МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Шляхи вирішення проблем.Підприємства авіаційної промисловості Шляхи вирішення проблем. Авіація загального призначення Шляхи вирішення проблем. - Організувати прискорення розробки та введення в дію нормативно-правової бази забезпечення діяльності цивільної авіації України, в тому числі по безпеці польотів, регулюванню діяльності природних монополій та ринковим відносинам в галузі. - Утворити поетапно Акціонерну авіакомпанію, наприклад "Об'єднані авіалінії України", яка буде провідним національним авіаперевізником України на внутрішніх та міжнародних авіаційних маршрутах і буде здатна конкурувати з провідними іноземними авіакомпаніями. - Удосконалити систему нагляду за безпекою авіації вітчизняних авіакомпаній в Україні та поза її межами на основі стандартів ЄС. - Завершити приватизацію авіакомпанії "Авіалінії України", виключивши економічні загрози Україні. - Посилити вплив фахівців галузі на законодавчі процеси в Україні. Проблемні питання: - Різке збільшення кількості і типів аматорських, надлегких, легких і малих літальних апаратів, серійних повітряних суден, що з'явилися у приватній власності громадян України в останні роки, дуже загострило проблему забезпечення їх льотної придатності та безпеки польотів, оскільки історично існуючі механізми не можуть бути використані. - Необхідно відповідно до світового досвіду розробляти нові механізми регулювання цією діяльністю в Україні, забезпечення контролю за льотною придатністю таких повітряних суден, підготовку, сертифікацію і допуск до польотів пілотів-аматорів та власників літальних апаратів, а також врегулювати проблеми дозволів на такі польоти та контролю за фактичним здійсненням таких польотів.
Проблемні питання: - вітчизняний виробник авіаційної техніки спроможний серійно випускати нові літаки: Ан-3, Ан-140, Ан-70, Ая-74, але вартість цих літаків надзвичайно висока, а їх призначення не задовольняє весь спектр потреб авіаперевізників України в літаках середньо- та далекомагістральних; - українські авіакомпанії сьогодні неспроможні купувати літаки і єдиною можливістю для оновлення парку є різні форми лізингу, як це робиться у всьому світі, але в Україні для цього дуже несприятливі умови оподаткування та використання кредитних ресурсів; - внутрішній ринок України для авіапромисловості не достатній для повної реалізації виробничих потужностей; - Утворити Державний лізинговий фонд для забезпечення лізингу авіатехніки українського виробництва. - Законодавчо створити максимально сприятливі умови авіаційному виробництву на Україні з метою різкого зменшення собівартості виробництва і державного контролю за відпускними цінами на авіаційну техніку відповідно до законодавства. - Прискорити вступ України до Об'єднаних авіаційних властей Європи (JAA) з метою отримання можливості проведення сертифікації авіаційної техніки по європейським стандартам сертифікації JAR, що дасть можливість Україні гідно вийти на міжнародні авіаційні ринки з продажу авіатехніки вітчизняного виробництва. - Забезпечити механізми пільгових умов придбання та експлуатації авіатехніки, що виробляється в Україні та авіатехніки закордонного виробництва, аналоги якої в Україні не виробляються. 2. З метою визначення перспектив і основних стратегічних напрямків розвитку цивільної авіації Кабінетом Міністрів України затверджена Державна комплексна програма розвитку авіаційного транспорту України на період до 2010р., Програма фінансового оздоровлення підприємств авіаційного транспорту
Читайте також:
|
||||||||
|