МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Становлення і розвиток еколого-правових наукових шкіл в Україні.Світоглядні та науково-методологічні проблеми формування ЕП. 1. Науково-правові засади становлення ЕП. 2. Особливість предмету та методу ЕП. 3. Перспективи розвитку наукових підходів до предмета і метода. 4. Поняття ЕП
21.09.2010
1. Загальна характеристика традиційних і сучасних шкіл. 2. Формування гуманістичної школи екологічного права. 3. Інваєр-ментальні тенденції 4. Наукові доробки видатних вчених-юристів щодо екологічного права як науки. 5. Перспективи розвитку наукових підходів щодо еколого-правових досліджень.
1.В 20-30х роках розвивається земельна наука. В 50-х роках пропонується називати природо ресурсним правом (основоположник – Казанцев; в межах цієї галузі формується предмет, тобто система суспільних відносин щодо використання земель, права державної власності; формується право природокористування як провідний інститут, як об’єктивна та суб’єктивна категорія); виділяються відносини управління земельними та іншими фондами. Формування правової охорони природи; доцільність та необхідність формування правових вимог щодо охорони природних об’єктів, розглядалося як правова охорона природи в її широкому розумінні. Ідеологи – Титова, Мунтян. Запозичення міжнародних правових екологічних вимог,а також спеціальних екологічних термінів дозволяє запровадити в науку «поняття охорони нпс». У підручнику Вовк (Советкое екологическое право) розмежовується природоресурсне та природоохоронне право. Ніколос Правовое регулирование природопользования В перекладі Колбасова 2.Цю школу підтримує Сєров, Красов О.І., Духно, Разгєльдєєв 3.Міжнародно-правовий термін, що означає право навколишнього середовища. Вважається, що тут застосовується невдалий переклад з англійського, бо людина розглядається як частина нпс, а отже людина також підлягає охороні; не виділяють антропоохоронних відносин. Представники – Бринчук М.М., Шемшученко, Малишева. Московський державний університет: Петров, Красов, Васильєва, Ігнатьєва. На базі Російського інституту законодавства - школа Боголюбова (підтримує гуманістичну теорію). Донецький державний університет – економіко-правовий факультет, кафедра господарського права, Бобкова А. Г.
4.Мунтян – докторська дисертація по раціональному природокористуванню. Андрейцев – екологічна експертиза; концепція екологічної експертології (наука, спеціальне знання про екологічну експертизу, її об’єкт, форми) Балюк – проблеми формування ядерного права України. Краснова – проблеми компенсації шкоди за екологічним законодавством України; пропонує розглядати компенсаційний підхід.
Традиційний предмет еп в сучасних умовах постійно розширюється. Предмет тісно пов'язаний з об’єктами еп.
28.09.2010.
Читайте також:
|
||||||||
|