Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практична частина уроку.

Ми з вами на попередніх заняттях вже побудували необхідні таблиці, запити, форми. Зараз за нашими даними ми створимо форму у режимі конструктора.

 

1. Відкриваємо базу даних „Мій клас”

2. Вибираємо об’єкт Форми

3. Створити форму у режимі конструктора

4. Збільшить область даних

5. На панелі інструментів вибираємо Напис та у лівому верхньому куті виводимо приблизно розміром 5х10 та вводимо з клавіатури „Мій клас”

6. Переклацніть поряд та знову клацніть на тексті

7. На панелі форматування виберіть шрифт до сподоби, розмір шрифту 36пт, курсив, виберіть колір заливки, та тексту

8. На панелі інструментів Малюнок виберіть фотокартку класу з папки фото 11А у власній папці – ОК, двічі клацніть по малюнку відкрилися властивості, установка розміру – вписати в рамку, закрийте властивості, якщо потрібно зменшить або збільшить розміри рамки

9. На панелі інструментів вибираємо Вкладка – нижче напису „Мій клас” розташовуємо

10. Клацаємо на напису Вкладка правою кнопкою миші з контекстного меню вибираємо додати вкладку

11. Клацаємо двічі на тексті вкладка перейменовуємо в полі ім’я – Знайомство, вкладку другу в 11А клас, третю – о проекті

12. Повертаємося на вкладку 11А клас на панелі інструментів вибираємо елемент Кнопка перейменовуємо на Список класу, знову вибираємо Кнопка – перейменовуємо – Дані про учнів, третю кнопку – Класний керівник

13. Переходимо до запису макросів. Для цього двічі клацаємо по кнопці Список класу – в контекстному меню вибираємо - Натискання кнопки - ... – Побудувати – Макроси – ОК – Список класу – ОК – Відкрити форму – ім’я форми – клацнули у полі – Список класу – ОК – Зберегти

14. Аналогічно Дані про учня та Класний керівник./ виконують самостійно/

15. Повертаються до вкладки знайомство на панелі Напис – пишуть декілька речень про клас

16. Переходять до вкладки – О проекті – Напис – пишуть хто працював над проектом

17. Закриваємо форму зберігаємо – Мій клас

 

Якщо залишається час можна зробити автоматичний запуск форми. Для цього Сервіс – Параметри запуску – Заголовок – Мій клас – форма – „Мій клас” – ОК

 

Закриваємо БД „Мій клас” та знову відкриваємо її. Хто виконав все правильно після запуску зразу відкривається форма „Мій клас” перевіряємо чи все працює.

4. Підсумок уроку.

Підводяться підсумки роботи в групах - у кого більше фішок той отримую вищі оцінки.

Сьогодні на уроці ми з вами навчилися будувати форми у режимі конструктора, записувати макроси.

А зараз давайте повернемося до наших листочків. Чи виправдались ваші очікування? /учні відповідають/ На початку уроку ви отримали картки з зображенням. Підніміть та покажіть зображення яке найбільше підходить вам. /учні піднімають картки/. Вчитель робить підсумок.

5. Домашнє завдання.

У зошитах записати звіт по практичній роботі.

Підручник стор. 442 – 452 прочитати

 

 


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II частина.
  6. II. Основна частина
  7. II. Основна частина
  8. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  9. III Заключна частина
  10. III Заключна частина
  11. III Заключна частина
  12. III Заключна частина




Переглядів: 535

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегії науково-технічного розвитку потенціалу підприємства. | Слайд з уривком твору+додатки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.