МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Формування стійкого інтересу до мети і завдань занять.Виховання в учнів творчого ставлення до занять. Самоаналіз дій учнів. Формування стійкого інтересу до мети і завдань занять. Досвід показує: якщо учень розуміє суть поставленого завдання і зацікавлений у його вирішенні – то це прискорює хід навчання. Ця закономірність і лежить в основі свідомості й активності. Принцип свідомості і активності учнів. Педагогічні принципи фізичного виховання
Реалізація принципу активності і свідомості відбувається за такими трьома напрямками:
Для того, щоб сформувати в учнів стійкий інтерес до навчання, необхідно знати з яких компонентів він складається. За даними А.Ц. Пуни (1973*, інтерес містить в собі три компоненти:
Для формування позитивного ставлення учнів до занять фізичною культурою необхідна відповідна мотивація навчальної діяльності. Головними засобами мотивації навчальної діяльності учнів, що використовуються учителем на уроках фізичної культури, є мотивування та стимули. З практики фізичного виховання та спорту відомо: якщо учні володіють восоким рівнем мотивації, що визначають їх потреби та інтересиу навчально-виховному процесі, то його ефективність буде високою. Мотивування - це сукупність факторів, аргументів і доказів, що переконують учнів у значимості фізичних вправ, що вивчаються. Мотиви повинні бути: наочними, доказовими, лаконічними, відповідати рівню розвитку учнів, враховувати їх інтереси, статеві особливості. Мотивація стає більш ефективною, якщо здійснюється у поєднанні із стимулюванням. Стимулювання, спрямоване на підвищення навчальної діяльності учнів за допомогою зовнішніх стимулів-збудників. Важливим завданням мотивування є формування у учнів позитивного емоційного ставлення до навчання, виховання стійкого інтересу до засвоєння навчального матеріалу. Основними прийомами у вихованні інтересу учнів до навчального матеріалу є: 1. Новизна, різноманітність засобів, методів, способів організації учнів на уроках. 2. Щоб поставлені завдання відповідали певним особистим потребам учнів, були доступними. 3. Забезпечити точне і глибоке розуміння кожним учнем сенсу і значення навчального матеріалу, щоб учні знали не тільки чого потрібно навчитись, але й як необхідно це робити і, чому саме так, а не інакше. 4. Застосовування на уроках ігрового і змагального методів. 5. Постійно спонукати учнів до самостійних занять фізичними вправами в позаурочний час шляхом використання системи заохочень. 6. Регулярний контроль досягнень учнів у засвоєння знань, умінь і навичок, розвитку основних фізичних якостей. 7. У процесі розучування вправ широко використовувати унаочнення і технічні засоби навчання, нестандартне обладнання та інвентар. 8. Проводити уроки під музикальний супровід.
Читайте також:
|
||||||||
|