МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Шляхи вирішення проблем.Система організації повітряного руху Лекція 4.8 Тема: ” Зміст і проблеми розвитку авіації” План: 1. Зміст і проблеми розвитку авіації. 2. Перспективи розвитку цивільної авіації України..
Мета:охарактеризувати сучасний стан ЦА в Україні та визначити основні проблеми та шляхи їх вирішення. Зв’язок з іншими дисциплінами:Історія України, Основи економіки, Транспортні засоби.
1. До числа найбільш серйозних проблем, які принципово гальмують процеси розвитку авіаційної галузі, належать: 1. Невідповідність законодавчо закріпленого статусу Укравіатрансу реальним завданням із забезпечення ефективного державного управління і регулювання діяльності цивільної авіації відповідно до вимог ІКАО. 2. Відповідно до чинного законодавства України Державний спеціалізований фонд фінансування загальнодержавних витрат на авіаційну діяльність та участь України у міжнародних авіаційних організаціях є складовою державного бюджету України, що суперечить регламентації ІКАО (Doc.8632-С/968, Doc.9626 та інші). 3. Діючий сьогодні Повітряний кодекс України передбачає утворення альтернативного Укравіатрансу центрального органу виконавчої влади з нагляду за безпекою авіації. За характером виробничої діяльності, рівнем значимості для держави та досягнутим рівнем приватизації авіаційні підприємства можна умовно розділити на п'ять основних груп: - система організації повітряного руху; - аеропорти; - авіакомпанії; - авіація загального призначення; - підприємства авіаційної промисловості. Проблемні питання: - щорічно проводяться спроби вилучення валового доходу Державного підприємства обслуговування повітряного руху України (ДП ОПР) "Украерорух" до Державного бюджету; - невирішеним залишається питання створення резерву диспетчерського складу; - міжнародні тенденції щодо впровадження глобальних супутникових систем для обслуговування повітряного руху. - Законодавчо закріпити джерела фінансування ДП ОПР "Украерорух". - Продовжувати вдосконалення нормативно-правового забезпечення організації повітряного руху. - Підвищення привабливості повітряного простору України для міжнародного транзиту через розбудову системи використання повітряного простору відповідно до міжнародних стандартів. - Модернізація національної системи забезпечення аеронавігації. - Впровадження глобальних супутникових систем CNS/ATM для обслуговування повітряного руху. - Корпоратизація ДП ОПР "Украерорух". Читайте також:
|
||||||||
|