Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Проблеми правового регулювання управління в галузі використання і охорони земель.

 

1. Проблеми управлінських відносин в галузі використання і охорони земель.

2. Проблеми орг.-правового управління

3. Проблеми функціонально-правового управління:

3.1. Проблема розподілу та перерозподілу земель

3.2. Проблеми планування використання земель.

3.3. Проблеми здійснення землеустрою

3.4. Проблеми здійснення моніторингу земель та моніторингу грунтів.

3.5. Проблеми ведення державного земельного кадастру як функції управління….

Старостенко Київ 2009 р Автореферат

ЗУ Про державну реєстрацію прав…

ЗУ Про засади внутр. і зовн політики

ПКМУ 22.11.2010 № 1068 Про ліквідацію держ інспекції з контролю за використанням та охороною земель (21.06.2010 ПКМУ була прийнята постанова про утворення державної інспекції із контролю за використанням і охороною земель)

ПКМУ 9.09.2009 № 1021 набув чинності з 1.01.2011 року

19.03.2008 № 224 ПКМУ

Наказ Держкомзему 17.06.2008 № 123 Затверджено 4 положення про територіальні органи земельних ресурсів; 3.07.2009 зміни наказом № 281, затв ще 3 положення про територіальні органи Держкомзему. Станом на грудень – 7 органів.

Спільний наказ Про затвердження порядку взаємодії… (10.03.2010 № 225/15)

1. 2 проблеми: співвідношення державного управління та державного регулювання в галузі земельних відносин. Ця дискусія бере свій початок з теорій адміністративного права, де склались такі підходи – 1. Ці поняття розгляд як синоніми; 2. З точки зору регулювання як функції управління; 3. Як понятійні елементи, які тісно пов’язані між собою та органічно доповнюють один одного. Так, на думку проф. Рабіновича – основний критерій розмежування управління та регулювання – як різних засобів державного впливу – поляг насамперед у видах, спрямованості, та обсязі повноважень компетент держ органів стосовно об’єктів впливу; змістовне навантаження державного регулювання як цілісної категорії має виходити із загальних ознак державного управління, оскільки ці понятійні елементи тісно пов’язані між собою та органічно доповнюють один одного. Через призму земельного права - немає єдиного підходу.

Навести визначення, що дається в підручниках (Носік і Мірошніченко), зробити висновок.

Друга проблема – відсутність єдиного підходу щодо визначення об’єкта управління. Земельні ділянки, землі, земельний фонд, землевласники та землекористувачі, діяльність землевласників та землекористувачів. Держ упр носить соціальний характер, тобто пов’язане із впливом на людей, а не на об’єкти матеріального світу. Разом з цим – зміна стану об’єктів матеріального світу в необх для суспільства напрямку зд не безпосередньо, а опосередковано, через волю та свідомість людей, тобто керовану соціальну систему, а відтак обгрунтов позиція, що треба віділяти в упр відносинах треба виділ як безпосер так і опосередков об’єкт.

Ознаки упр-их відносин – виникають на основі норм закону; мають владно-виконавський х-ер; суб склад – спец уповноважені органи державні, громадські, самоврядні; об’єктний склад – безпосередній об’єкт, має комплексний х-ер і залежить від ф-ій управління; може бути діяльність фіз. і юр осіб, земельнокадастрова документація, правопосвідчуючі документи; опосередкованим об завжди буде земельна ділянка з її правовим режимом.

2. Зміст поняття розривається через х-ку системи орг. управління і через способи правового закріплення цієї системи.

За обсягом повноваження – виділяють органи, які зд повноваження управління – 1. Органи заг компетенції (їх компетенція не обмежена не певною галуззю, ні певним функціональним напрямком); 2. Міжгалузеві (Мін охорони нпс, Мінагрополітики); 3. Галузеві (зд повноваження в певній галузі – Держ комітет лісового госп-ва); 4. Держ комітет із земельних відносин.

Проблеми – відсутність чіткого розмежування повноважень органів державної виконавч влади щодо розподілу та перерозподілу земель за межами населених пунктів (п.12 Перехідних положень); Постійна реструктуризація Держкомзему із зміною його повноважень. Так, наприклад з 31.01.2007 – по 13.02.2008 – це було Держ агентство зем ресурсів із позбавленням повноважень щодо зд контролю за використанням і охороною земель. За станом на грудень 2010 року – Держ комітет із зем ресурсів У – центр орган виконавч влади з питань зем ресурсів, д-ть якого спрямов і координується КМУ. Структура – центр апарат, територіальні органи (станом на грудень 2010 утворені в АРК, областях, містах Києві та Севастополі, районах, містах; упр зд через міськрайонні, міжміські, міжрайонні територіальні органи), центр державного земельного кадастру (діє на підставі Статуту 22.01.2009).

Створення в окремих містах (Київ, Харків, Миколаїв…) міскими радами управлінь зем ресурсів поза межами єдиної системи органів земельних ресурсів, які викон ф-ії центр органу вик влади з пит. Зем ресурсів, що призводить до конфліктних ситуацій.

Проблема – за станом на грудень 2010 року не внесені зміни до пп.29 п.4 Положення про Держ комітет із зем ресурсів, згідно якого Держкомзем зд продаж зем діл сг призначення та встановл види використання земель, признач для продажу держкомземом відповідно до його повноважень, визначених Законом.

Дублювання повноважень Держкомзему та Мінприроди при зд-нні контролю (ЗУ Про держ контроль за ви користанням і охороною земель)

Не прийняте положення Про громадських інспекторів…. (відповідно до ст.190).

3. Ф-ія розподілу та перерозподілу – д-ть щодо надання зем діл, зміна цільового призначення. Форми розподілу та перерозподілу земель – приватизація; продаж (в тому числі – на зем аукціонах); передача на праві користування (в тому числі, на умовах аукціону); вилучення, викуп зем діл, зміна цільового призначення.

Проблема – повноваження органів м. самовар, органів вик влади щодо розподілу і перерозподілу земель в чинному ЗК врегульов на майбутнє, з урахування розмежування земель на землі держ і комун власності;

Відсутність на законодавчому рівні чітких процедур набуття та припинення прав на земельні ділянки із зазначенням реальних строків проходження усіх документів.

Неврегульованість на рівні закону окремих форм розподілу і перерозподілу земель в зонах відчуження та обов’язкового відселення. Підзаконні акти – підрозділ Мін з питань надзвич ситуацій….. – Держ департамент Адміністрація зони відчуження і безумовного (обов’язкового відселення). Ця Адміністрація відповідно до Положення, затв ПКМУ 11.08.2000 р. № 1263, уповноважена надавати в оренду зем діл у зоні відчуження….на тих територіях, з яких відселено жителів та припинена д-ть рад для цілей, визначених ЗУ Про правовий режим територій, що зазнали радіоактивного забруднення внасл Чорноб катастрофи.

Зловживання посадових осіб при винесенні рішення щодо надання, вилучення, викупу зем діл.

3.2. Від-ть визначення поняття «планування використання земель». В спец літ-рі розгляд як д-ть уповноваж орг. держ влади….що поляг у створенні та втіленні перспективних програм з урахуванням еколог, економ, істор, географ, демограф та ін. особливостей конкретних територій та прийнятті та реалізації на їх основі відповідних рішень.

3 форми планування викор земель – розробка та затв програм викор земель:; планування територій – та її складова – зонування земель, с\г районування земель. Проблеми існ відносно першої та другої форми.

1 форма – від-ть загальнодерж програми щодо використання та охорони земель (її проект не раз подавався на розгляд КМУ). Позитивний момент – прийняття 2-х Концепцій – Нац екологічної політики на період до 2020 року та Конц держ цільової програми розвитку земельних відносин в Україні на період до 2020 року 17.06.2009 № 743.

Планування територій (Про генеральну схему планування територій…). Проблема – на закон рівні визначення поняття планування території має обмежений х-ер. Ст. 1 ЗУ Про планув і забудов терто, планув територ розгляд як процес регулюв викор територ, який поляг у створенні та впровадженні містобуд документації, ухваленні та реаліз відповід рішень. Обмеж лише містобуд аспектами без врахування збалансованого розвитку як в межах, так і за межами нас пунктів.

Фактична відсутність схем планування окремих частин тер У (областей та районів).

Переважна більшість ген планів нас пунктів була розроблена до 1991 року. За повідомленням Держкомзему, скореговано менше 50 %.

Складовою планування територій є зонування земель, що зд в межах населених пунктів. Відсутність спец закону про зонування земель.


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  4. Oracle Управління преміальними
  5. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  6. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  7. А. Видання прав актів управління
  8. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  9. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  10. Автоматизація водорозподілу з комбінованим регулюванням
  11. Автоматизація водорозподілу регулювання зі сталими перепадами
  12. Автоматизація водорозподілу регулюванням з перетікаючими об’ємами




Переглядів: 538

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проблеми права землекористування. | Склад і площі приміщень побутового обслуговування і торгівлі залежно від категорії і типу готелю.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.