття учнями. 3. У процесі навчання забезпечувати доступність запропонованих фізичних, координаційних та психічних навантажень кожному учневі. 4. При плануванні роботи формувати чітку систему знань та забезпечувати наступність у засвоєнні вправ. 5. У процесі занять постійно підвищувати вимоги до учнів, надійно закріплювати засвоєне на заняттях.
Читайте також:
|
||||||||
|