МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Ефективність аеронавігаційного забезпечення польотів
Ефективність аеронавігаційного забезпечення польотів – результат діяльності посадових осіб інформаційної служби із забезпечення безпеки, регулярності та економічності польотів. Ефективність польотів складається з ефективності кожного польоту, тому ефективність дій екіпажу в кожному польоті має важливе значення . Під ефективністю польоту розуміють результативність дій екіпажу з вибору способів та з використання засобів навігації в процесі розв’язання задач заданої програми польоту. Оскільки більшість факторів, які впливають на навігацію, носять випадковий характер, то й кількісний критерій ефективності АНОП має бути імовірнісним, що дозволить дати порівняльну оцінку як якості навігації в цілому, так і впливу окремих засобів та способів на неї. Такий показник буде зручно поєднуватися з оцінками безпеки польотів та з надійністю функціонування технічних засобів. Аналітичний показник ефективності інформаційного забезпечення польотів W також потрібно подається у імовірнісному вигляді: W =[Pпр(А) Робс(Б/А) Рт(В/АБ)]i, (8.1) де Pпр(А) – імовірність нормального проходження аеронавігаційної інформації (подія А); Робс (Б/А) – умовна імовірність, яка характеризує забезпечення нормальної роботи навігаційної системи за участю екіпажу в цьому процесі (подія Б); Рт(В/АБ) – умовна ймовірність, яка враховує точність роботи навігаційних систем у процесі розв’язання основної задачі навігації (подія В); i – несумісний режим роботи навігаційної системи. Кожен із співмножників співвідношення (8.1) залежить від множини своїх імовірностей і безвідмовної роботи, від виявлення та упізнавання джерела навігаційної інформації. А, саме: Pпр(А) = Pбр Pуп Pпер Pопз , (8.2) де Pбр – імовірність безвідмовної роботи; Pуп – імовірність знаходження та упізнання джерела навігаційної інформації ; Pпер – імовірність функціонування в умовах перешкод; Pопз – імовірність застосування НС з обмеженою пропускною здатністю. Pобс(Б/А) = 1 – (1- Pавт)(1- Pек), (8.3) де Pавт – імовірність (доля часу) автоматичного обслуговування; Pек – імовірність (доля часу) втручання екіпажу в роботу навігаційної системи.
0,5[ф{(b–ΔΖ/σz∑))+ф(b+ΔΖ/σz∑)}]при σz<0,5b;
Pобс(В/А,Б)= 1–exp(–2b/σz∑)при σz> 0,5b, (8.4)
де b – половина ширини ПТ; ΔΖ – систематична похибка, визначається за характером ЛЗШ (ЛФШ); σz= σz2кор+(Ксч S)2+σz2пл – точність функціонування навігаційної системи (бокова похибка навігації). Зі збільшенням пройденої відстані S в автономному режимі Pm зменшується за рахунок зростання σzЗі збільшенням часу польоту після останнього контролю шляху можливість відхилення ПС за межі ПТ зростає. У разі витримування курсу по ГНК або курсовій системі в режимі "ГНК" через відсутність похибки ΔΖ формула спрощується: Pm (В/А,Б) = Ф (b/σz). Для оцінки ефективності аеронавігаційного забезпечення польотів Академія транспорту Росії розробила спеціальну методику, яка спрощує вирішення вказаної проблеми.
Читайте також:
|
||||||||
|